Nyt tarvitsen peukutuksia! =( *Linkit kuviin*

vieras
Toivotaan, että on vain kasvain siinä, eikä levinnyt muualle. ne hoidot on rankkoja koiralle ja kalliita ihmisen pussille. Siinä on hirveä tunne päättää koiran kohtaloa :( tiedän tunteen. Voimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Voi että... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Toivottavasti koira tulee kanssasi kotiin!!! Pidän peukkuja koko keskiviikko päivän! Tulethan sitten kertomaan uutiset?!
Tulen minä. Ainakin yritän tulla...

Kiitos kaikille tsemppauksesta sillä sitä tarvitaan. :(

 
nipa
Voi kamala!!Seurannu tätä ketjua ja toivonu että koiruli selviäis säikähdyksellä mutta olikin sitten vakavampaa..Eletään mukana ja toivotaan että teidän rakas haukku pääsisi vielä kotiin teidän kanssa leikkauksesta!!Suuri halaus ja paljon voimia keskiviikolle!!<3<3
 
vieras
Surullinen juttu :'(
Toivotaan, että koira selviää leikkauksesta ja koko kasvain on poistettavissa. On niin nuorikin vielä - ihan yhteiselämän alkumetreillä :/
On niin kovin murheellista, kun näille ihmisen parhaille ystäville tulee jotain vaivoja - saati sitten noin pahoja.
Voimia keskiviikkopäivään sekä sinulle että koirallesi.
 
Kiitoksia, voimia tässä tarvitaan. Koiruus on ihan ihmeissään kun mä olen outo.. itken ja halaan sitä. :'( Yritän tehdä tässä kaikkea sellaista mistä koira eniten nauttii, uitan sitä ja samoillaan metsässä kahdestaan. Istahdin äsken metsikössä ison kiven päälle ja itkin ihan kamalasti kun koira tuli viereeni maaten ja painoi päänsä syliini. :'(
 
nahe
en jaksanu kaikkia vastauksia lukea mut mun tutun koiralla oli tullanen paise ja eläinlääkäri puhkas sen ja se oli täynnä toukkia...Toivottavasti ei teidän tapauksessa.Niin ja jos helpottaa niin tutun koiralla patti oli ollu kauan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Kiitoksia, voimia tässä tarvitaan. Koiruus on ihan ihmeissään kun mä olen outo.. itken ja halaan sitä. :'( Yritän tehdä tässä kaikkea sellaista mistä koira eniten nauttii, uitan sitä ja samoillaan metsässä kahdestaan. Istahdin äsken metsikössä ison kiven päälle ja itkin ihan kamalasti kun koira tuli viereeni maaten ja painoi päänsä syliini. :'(

:hug: :hug:
Mua niin surettaa teidän tilanne, todella epäreilulta tuntuu että nuori koira sairastuu noin.
Toivotaan että leikkaus onnistuu ja koira pääsee kotiin toipumaan.
En edes nyt meinaa sanoja löytää, surettaa ja itkettää
:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Kiitoksia, voimia tässä tarvitaan. Koiruus on ihan ihmeissään kun mä olen outo.. itken ja halaan sitä. :'( Yritän tehdä tässä kaikkea sellaista mistä koira eniten nauttii, uitan sitä ja samoillaan metsässä kahdestaan. Istahdin äsken metsikössä ison kiven päälle ja itkin ihan kamalasti kun koira tuli viereeni maaten ja painoi päänsä syliini. :'(

:hug: :hug:
Mua niin surettaa teidän tilanne, todella epäreilulta tuntuu että nuori koira sairastuu noin.
Toivotaan että leikkaus onnistuu ja koira pääsee kotiin toipumaan.
En edes nyt meinaa sanoja löytää, surettaa ja itkettää
:'(
Samoin. :( Pikkulinnut on laulaneet Hampin sairaudesta koiraporukoissa ja olen lähes koko ajan naputellut tekstareita ja sähköpostia treenikavereille..
Päätin että jos Hamppi joudutaan lopettamaan keskiviikkona, niin en vastaa yhteenkään puheluun. Tiedän etten pysty puhumaan silloin.. :'(


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Kiitoksia, voimia tässä tarvitaan. Koiruus on ihan ihmeissään kun mä olen outo.. itken ja halaan sitä. :'( Yritän tehdä tässä kaikkea sellaista mistä koira eniten nauttii, uitan sitä ja samoillaan metsässä kahdestaan. Istahdin äsken metsikössä ison kiven päälle ja itkin ihan kamalasti kun koira tuli viereeni maaten ja painoi päänsä syliini. :'(
:hug:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Oih ku oli ihanan näköinen koiruli :) just sakemannia minäkin haaveilen meille toiseksi koiraksi. Ku joku sais tuon miehen pään käännettyä ymmärtämään, että sakemanni on hieno koira :kieh:
Sakemannit on kyllä ihania ja kelpo harrastuskavereita kun tietää mitä ominaisuuksia koiraltaan haluaa. :D Tässä tämä pattiniska alle pari viikkoa sitten, saaliina tokossa luokkavoitto. http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1284277.jpg :heart: Toivotaan että koiruus paranee pian että päästään jatkamaan syksyllä kisaamista. =)
Hyvä kuva :heart:

 

Yhteistyössä