Nyt tarviis pika-apua, kyse oviksesta

Hei,
osaatteko kertoa mikä olisi paras ajankohta "pupuiluun" jos ovis on pongattu eilen? Meillä se tilanne, että miehellä ihan hyviä simppoja mutta liian vähän "tätä tavaraa" ja senpä vuoksi yritämme ajoittaa pupuilun mahd. oikeaan aikaan. Ovis-testissä lukee, että oviksen pongauksesta munasolu irtoaa 24-36 tunnin sisällä ja hedelmöittyminen tapahtuu siitä n. 2-3 päivän sisällä joten mitenkä on sisaret, milloinka te olisitte jos olisitte minun sijassa? Kiitos.
P.s. noita ivf-hoitoja on tehty meille jo niin monta, että nyt yritämme välillä näin. Minulla on lääkkeenä Glugophage (metformin) jolla on saatu nyt noita oviksia pongattua.
Kiitos teille vastauksista!
 
Lapinmatkaaja: tutkimusten mukaan simppojen pitäisi olla munasolua jo vastassa munatorvessa kun se irtoaa, koska munasolu on hedelmöittymiskykyinen vain 12-24 tuntia irtoamisen jälkeen. Ovistesteissä näkyvä lh-piikki tulee yleensä n. 48 tuntia ennen ovista, eli toi 24 tuntia testin jälkeen kuulostaa ihan hyvältä.

Suurin osa raskauteen johtaneista yhdynnöistä on tapahtunut fertilityfriend.comin mukaan ovista edeltävänä päivänä.

+++++ :whistle:
 
Moiks!

Me pupuiltiin samana iltana kun tunsin oviksen. Nappiin meni ajoitus, koskapa nyt rv 8. Se vaan , että luultavasti se on poika, koska nuo poika-simpat on niitä nopeit ja tytöt niitä hitaita. Itte olen aatellu, että joku pojista sinne sitten heti on sännänny kun on nähny "maalin".
Onnea yritykselle ja niin, joo. Meillähän tuolla miehellä on kanssa vaivaa noitten simppojen kanssa, niitä on ihan tarpeeksi mutta vaan 30% ui suoraan tai kaarrellen, eteenpäin. Loput on paikallaan ja pyörii ympyrää...
 
Kiitos vastauksista ja onnittelut onnistumisesta Jasminetelle! Pidetään peukkuja, että kaikki sujuu loppuun asti hyvin. Kiva kuulla myös onnistumisista.
Meillä tuo "ongelma" on siis vähän erilainen. En ole täällä palstalla törmännyt moneenkaan samanlaisen ongelman kanssa painivaan; meillä siis miehellä ihan hyvää siemenneste mutta sitä tulee siis kerrallaan vain todella vähäinen määrä, niin vähäinen, että jos sen ottaa purkkiin niin sitä on vain noin meikäläisen kynnen kokoinen läntti. Että sellaista. Klinikalla on sanottu, että pienet mahikset on raskautua normaalistikin mutta..... eipä ole vielä tähän päivään mennessä onnistuttu.
 

Yhteistyössä