Nyt taisi loppua meiltä kyläilyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahamieli

Vieras
Meillä on aika vilkas lapsi ja nyt saatiin kyläpaikassa tiukkoja katseita kun heillä on niin eri säännöt kuin meidän kodissa. En taida enään uskaltaa mennä siihen kyläpaikkaan.
Tiukkoja katseita tuli siis siitä että meidän poika juoksi ja toi leluja olohuoneeseen ja näitä ei saa tehdä kyläpaikassa. Siis lapsien pitää kävellä ja leikkiä vain ja ainoastaan omissa huoneissa.

Minulla on niiiiin huonosti kasvatettu poika

kyllä meillä lapsi ainakin saa leikkiä olohuoneessa. Eikä sinulla ole huonosti kasvatettu poika :hug:
Ehkä minäkin sitten olen kasvattanut tyttäreni huonosti kun juoksee, leikkii ja kantaa leluja olohuoneeseen minkä kerkeää.

No jaa, me oltiinkin eilen kakkosen kaverin kanssa korista rantapallolla, kori oli kaapinpäälinen ja ei mennyt rikki kuin yksi lamppu ja yksi juomalasi. :saint:
Tällä kertaa emme olleet tyynysotaa, viimeksi tippui olkkarin verhot.

Tottakai uskallat! Rehdisti vaan sanot emännälle, että meillä on saanut leikkiä muuallakin ja sitten vaan pidät huolen, että poika pysyy siellä lastenhuoneessa. Eihän se huonoa käytöstä ole, ei lapsi voi tietää, milloin saa leikkiä muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
kyllä meillä lapsi ainakin saa leikkiä olohuoneessa. Eikä sinulla ole huonosti kasvatettu poika :hug:
Ehkä minäkin sitten olen kasvattanut tyttäreni huonosti kun juoksee, leikkii ja kantaa leluja olohuoneeseen minkä kerkeää.

Kun minusta olohuone on kodin sydän jossa saa olla kaikki ja lapset leikkiä, aikuiset jutella jne

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Tottakai uskallat! Rehdisti vaan sanot emännälle, että meillä on saanut leikkiä muuallakin ja sitten vaan pidät huolen, että poika pysyy siellä lastenhuoneessa. Eihän se huonoa käytöstä ole, ei lapsi voi tietää, milloin saa leikkiä muualla.

Nih, tiiät sitten, et meillä lapset saa leikkiä vaan pihalla ja missään nimessä ei saa huutaa. Meillä lapset vaan kuiskii.. ;) :laugh:

Ja ap:lle, älä välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No kylässä kylän tavalla ja jos säännöt on aivan älyttömät niin kutsu ennemmin heidät teille.

Minä kun kutsun heidät meille niin kyllä silloinkin pompitaan heidän pillin mukaan, ja minulla ei ole munaa sanoa mielipidettäni

meillä saa tuoda leluja olohuoneeseen mutta sohvalla ei pompi omat eikä vieraat ja juoksemisesta huomautetaan tasapuolisesti kaikille (ja on huomautettu silloinkin kun lapset oli pienempiä ). Eli talossa talon tavat kuitenkin

Alkuperäinen kirjoittaja pahamieli:
Meillä on aika vilkas lapsi ja nyt saatiin kyläpaikassa tiukkoja katseita kun heillä on niin eri säännöt kuin meidän kodissa. En taida enään uskaltaa mennä siihen kyläpaikkaan.
Tiukkoja katseita tuli siis siitä että meidän poika juoksi ja toi leluja olohuoneeseen ja näitä ei saa tehdä kyläpaikassa. Siis lapsien pitää kävellä ja leikkiä vain ja ainoastaan omissa huoneissa.

Minulla on niiiiin huonosti kasvatettu poika

MUN MIELESTÄ KYLÄPAIKASSA NOUDATETAAN KYLÄPAIKAN SÄÄNTÖJÄ. MUN MIELESTÄ OLISIT OLLUT VELVOLLINEN OHJAAMAAN LASTASI HEIDÄN SÄÄNTÖJEN MUKAAN.
Sori, tuli vahingossa isot kirjaimet.

Alkuperäinen kirjoittaja pahamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No kylässä kylän tavalla ja jos säännöt on aivan älyttömät niin kutsu ennemmin heidät teille.

Minä kun kutsun heidät meille niin kyllä silloinkin pompitaan heidän pillin mukaan, ja minulla ei ole munaa sanoa mielipidettäni

*naurua* No koita tulevaisuudessa hommata sitä munaa sanoa, että meillä saa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
No jaa, me oltiinkin eilen kakkosen kaverin kanssa korista rantapallolla, kori oli kaapinpäälinen ja ei mennyt rikki kuin yksi lamppu ja yksi juomalasi. :saint:
Tällä kertaa emme olleet tyynysotaa, viimeksi tippui olkkarin verhot.

:laugh: :laugh: teillä on ollunna vauhtia!

ja ap: tuu meille kylään, meillä nimenomaan leikitään olkkarissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:

Nih, tiiät sitten, et meillä lapset saa leikkiä vaan pihalla ja missään nimessä ei saa huutaa. Meillä lapset vaan kuiskii.. ;) :laugh:

:D Eihän meidän lapset huuda, ne puhuu kauniisti hiljaa kirjakieltä ja leikkivät nätisti sohvanreunalla rubikin kuutiolla. :whistle: Äitinsäkin on niin kovin vienoääninen että! :laugh:

:D Eihän meidän lapset huuda, ne puhuu kauniisti hiljaa kirjakieltä ja leikkivät nätisti sohvanreunalla rubikin kuutiolla. :whistle: Äitinsäkin on niin kovin vienoääninen että! :laugh:

Niin meidänkin, tai siis eihän se edes puhu. Mutta muuten on hyvin hiljaa ja lukee vain kirjoja. Ikinä ei kilju, juokse tai riehu mitenkään muutenkaan. Neitikin on niin hiljainen tapaus. Äitiinsähän ovat tulleet... :whistle: :D

Älä välitä. Minä lähdin yökylään ystäväni luokse lasteni kanssa (1v ja 2v ikää) 200km matka ajettiin ja kun sinne päästiin niin siellä lapset ei saaneet tehdä sisällä yhtään mitään. kaikki huoneiden ovet (myös lasten huoneen) ovet oli kiinni. Lapset saivat olla vain yhdessä pienessä tilassa olohuoneessa, jossa oli muutama vauvalelu (heidän oma lapsi on 1v5kk) meidän vilkas 2v turhautui ihan täysin. Lähdettiin sitten ulos ja oltiinkin ulkona lähes siihen asti, että iltapalalle ja äkkiä nukkumaan. Aamulla sitten pakkasin lapset autoon ja äkkiä kotiin, jossa saa sentään lapset elää, olla ja leikkiä. Ystäväni heilui myös hysteerisenä imurin kanssa meidän vierailun aikana. Jos hiekanmurunenkin tuli eteiseen niin imuri oli heti kädessä. Olin ihan hermoromahduksen partaalla. Mietin vaan, että ei varmaan vierailla kovin usein.

Ollaan vissiin joskus oltu samassa paikassa kylässä!!!!! :)
Emäntä ei pidä pojista ja oma tytär niin kurin alla ettei uskalla tehdä juuri mitään....
Mut sinne ei enää mennäkään;mitä turhia_ei kivaa kenelläkään!
Meillä saa kyllä leikkiä joka huoneessa ja elämän pitää olla rennompaa kuin tuolla "emännällä"- hitto, tuollaista niuhottamista kukaan jaksa-sydärin saa kyl ennen aikojaan hänkin!!! :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja kokemus tämäkin:
Älä välitä. Minä lähdin yökylään ystäväni luokse lasteni kanssa (1v ja 2v ikää) 200km matka ajettiin ja kun sinne päästiin niin siellä lapset ei saaneet tehdä sisällä yhtään mitään. kaikki huoneiden ovet (myös lasten huoneen) ovet oli kiinni. Lapset saivat olla vain yhdessä pienessä tilassa olohuoneessa, jossa oli muutama vauvalelu (heidän oma lapsi on 1v5kk) meidän vilkas 2v turhautui ihan täysin. Lähdettiin sitten ulos ja oltiinkin ulkona lähes siihen asti, että iltapalalle ja äkkiä nukkumaan. Aamulla sitten pakkasin lapset autoon ja äkkiä kotiin, jossa saa sentään lapset elää, olla ja leikkiä. Ystäväni heilui myös hysteerisenä imurin kanssa meidän vierailun aikana. Jos hiekanmurunenkin tuli eteiseen niin imuri oli heti kädessä. Olin ihan hermoromahduksen partaalla. Mietin vaan, että ei varmaan vierailla kovin usein.

Tämän tyyppiset vierailut on varmasti todella antoisia kaikille. Ymmärrän, että siivotaan ennen vieraiden tuloa, mutta en todellakaan ymmärrä jos pitää vieraiden aikanakin olla imurin varressa. Todella epäkohteliasta.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemus tämäkin:

No toi on jo sairasta, mutta en mäkään tykkää että meillä vieraat lapset juoksee sisällä, ei omatkaan saa (ainaka silloin ku on vieraita), metelissä ei pysty aikuisten kesken edes mitään jutteleen. Tietty lasten ikä täytyy ottaa huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
kyläilystä puheenollen: siivoatteko lastenne kanssa kyläpaikassa lastenne "leikkimisjäljet" tai yhdessä kyläpaikan lasten kanssa vai saako kaikki jäädä siihen sotkuun kuin jäävät?

Paikassa paikan tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
kyläilystä puheenollen: siivoatteko lastenne kanssa kyläpaikassa lastenne "leikkimisjäljet" tai yhdessä kyläpaikan lasten kanssa vai saako kaikki jäädä siihen sotkuun kuin jäävät?

Tottakai siivotaan! Pyydän lapsia siivoamaan jälkensä, vaikka kyläpaikan emäntä/isäntä sanoisi, että ei tarvitse. Minusta kuuluu ihan normaaliin käyttäytymiseen.

Yhteistyössä