Nyt täytyy myöntää, että tiukkaa tekee

piti nöyrtyä ja pyytää anopilta vähän lainaa. :ashamed: Niin että saan lapsille maitoa ja paketin jauhelihaa. 2 päivää ollaan oltu ilman maitoa, onneksi on tuota kuivatavaraa kaapissa, makaroonia ja puuroa kuitenkin.
Sitten älysin, että eipä nuita vaippojakaan kauheesti ole -ja tietysti, tietysti siellä sataa. :p

On tää ihanaa ja auvoista. :p

tästä
Jatkoa ajatellen kannattaa säästää vaikka kolikoita johonkin, niin on jotain pahan päivän varalle. Niistä muuten kertyy tosi nopeasti paljon rahaa näin euroaikana :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mut eikös oo kiva aatella silleen, että yleensä pärjää ihan omillaan, eikä ole tarvinnut heittäytyä vain sossun ja avustusten varaan, kuten monet muut olisivat voineet tehdä :)
No joo, saan mä vuokraan apua kyllä. :snotty:
Sitä saa moni muukin, joten ei lasketa :) Tarkotin lähinnä sitä, ettet esimerkiksi oo muuttanut jättiläiskämpään ja jättäytynyt työttömäksi, että sais parhaat mahdolliset tuet, kuten täällä eräs on useasti muita neuvonut :D

Mut eikös oo kiva aatella silleen, että yleensä pärjää ihan omillaan, eikä ole tarvinnut heittäytyä vain sossun ja avustusten varaan, kuten monet muut olisivat voineet tehdä :)
No joo, saan mä vuokraan apua kyllä. :snotty:
Sitä saa moni muukin, joten ei lasketa :) Tarkotin lähinnä sitä, ettet esimerkiksi oo muuttanut jättiläiskämpään ja jättäytynyt työttömäksi, että sais parhaat mahdolliset tuet, kuten täällä eräs on useasti muita neuvonut :D
Jaa juu :D mä päätin jäädä tähän minikämppään, että on tuttu ja turvallinen ympäristö lapsille edes olemassa vielä. =) Hyvin mahdutaan kolmiossa vielä olemaan. =)

hug
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja haicu:
miksi noin tiukkaa?
Jäin yksin, maksoin laskut ja täytin kaapit, seuraava äippäraha tulee vasta maanantaina. :xmas:
Mitä tarkottaa että jäit yksin?
No elän ilman miestä, tosin yksinyksin en ole, onhan mulla neljä lasta kuitenkin. =)
Miten ihmeessä tää on päässyt tapahtumaan? Voi että, voimia sulle!

Tulipeikko harmaana
No elän ilman miestä, tosin yksinyksin en ole, onhan mulla neljä lasta kuitenkin. =)
Ohoh, hassua sanoa näin, mutta jotenkin yllättynyt olen -hassua siksi, että enhän minä tunne sinua OLLENKAAN. Yllätin itsenikin, että olen ylipäätään jonkinlaisen mielikuvan susta(kin) muodostanut... :D
Ikävä, jos olette eronneet, voisin kuvitella, ettei ole helpoimpia aikoja (ja helpoimpia ratkaisuja) sun elämässä.

Jaa juu :D mä päätin jäädä tähän minikämppään, että on tuttu ja turvallinen ympäristö lapsille edes olemassa vielä. =) Hyvin mahdutaan kolmiossa vielä olemaan. =)
Sä oot aika sitkeen olonen sissi :hug:
Mikäs pahan lätistäisi. :p :xmas:

Toi sade vaan nyt kiukuttaa. :snotty: En tilannut tuollaista säätä ollenkaan, pitää puskea vaunuilla kylille. :snotty:

Yhteistyössä