nyt tämä lähtee tauolle!!!!!! (sisältää uikutusta)

helvetti ku menee hermot |O teen keikkatyötä öisin ja mies tekee kaksvuorotyötä. Kun hänellä on iltavuoroviikko, niin meikäläinen raijaa tenavat hoitoon, että herra saisi nukkua. Mutta annas olla kun mä oon viikonloppuyöt töissä, niin herra lähtee viihteelle ja lastenvahti lähtee yöllä pois, eli meikäläinen herää aamulla seittemältä lasten kanssa vaikka unta ois takana se pari tuntia vaan. On niin pinna tiukilla, että kohta napsahtaa :'(
 
Sulla on siellä tosiaan oikein MIES.
Meillä tuo on vähän sama sairasloman kanssa... jos mie oon saikulla, miehen mielestä lapsetkin voi olla kotona, mutta jos mies on saikulla niin lapset on hoidossa, koska miehen pitää levätä... :|
 
tossa tavaroita jo pakkasin, lähetään lasten kanssa pariks yöks jonkun kaverini luokse. Mua oikeesti raivostuttaa niin paljon, että kun nuo kusipää nukkuu tuolla niin voisin käydä humauttamassa sitä koivuhalolla päähän :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Ajattelmatonta, mutta olisiko kuitenkin tahatonta?
miten se asiaa muuttaa, vaikka olisikin ollut vain ajattelematon? sehän mua tässä vituttaakin, kun ei voi ajatella että kaikilla teoilla on seurauksensa. Seuraus tästä on se, että mun viikonlopun unisaldoksi tulee noin viisi tuntia ja olen ensi viikon yksin lasten kanssa, kun mies on iltavuoroissa. ja siinä pitäisi vielä kouluakin käydä.. enkä ymmärrä miksi juuri perjantaina piti lähteä, kun olimme yhdessä torstaina viihteellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Ajattelmatonta, mutta olisiko kuitenkin tahatonta?
miten se asiaa muuttaa, vaikka olisikin ollut vain ajattelematon? sehän mua tässä vituttaakin, kun ei voi ajatella että kaikilla teoilla on seurauksensa. Seuraus tästä on se, että mun viikonlopun unisaldoksi tulee noin viisi tuntia ja olen ensi viikon yksin lasten kanssa, kun mies on iltavuoroissa. ja siinä pitäisi vielä kouluakin käydä.. enkä ymmärrä miksi juuri perjantaina piti lähteä, kun olimme yhdessä torstaina viihteellä..
Eihän se varmaan muuta, mutta joskus me ihmiset, myös omasta mielestään täydelliset, teemme virhearviointeja tai emme ajattele seurauksia. Jos tapaus on kertaluonteinen, niin eikö siitä voisi keskustella ihan hyvässä hengessä. Ymmärrän harmistuksen, mutta jos tapaus ei ole jatkuvasti toistuvaa, niin itse ehkä yrittäisin nostaa kissan pöydälle samoin tein. Eli keskustelua ja sitten päiväunille ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Ajattelmatonta, mutta olisiko kuitenkin tahatonta?
miten se asiaa muuttaa, vaikka olisikin ollut vain ajattelematon? sehän mua tässä vituttaakin, kun ei voi ajatella että kaikilla teoilla on seurauksensa. Seuraus tästä on se, että mun viikonlopun unisaldoksi tulee noin viisi tuntia ja olen ensi viikon yksin lasten kanssa, kun mies on iltavuoroissa. ja siinä pitäisi vielä kouluakin käydä.. enkä ymmärrä miksi juuri perjantaina piti lähteä, kun olimme yhdessä torstaina viihteellä..
Eihän se varmaan muuta, mutta joskus me ihmiset, myös omasta mielestään täydelliset, teemme virhearviointeja tai emme ajattele seurauksia. Jos tapaus on kertaluonteinen, niin eikö siitä voisi keskustella ihan hyvässä hengessä. Ymmärrän harmistuksen, mutta jos tapaus ei ole jatkuvasti toistuvaa, niin itse ehkä yrittäisin nostaa kissan pöydälle samoin tein. Eli keskustelua ja sitten päiväunille ;)
eipä tuo ensimmäinen kerta ollut.. valitettavasti. ei siis viikottain toistuva juttu, mutta kuitenkin. ja keskustelu menee aina niin, että mies ei ymmärrä olla edes pahoillaan, josta minä vedän herneet nekkuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
eipä tuo ensimmäinen kerta ollut.. valitettavasti. ei siis viikottain toistuva juttu, mutta kuitenkin. ja keskustelu menee aina niin, että mies ei ymmärrä olla edes pahoillaan, josta minä vedän herneet nekkuun.
Ymmärrän täysin sinun harmistuksen. Tuo on jo todella ajattelematonta. :|
 
Voi :hug:
Mulla oli kyllä sama tilanne sillon kun ukko vielä tässä oli kuvioissa mukana... Keikka kun oli niin yleensä aina ukko kuitenkin lähti aamulla töihin viiden aikaan eli mun piti herätä seittemän paikkeilla kun pikkulikka heräs... Ja kun mä en oikeestaan saa ees nukuttua kun oon keikalla ollu, joten aika rankkaahan se on. Nythän likka alottaa päiväkodissa, joten ei tartte niin aikasin herätä keikkaillan jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Voi :hug:
Mulla oli kyllä sama tilanne sillon kun ukko vielä tässä oli kuvioissa mukana... Keikka kun oli niin yleensä aina ukko kuitenkin lähti aamulla töihin viiden aikaan eli mun piti herätä seittemän paikkeilla kun pikkulikka heräs... Ja kun mä en oikeestaan saa ees nukuttua kun oon keikalla ollu, joten aika rankkaahan se on. Nythän likka alottaa päiväkodissa, joten ei tartte niin aikasin herätä keikkaillan jälkeen...
ja mun oli tarkotus tuplata keikat, nyt kun valmistun koulusta... taidanpa muuttaa toiseen kämppään ja hankkia lapsille paikat vuorohoidosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Voi :hug:
Mulla oli kyllä sama tilanne sillon kun ukko vielä tässä oli kuvioissa mukana... Keikka kun oli niin yleensä aina ukko kuitenkin lähti aamulla töihin viiden aikaan eli mun piti herätä seittemän paikkeilla kun pikkulikka heräs... Ja kun mä en oikeestaan saa ees nukuttua kun oon keikalla ollu, joten aika rankkaahan se on. Nythän likka alottaa päiväkodissa, joten ei tartte niin aikasin herätä keikkaillan jälkeen...
ja mun oli tarkotus tuplata keikat, nyt kun valmistun koulusta... taidanpa muuttaa toiseen kämppään ja hankkia lapsille paikat vuorohoidosta.
Paljos sulla nyt on keikkaa kuussa?!? Wimpu just alottaa tossa Tapiolassa. Mulla on se 7 keikkaa kuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Voi :hug:
Mulla oli kyllä sama tilanne sillon kun ukko vielä tässä oli kuvioissa mukana... Keikka kun oli niin yleensä aina ukko kuitenkin lähti aamulla töihin viiden aikaan eli mun piti herätä seittemän paikkeilla kun pikkulikka heräs... Ja kun mä en oikeestaan saa ees nukuttua kun oon keikalla ollu, joten aika rankkaahan se on. Nythän likka alottaa päiväkodissa, joten ei tartte niin aikasin herätä keikkaillan jälkeen...
ja mun oli tarkotus tuplata keikat, nyt kun valmistun koulusta... taidanpa muuttaa toiseen kämppään ja hankkia lapsille paikat vuorohoidosta.
Paljos sulla nyt on keikkaa kuussa?!? Wimpu just alottaa tossa Tapiolassa. Mulla on se 7 keikkaa kuussa.
tällä hetkellä sellanen 8-10 keikkaa kuussa. ajattelin tollasta 20 keikkaa tehä kesällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Voi :hug:
Mulla oli kyllä sama tilanne sillon kun ukko vielä tässä oli kuvioissa mukana... Keikka kun oli niin yleensä aina ukko kuitenkin lähti aamulla töihin viiden aikaan eli mun piti herätä seittemän paikkeilla kun pikkulikka heräs... Ja kun mä en oikeestaan saa ees nukuttua kun oon keikalla ollu, joten aika rankkaahan se on. Nythän likka alottaa päiväkodissa, joten ei tartte niin aikasin herätä keikkaillan jälkeen...
ja mun oli tarkotus tuplata keikat, nyt kun valmistun koulusta... taidanpa muuttaa toiseen kämppään ja hankkia lapsille paikat vuorohoidosta.
Paljos sulla nyt on keikkaa kuussa?!? Wimpu just alottaa tossa Tapiolassa. Mulla on se 7 keikkaa kuussa.
Mä änkeen itteni tähän, kun huomasin, että Wimpu menee Tapiolan p-kotiin! =) Se on ihuna paikka, olen ollut siellä töissä!
Hay-d:lle jaksuja, kuulostaa kyllä veemäiseltä touhulta.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä änkeen itteni tähän, kun huomasin, että Wimpu menee Tapiolan p-kotiin! =) Se on ihuna paikka, olen ollut siellä töissä!
Hay-d:lle jaksuja, kuulostaa kyllä veemäiseltä touhulta.. :/
Joo, kyllä se tosi ihanalta paikalta vaikuttaa... Muutamana päivänä käytiin tällä viikolla tutustuu ja 11pv Wimpulla sitten eka yöhoito...
 
Lapset leikkii kotia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Niin just. Onhan se tolla määrällä sitten aika helvatan raskasta jos et saa aamusin nukkua...
Toivottavasti ukkos tajuais...
niinpä.. noh, saa tuossa pari päivää itekseen miettiä, kun lähetään evakkoon...
Vihitty 15.9.07 ja nyt meno tuollaista... Onpas ollut taas kaksi aikuista jotka harkinneet tekojaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapset leikkii kotia.:
Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Niin just. Onhan se tolla määrällä sitten aika helvatan raskasta jos et saa aamusin nukkua...
Toivottavasti ukkos tajuais...
niinpä.. noh, saa tuossa pari päivää itekseen miettiä, kun lähetään evakkoon...
Vihitty 15.9.07 ja nyt meno tuollaista... Onpas ollut taas kaksi aikuista jotka harkinneet tekojaan...
mitä helvatan väliä sillä hääpäivällä on? päivämäärä paperilla ei paljoa kerro... Ollaan kuitenkin oltu 7 vuotta yhessä.
 

Yhteistyössä