Nyt tää h*lvetti saa luvan loppua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt tää saa loppua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt tää saa loppua!

Vieras
Tai no aikasintaan lauantaina?

(Jotku varmaan taas muistaa edelliset kirjotukset. Ja niille ihmettelijöille, jotka ihmettelee miksi sellanen jol ei oo lapsia, kirjottaa tänne, niin täälllä ainakii ihmiset vastaa viesteihin)

Äiti lähti muumimaailmaan siskojen ja siskon lasten kanssa. Mun olin pitänyt mennä sen luo hoitaa koiraa ja kissanpentu, jonka MINÄ olen maksanut. No, jätin koiran yksin sinne(on siellä toinenkii koira, mut ne elää siellä niinku sitä ei olis.) ja lähin kämpille. Puhe oli, että se tulee la hakee tän uuden tietokoneensa, jonka otin mukaani saadakseni pelata yhtä peliä, mut se olikii poistettu tästä.

Nyt se uhkaa lähettävänsä viestiä tukihenkilölle, että mä oon käynyt varastamassa sen kirjoja? Se osti mulle huuto.netistä 5kirjaa, kun mä annoin sille rahat siihen, kun ei oo itellä tunnuksia siihen. Jos minä oon ne maksanut, miten mä oon ne varastanu? :o

Nyt täällä solussa, v*tun pienessä huoneessa on 4eläintä. Tosin ne pääsee kulkemaan melko vapaasti keittiössä ja eteisessäkii mut silti. 3eläintä asuu vakituisesti, mut yks asuu toistaiseksi, mut siitä ei oo varmuutta voiko se palata äitin ja siskon luo, koska siihen on monia syitä.

Mulla vaan meni hermot siihen akkaan äsken ku se soitti, vaik oon monta kymmentä kertaa sanonut, että ÄLÄ soita, JÄTÄ mut rauhaan. Sanoin sille; "kuole h***a!" Nyt se tostakii laittaa viestiä sossulle ja tuk.henkilölle. Mut ihan sama. Kaikki on ihan samaa.

Ens viikolla onneks rupee jotain EHKÄ tapahtumaan asunnon suhteen. Menen sossun luo, joka laittaa sitä kiirehtimään. Mut mietin, onko mun järkee asua täällä kaupungissa, jossa en tykkää asua. Entisessä kaupungissa tykkäsin asua, mut ei siellä oo mitään. Mietin, et pitäskö muuttaa yhteen kaupunkiin 350km päähän täältä. Siel asuu sisko, jota en tavallaan ees tunne, mut se sano, että jos en halua enää asua täällä, niin sinne oon aina tervetullut.

Ihan hyvin voisin muuttaa, mut koulupaikka on täällä, siskojen lapset on täällä ja maailman paras sisko. Muita syitä tänne jäämiseen ei ole. Mut entä jos siellä oliskii ihan p*rseestä? Luin netistä siitä kaupungista, et se on aika pieni. Siellä ei oo esim. citymarkettia. Kyllä mä ehkä siellä viihtyisin, ainoo ongelma olis, et tulis ihan järjetön ikävä tätitettäviä... Eikä niitä vois niin vaan "hylätä" tänne ja muuttaa kauas pois, kun tiiän, ettei nähtäis varmaan moneen kuukauteen. :(

Ajattelin kohta kävellä ärrälle ja ostaa prepaid-liittymän, ettei "äiti" enää soita. Mut en mä sitä numeroa voi antaa kun vaan sille yhelle siskolle. Jos annan pikkusiskolle, äiti tutkii sen puhelinta, eli saa sen heti, samoin se joskus tutkii toisenkii siskon puhelinta, salaa tietenkii. Tai sit olisin vaan vastaamatta sille. Mut välillä se sit soittaa siskon puhelimellakii, jos en vastaa sen soittoon. Kuulemma oli hotellin aulassa, jossa on nettiyhteydet ja laittaa spostia tukihenkilölle. Ihan sama. Ma se menee sossuun ja voi halutessaan kertoa kaiken ja vähän omaa lisää siihen. Mut mäkin tiedän siitä jotain, jota se ei halua kaikkien esim. sukulaisten tai muiden tietävän. Toisaalta se tieto on jotain niin paskaa, että siitä kärsii eräs.. Jos ilmoittaisin jonnekin, niin sen erään kärsimykset loppuis siihen paikkaan ja sen ilmon johdosta saattais muutakii tapahtua sille, mut myös mulle. :(

Nyt se taas viesteillä uhkailee Julkulalla. = Psykiatrinen sairaala, vai mikä lie, Kuopiossa kuitenkii...
Mieluummin mä siellä olisin kuin sen luona kuuntelemassa sitä, siis jos pitäs valita, mut ei onneks pidä! Ehkä se ite haluaa sinne, kun yleensä sitä ehottelee. Seko mikä seko.

Siis sä jätit koiran yksin, vaikka sun piti hoitaa sitä? Kyllä mäkin tossa tilanteessa laittaisin viestiä sossulle, jos sun äiti olisin. Ja noi kirjat. Vaikka sun äitis ei ole niitä maksanut vielä (?), niin ei sulla silti ole oikeutta ottaa niitä. Vaadi äidiltäs rahat, äläkä vie niitä kirjoja - ei tule sanomista.
Onko sulla tosiaan 3 eläintä soluasunnossa?????

Ilmoita äidistäsi se mitä tiedät. Jos tulisi muutosta johonkin. Älä puhu sen kanssa enää kuin pakosta. Se yrittää pitää sinua löysässä hirressä koko ajan. Jaksamisia edelleen :hug:. Hirmuisen vaikea tilanne.

Siis sä jätit koiran yksin, vaikka sun piti hoitaa sitä? Kyllä mäkin tossa tilanteessa laittaisin viestiä sossulle, jos sun äiti olisin. Ja noi kirjat. Vaikka sun äitis ei ole niitä maksanut vielä (?), niin ei sulla silti ole oikeutta ottaa niitä. Vaadi äidiltäs rahat, äläkä vie niitä kirjoja - ei tule sanomista.
Onko sulla tosiaan 3 eläintä soluasunnossa?????

Minunko pitäs hajalla olevalla polvella käyttää 60-70kg VETÄVÄÄ, tottelematonta koiraa ulkona? Ihanko oikeesti? Jos minä oon antanu sille rahat, että se maksaa ne kirjat, niin kyllähän ne minun sitten on. Eläimet valitettavasti "joutuu" olemaan täällä siihen asti kunnes saan asunnon, enkä usko, et siihen kovin kauaa menee.

Ja se koira juoksee ulkona hihnassa suoraan minun polveen kovalla vauhdilla, ei tunnu kovin kivalta, enkä mä voinut sitä tänne ottaa, kun ei ole tilaa... Sisko ei osaa sitä kouluttaa, äitiä se ei p*skan vertaa kiinnosta eikä sillä oo normaalia hihnaa paitsi tietty flexi ja sellanen kuristuspanta, jolla minä en koiria käytä. Oli sillä vielä vähän aikaa sitten vedonestovaljaat, mut sisko pisti ne piiloon, koska se ei tartte niitä, kun se "tottelee" SITÄ!! Mut eipä se paljoo auta.

Isosisko meinas käyttää sen tänään illalla ja huomenna kerran, kun ne itekii kotiutuu huomenna muumien luota.

[QUOTE="vieras";26725800]Ilmoita äidistäsi se mitä tiedät. Jos tulisi muutosta johonkin. Älä puhu sen kanssa enää kuin pakosta. Se yrittää pitää sinua löysässä hirressä koko ajan. Jaksamisia edelleen :hug:. Hirmuisen vaikea tilanne.[/QUOTE]

Mä ilmoitan sen sit kun asunto on varma. En voi ennen ilmottaa. Se saattaa ihan hyvinkii toteuttaa ton uhkauksensa, että mun eläimet menee löytöeläinsuojaan.

Se laitto just viestin. "Suat uskoo jos et käytä *pirjoa-koiran nimi huomenna ulkona ja anna niille ruokaa katotaan kenen eläimet on eläinsuojassa. ja kone on paikallaan." Sit siinä luki, että soitti siskolle "kuole h*ora uhkailusta" samoin sossulle ja tukihenkilölle ja muille jotka siihen samaan juttuun kuuluu.

Sisko varmaan hirveenä kiinnittää huomiota siihen, ku itekii tokas yks ilta, etse on pilannu meiän elämän.

Jos sanoo "kuole h*ora", onko se uhkailua? Mielestäni ei, koska missään vaiheessa en sanonut, että kuolet, tai tapan sut tai muuta...

Tota mä just epäilinkin. MIKS SÄ LUPAUDUIT HOITAA SITÄ KOIRAA, JOS ET PYSTY SITÄ HOITAMAAN?

Minä en ole lupautunu sitä hoitamaan. Se vaan ilmotti jo ajat sitten, että me lähetään muumimaailmaan sillon ja sillon. Koiran hoidat sinä. Minä sanoin,että minä en sitä tällä polvella ulkona käytä. Ei mene jakeluun, niin sille ei sit mahda mitään. Vaikka sanon, että en hoida sitä. Polvea ei voi sille sanoa "perusteluks", ei usko.

Sit se aina sanoo, että "minunko pitäs sinun kissojas ja kanias hoitaa, vaikka sinä et hoida koiraa" Minä oon 2kk aikana kun oon asunut tässä, niin hoitanu sitä 4kertaa sillein, et se on joka kerta ollu vähintään 2yötä täällä. Sinä aikana mun kani on ollu 1kerran sen luona hoidossa, eivätkä olleet edes vessalaatikkoa sille laittaneet. Minä en eläimilleni tollasta hoitajaa kaipaa, jotka ei osaa ees niitä hoitaa. Kania tuskin on kunnolla hoidettu, molemmat pelkää sitä. Ja ne oli antanu sen jättikokoisen koiran nuolla sitä selästä, kun vieläkii on sellanen nuoltu karva. "Ei ne oo nähneetkään toisiaan. Toinen oli kylppärissä, jonne ei toinen päässy."

Minä en tykkää siitä, että ne antaa sen koiran olla samassa tilassa sillon ku kani on irti, vaikka onkii koira jolla ei ole saalistusviettiä. Ihan hyvin voi liiskata 2kiloisen otuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt tää saa loppua!;26726184:
Minä en ole lupautunu sitä hoitamaan. Se vaan ilmotti jo ajat sitten, että me lähetään muumimaailmaan sillon ja sillon. Koiran hoidat sinä. Minä sanoin,että minä en sitä tällä polvella ulkona käytä. Ei mene jakeluun, niin sille ei sit mahda mitään. Vaikka sanon, että en hoida sitä. Polvea ei voi sille sanoa "perusteluks", ei usko.

Sit se aina sanoo, että "minunko pitäs sinun kissojas ja kanias hoitaa, vaikka sinä et hoida koiraa" Minä oon 2kk aikana kun oon asunut tässä, niin hoitanu sitä 4kertaa sillein, et se on joka kerta ollu vähintään 2yötä täällä. Sinä aikana mun kani on ollu 1kerran sen luona hoidossa, eivätkä olleet edes vessalaatikkoa sille laittaneet. Minä en eläimilleni tollasta hoitajaa kaipaa, jotka ei osaa ees niitä hoitaa. Kania tuskin on kunnolla hoidettu, molemmat pelkää sitä. Ja ne oli antanu sen jättikokoisen koiran nuolla sitä selästä, kun vieläkii on sellanen nuoltu karva. "Ei ne oo nähneetkään toisiaan. Toinen oli kylppärissä, jonne ei toinen päässy."

Minä en tykkää siitä, että ne antaa sen koiran olla samassa tilassa sillon ku kani on irti, vaikka onkii koira jolla ei ole saalistusviettiä. Ihan hyvin voi liiskata 2kiloisen otuksen.

Ilmota sille äiteelles, että et lupautunut sitä koiraa hoitamaan, joten siinähän soittelee asiasta sossulle :'D Ei ole sun vastuullas se koira. Tulkoot pois sieltä Muumilandiasta.

Ilmota sille äiteelles, että et lupautunut sitä koiraa hoitamaan, joten siinähän soittelee asiasta sossulle :'D Ei ole sun vastuullas se koira. Tulkoot pois sieltä Muumilandiasta.

Sen mielestä mä oon lupautunu sitä hoitaa. :o Jos niinku yhen kerran hoitaa sitä, niin pitää sit aina hoitaa, ILMATTEEKS! Olis nytkii vieny sinne hoitolaansa sen, mut ei uhastakaan, kun ei se sit vois v*ttuilla!

Pitihän sen mennä nuuskamuikkusta tervehtii, kun ei oo pariin vuoteen nähneetkään. :D

Ja jos oot 18v niin miks sun asiat sossulle kuuluu?

Kuulun jälkihuoltoon ja aina kun käyn sen luona niin se kyselee tosta tilanteesta. Se on sillä äitillä vaan se uhkailun aihe. On se varmaan muutaman kymmenen viestiä sille tänä vuonna laittanu, tai sit vaan uhkailee laittavansa, eikä toteuta uhkauksiaan. Ku kerran oli olevinaan laittanu taas mun "tappouhkaus" viestejä sossulle, sit mä kysyin sossulta, että laittoko se sellasia viestejä niin se sano, että ei oo sellasia saanut.

No älkää nyt viittikö olla inhottavia ap:lle. Onko teillä samanlaisia diktaattorimutseja? Että nyt katot koiraa, koska minä sanon. Kuinkakohan moni palstalainen menis kiltisti hoitamaan koiraa jos tollanen ukaasi tulis eikä se olisi edes kohtelias pyyntö.

Ap kannattaa hillitä sitä kielenkäyttöä äitisi kanssa puhuessa. Jos provosoinnut haukkumaan äitiäsi, hän selkeästi pitää huolen että kärsit siitä. Aina ei kannata tapella tuulimyllyjä vastaan. Vaikka kuinka vituttaisi, ole äidillesi sen verran kohtelias, ettet anna hänelle perusteita tehdä sinusta ilmoituksia yms.

Ja voimia! Tiedän miten inhottavaa on olla huonon vanhemman kanssa tekemisissä.

[QUOTE="vieras";26726352]No älkää nyt viittikö olla inhottavia ap:lle. Onko teillä samanlaisia diktaattorimutseja? Että nyt katot koiraa, koska minä sanon. Kuinkakohan moni palstalainen menis kiltisti hoitamaan koiraa jos tollanen ukaasi tulis eikä se olisi edes kohtelias pyyntö.

Ap kannattaa hillitä sitä kielenkäyttöä äitisi kanssa puhuessa. Jos provosoinnut haukkumaan äitiäsi, hän selkeästi pitää huolen että kärsit siitä. Aina ei kannata tapella tuulimyllyjä vastaan. Vaikka kuinka vituttaisi, ole äidillesi sen verran kohtelias, ettet anna hänelle perusteita tehdä sinusta ilmoituksia yms.

Ja voimia! Tiedän miten inhottavaa on olla huonon vanhemman kanssa tekemisissä.[/QUOTE]

Se vaan on yllättävän vaikeeta olla sanomatta takas kun joku avaa päänsä.

Se vaan on yllättävän vaikeeta olla sanomatta takas kun joku avaa päänsä.

Tiedän, koska mun isä on myös varsinainen diktaattori ja kuvittelee yhä voivansa päättää mun elämässä kaikesta mun puolesta aina opiskelupaikkaa myöten. Ite oon totutellut siihen, että annan kaiken paskanjauhannan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Voisikin joskus puhua sille ukolle suunsa puhtaaksi, mutta seuraukset olisivat sen sorttiset, etten viitsi edes yrittää.

Ei ollut tarkoitus mitenkään kritisoida, tiedän kyllä, miten vaikeaa on olla hiljaa kun joku ääliö raivoaa. Joskus se on kuitenkin kaikin puolin parempi vaihtoehto.

Yhteistyössä