nyt tää alkaa mennä jo mun puolesta yli..

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:
http://www.baby-gender-selection-program.com/

Meillä 2 poikaa ja nyt tyttö tulossa.. suosittelen

mikäs juttu tää on? saan linkillä auki vaan jotain laatikoita joissa on tekstiä

:whistle:

Aika törkeetä rahankeruuta. Älkää ihmeessä alkako ostamaan jotain pH-liuskoja. Laittakaa mieluummin vaikka se kirves tai saha sinne sängyn alle, vai mikä sinne piti laittaakaan.

ai se on joku sellanen juttu? :o
Hassuinta tässä on se että kun me ei edes omisteta kirvestä!! Sahakin meille tuli vasta kolmannen pojan syntymän jälkeen eikä sitäkään säilytetä sängyn alla ;)
Tarttee kerätä joku laatikko mihin laittaa jotaki pitsisiä ja vaaleanpunaisia juttuja ja pistää se sängyn alle, ihan vaan varuiksi =)

Joo, sille piti maksaa, että se saa lastensa kouluttamiseen rahaa.

Noh, minulle ihan sama mitä mieltä olette. Minua ja muutamaa ystävääni tämä ohjelma on kuitenkin auttanut. Kannattaa lukea koko teksti ennen kuin leimaa huijaukseksi. En ala tässä samaa asiaa uudelleen selittämään kun sen voi tuoltakin lukea. Mutta oikeasti suosittelen sitä sellaiselle joka tiettyä sukupuolta toivoo. Ja epäilijöille sen verran, että juuri tuollaisten vuoksi asia ei ole mitenkään "yleisessä tiedossa"

http://www.baby-gender-selection-program.com/

Meillä 2 poikaa ja nyt tyttö tulossa.. suosittelen

mikäs juttu tää on? saan linkillä auki vaan jotain laatikoita joissa on tekstiä

:whistle:

Aika törkeetä rahankeruuta. Älkää ihmeessä alkako ostamaan jotain pH-liuskoja. Laittakaa mieluummin vaikka se kirves tai saha sinne sängyn alle, vai mikä sinne piti laittaakaan.

ai se on joku sellanen juttu? :o
Hassuinta tässä on se että kun me ei edes omisteta kirvestä!! Sahakin meille tuli vasta kolmannen pojan syntymän jälkeen eikä sitäkään säilytetä sängyn alla ;)
Tarttee kerätä joku laatikko mihin laittaa jotaki pitsisiä ja vaaleanpunaisia juttuja ja pistää se sängyn alle, ihan vaan varuiksi =)

Joo, sille piti maksaa, että se saa lastensa kouluttamiseen rahaa.

Noh, minulle ihan sama mitä mieltä olette. Minua ja muutamaa ystävääni tämä ohjelma on kuitenkin auttanut. Kannattaa lukea koko teksti ennen kuin leimaa huijaukseksi. En ala tässä samaa asiaa uudelleen selittämään kun sen voi tuoltakin lukea. Mutta oikeasti suosittelen sitä sellaiselle joka tiettyä sukupuolta toivoo. Ja epäilijöille sen verran, että juuri tuollaisten vuoksi asia ei ole mitenkään "yleisessä tiedossa"

Miten te voitte tietää, että se on auttanut? Aika hyvä prosentti nimittäin onnistua ilmankin. Mutta eipä siinä, tärkeintähän on, että saa mitä haluaa.

Miten te voitte tietää, että se on auttanut? Aika hyvä prosentti nimittäin onnistua ilmankin. Mutta eipä siinä, tärkeintähän on, että saa mitä haluaa. [/quote]

Ainakin voin sanoa että meillä on kaksi poikaa ja nyt tulee sitten se tyttö. Ystäväni jolla on 5 poikaa sai tämän avulla tytön sekä ystäväni jolla 3 tyttöä sai pojan ja ystävä jolla 2 tyttöä sai pojan.. mene ja tiedä sitten oliko kaikki vaan sattumaa mutta minä ainakin uskon tähän menetelmään.

Niin ja sanompahan vielä että jos ei haluttua sukupuolta saa tuon ohjelman avulla niin rahathan siitä saa sitten kaksinkertaisena takaisin... Mielestäni sekin jo kertoo jotain.

Niin ja sanompahan vielä että jos ei haluttua sukupuolta saa tuon ohjelman avulla niin rahathan siitä saa sitten kaksinkertaisena takaisin... Mielestäni sekin jo kertoo jotain.

Onko joku todella saanut sieltä rahoja?

No empä tiedä, kun tiedän henkilökohtaisesti vain tyytyväisiä asiakkaita. Mutta ota ja lue koko sivusto jos sinua vaan oikeasti kiinnostaa ja punnitse sitten itse mitä mieltä olet. Itse en osaa muuta sanoa kuin sen mitä olen jo sanonut ja tyytyväinen olen :)

Alkuperäinen kirjoittaja rv32:
ja valitettavasti sanon että valitettavasti tulee tyttö :(
meillä on jo 2 poikaa ja olisin halunnut kolmannen pojan, jotenkin tuntuu että osaanko tyttö edes rakastaa....

Voimpa melkein vannoa, että kun saat tytön syliisi niin kyllä se rakkaus sieltä löytyy... Itse toivoin tyttöä koko raskausajan kun ajattelin, etten pojan kanssa osaa ollakaan kun ennestään oli tyttö, mutta en kyllä vaihtais tuota palleroista minnekään... Jospa suakin vaan jännittää, että miten tytön kanssa osaat olla kun kaksi poikaa aikaisemmin on.

Ja levottomalle strutsille voima :hug: jospas kuitenkin seuraavalla kerralla saisitte sen tyttösen...

No empä tiedä, kun tiedän henkilökohtaisesti vain tyytyväisiä asiakkaita. Mutta ota ja lue koko sivusto jos sinua vaan oikeasti kiinnostaa ja punnitse sitten itse mitä mieltä olet. Itse en osaa muuta sanoa kuin sen mitä olen jo sanonut ja tyytyväinen olen :)

Luinhan mä sen, kun kerran kommentoinkin! :) Ja ihanaa että saitte lapsen toivottua sukupuolta! Mutta rahastuksen maku löi niin vahvana läpi tuolta, että oikein inhotti.

Mä taas jotenkin toivoin enemmän poikaa, jos jotakin. Eka oli tyttö, ja olin hetken jopa pettynyt, kun tyttö syntyi. Toisella raskauskerralla en uskaltanut oikein toivoa edes poikaa, mutta kun se pojaksi huomattiin, olin kyllä tosi onnellinen.

Nyt kyllä olen iloinen ja onnellinen molemmista. :)

Niin kait se menee,jos on poikia toivoo sit vikaksi tyttöä ja jos on tyttöjä toivoo poikaa.
Kaverilla on 2 tyttöä ja miettii että viittiikö enää tehä lapsia kun on ihan tyhmää jos tulisi taas tyttö. Toisaalta ymmärrän toisaalta en.
miltäköhän ap:n pojista mahtaa tuntua jos äiti on heihin noin pettynyt,jos lapsia haluaa niin pitää osata olla niin aikuinen että on iloinen tuli sieltä sitten tyttö tai poika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miltäköhän ap:n pojista mahtaa tuntua jos äiti on heihin noin pettynyt,jos lapsia haluaa niin pitää osata olla niin aikuinen että on iloinen tuli sieltä sitten tyttö tai poika.

hmm.. missähän kohtaa olen kirjoittanut että olen pettynyt kun olen saanut neljä poikaa???? Olen harmistunut siitä että en pääse yli tyttöhaaveestani ja häpeissäni myönsin etten osaa olla iloinen niiden puolesta joille syntyy tyttö juuri sen takia kun se tekee minulle niin kipeää :ashamed:

Ja lapsia me halutaan ihan muista syistä. Tällä hetkellä emme ole edes miettineet uutta raskautta, mutta kun ja jos sen ajankohta tulee vielä joskus niin kyllä se loppupelissä se (mahdollisesti) viides poika on sitten ihan yhtä rakas. Se vaan pistää pisteen tälle tyttöhaaveelleni ihan täysin koska viisi lasta on meille maksimi. On se sitten 4 poikaa ja yksi tyttö tai viisi poikaa niin enempää ei meille tule. Jos tulee siis sitäkään.

Ärsyttää tollaset jotka ei osaa lukea ja kommentoivat vielä ihan suin päin tuomitsemalla.

Vaikeapa lohduttaa koska en osaa asettua saappaisiisi..mulla kun on tyttö ja poika ja ainakin omieni kokemuksella en olisi yhtään pettynyt siitä et ei olis tytsiä...tai siis noh, en mä sitä tarkoita etten olisi tyttöä halunnut, päinvastoin, mutta näistä kahdesta hän on se vaikeampi tapaus..ja ymmärrän kyllä et sulla ei ole kysymys siitä onko lapsi vaikea tai ei.
Mä olen joskus kuullut et kasvissyöjille tulee tyttöjä...mut joo.

:hug: Miksei sitä saisi toivoa? Sitä mä en ymmärrä. Varmasti se lapsi kuitenkin on ihan yhtä rakas, osoittautui se kummaksi tahansa. Ei sitä sitten jälkeenpäin toivo, että kunpa tämä olisi ollut joku muu.

Mulla meni odotusaikana pasmat sekaisin hetkeksi, kun sain kuulla odottavani tyttöä (esikoinen poika ja jotenkin olin ajatellut itseni poikien äidiksi, mä olen ihan pikkupoikafani! :heart: ), mietin, osaanko olla tytön äiti, kun mun mielestä ne pikkutytöt on aina ollut vähän sellaisia, hmm, ärsyttäviä :D (älkööt kukaan loukkaantuko, huumorillahan minä). Ja kun tyttö syntyi, oli hän todella toivottu ja rakastettu mutta jos meille joskus vielä lapsi suodaan, niin salaisesti toivon sen olevan poika. :whistle:

Mutta rakkaita kaikki tyynni, oli yksi lapsi, kuusi lasta, tyttöjä, poikia, molempia. Omalle äidille niiiiin rakkaita! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:hug: Miksei sitä saisi toivoa? Sitä mä en ymmärrä. Varmasti se lapsi kuitenkin on ihan yhtä rakas, osoittautui se kummaksi tahansa. Ei sitä sitten jälkeenpäin toivo, että kunpa tämä olisi ollut joku muu.

Mulla meni odotusaikana pasmat sekaisin hetkeksi, kun sain kuulla odottavani tyttöä (esikoinen poika ja jotenkin olin ajatellut itseni poikien äidiksi, mä olen ihan pikkupoikafani! :heart: ), mietin, osaanko olla tytön äiti, kun mun mielestä ne pikkutytöt on aina ollut vähän sellaisia, hmm, ärsyttäviä :D (älkööt kukaan loukkaantuko, huumorillahan minä). Ja kun tyttö syntyi, oli hän todella toivottu ja rakastettu mutta jos meille joskus vielä lapsi suodaan, niin salaisesti toivon sen olevan poika. :whistle:

Mutta rakkaita kaikki tyynni, oli yksi lapsi, kuusi lasta, tyttöjä, poikia, molempia. Omalle äidille niiiiin rakkaita! :heart:

Niin, luulen et sukupuolella on aika vähän väliä enää siinävaiheessa kun beibi tuhisee rinnalla..
Mä halusin taas tyttöä ekaa odottaessani..mulle nuo varhaismurkut poikalaumat oli lievästi sanottuna kauhistus..ja kaikki poikien jutut; riehuleikit, batmanit, spidermanit ja muut sen sellaiset..niin ja urheilu... :headwall:
Mut kun poika syntyi niin voi ihanaa...tosin lieneekö isonsiskon vaikutusta et nelivuotias ei ole kiinnostunut pätkän vertaa näistä 'poikien jutuista'. Semmonen herkkis on.

mulla kans vähän sama, meille ei tyttöjä sen takia tuu kun miehen puolelta niin voimakkaat geenit, et sielä puolen sukua ei oo kun poikia! :/
Meillä on jo 2 poikaa, ja viel olis mahdollista yksi lapsi tehdä; mut sekin on aivan satavarmasti poika :whistle: Täällä talossa pukkaa pahasti tää ukkovalta kans päälle :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
mulla kans vähän sama, meille ei tyttöjä sen takia tuu kun miehen puolelta niin voimakkaat geenit, et sielä puolen sukua ei oo kun poikia! :/
Meillä on jo 2 poikaa, ja viel olis mahdollista yksi lapsi tehdä; mut sekin on aivan satavarmasti poika :whistle: Täällä talossa pukkaa pahasti tää ukkovalta kans päälle :kieh:

Öö, eihän se nyt geeneistä kiinni ole... ;) Sattumaa kaikki tyynni, x- ja y-siittiöitä, toiset hitaampia, toiset nopeempia, ajoitus ratkaisee. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toisen LAPSEN. Mut ei,kaikki muut vaan niitä saa,me ei... Vaikka ollaan tietty ilosia tuosta yhdestäkin kullannupuista,mut silti..

Eikö milläänlapsettomuushoidoillakaan?Meillä eka tuli itekseen,toinen inseminaatiolla ja kolmas itsekseen.Ja tyttöjä kaikki.Toisesta ja viimeistään tästä kolmannesta odotti jo poikaa.Mutta eipä tullut.Ja meidän lapset on nyt tehty.Ellei sitten ehkäisy petä.
Mulla oli aina haaveissa yksi tyttö ja yksi poika.

Meilläkin 4 poikaa, mutta en ole koskaan ajatellut että PITÄISI tyttö saada. Nyt kuopusta odottaessa olin alusta asti ihan varma, että poika tulee ja kun anoppi rupesi vihjailemaan, että josko nyt tyttö tulis, närkästyin hieman ja sanoin, että ei saletisti tule vaan poika. (Vaikka mitään faktaa ei ollutkaan). Vaan oma tiedostettu hedelmöitysajankohta sekä vahva tunne.

Luultavasti tuo sun tunne on vaan ohimenevää.

Yhteistyössä