Alkuperäinen kirjoittaja rv32:ja valitettavasti sanon että valitettavasti tulee tyttö
meillä on jo 2 poikaa ja olisin halunnut kolmannen pojan, jotenkin tuntuu että osaanko tyttö edes rakastaa....
Uskomatonta..Täytyy sanoa. :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rv32:ja valitettavasti sanon että valitettavasti tulee tyttö
meillä on jo 2 poikaa ja olisin halunnut kolmannen pojan, jotenkin tuntuu että osaanko tyttö edes rakastaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:http://www.baby-gender-selection-program.com/
Meillä 2 poikaa ja nyt tyttö tulossa.. suosittelen
mikäs juttu tää on? saan linkillä auki vaan jotain laatikoita joissa on tekstiä
![]()
Aika törkeetä rahankeruuta. Älkää ihmeessä alkako ostamaan jotain pH-liuskoja. Laittakaa mieluummin vaikka se kirves tai saha sinne sängyn alle, vai mikä sinne piti laittaakaan.
ai se on joku sellanen juttu?![]()
Hassuinta tässä on se että kun me ei edes omisteta kirvestä!! Sahakin meille tuli vasta kolmannen pojan syntymän jälkeen eikä sitäkään säilytetä sängyn alla![]()
Tarttee kerätä joku laatikko mihin laittaa jotaki pitsisiä ja vaaleanpunaisia juttuja ja pistää se sängyn alle, ihan vaan varuiksi =)
Joo, sille piti maksaa, että se saa lastensa kouluttamiseen rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:http://www.baby-gender-selection-program.com/
Meillä 2 poikaa ja nyt tyttö tulossa.. suosittelen
mikäs juttu tää on? saan linkillä auki vaan jotain laatikoita joissa on tekstiä
![]()
Aika törkeetä rahankeruuta. Älkää ihmeessä alkako ostamaan jotain pH-liuskoja. Laittakaa mieluummin vaikka se kirves tai saha sinne sängyn alle, vai mikä sinne piti laittaakaan.
ai se on joku sellanen juttu?![]()
Hassuinta tässä on se että kun me ei edes omisteta kirvestä!! Sahakin meille tuli vasta kolmannen pojan syntymän jälkeen eikä sitäkään säilytetä sängyn alla![]()
Tarttee kerätä joku laatikko mihin laittaa jotaki pitsisiä ja vaaleanpunaisia juttuja ja pistää se sängyn alle, ihan vaan varuiksi =)
Joo, sille piti maksaa, että se saa lastensa kouluttamiseen rahaa.
Noh, minulle ihan sama mitä mieltä olette. Minua ja muutamaa ystävääni tämä ohjelma on kuitenkin auttanut. Kannattaa lukea koko teksti ennen kuin leimaa huijaukseksi. En ala tässä samaa asiaa uudelleen selittämään kun sen voi tuoltakin lukea. Mutta oikeasti suosittelen sitä sellaiselle joka tiettyä sukupuolta toivoo. Ja epäilijöille sen verran, että juuri tuollaisten vuoksi asia ei ole mitenkään "yleisessä tiedossa"
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:Niin ja sanompahan vielä että jos ei haluttua sukupuolta saa tuon ohjelman avulla niin rahathan siitä saa sitten kaksinkertaisena takaisin... Mielestäni sekin jo kertoo jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:Niin ja sanompahan vielä että jos ei haluttua sukupuolta saa tuon ohjelman avulla niin rahathan siitä saa sitten kaksinkertaisena takaisin... Mielestäni sekin jo kertoo jotain.
Onko joku todella saanut sieltä rahoja?
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:Niin ja sanompahan vielä että jos ei haluttua sukupuolta saa tuon ohjelman avulla niin rahathan siitä saa sitten kaksinkertaisena takaisin... Mielestäni sekin jo kertoo jotain.
Onko joku todella saanut sieltä rahoja?
No empä tiedä, kun tiedän henkilökohtaisesti vain tyytyväisiä asiakkaita. Mutta ota ja lue koko sivusto jos sinua vaan oikeasti kiinnostaa ja punnitse sitten itse mitä mieltä olet. Itse en osaa muuta sanoa kuin sen mitä olen jo sanonut ja tyytyväinen olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miltäköhän ap:n pojista mahtaa tuntua jos äiti on heihin noin pettynyt,jos lapsia haluaa niin pitää osata olla niin aikuinen että on iloinen tuli sieltä sitten tyttö tai poika.
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:minun lapsuudessa yksi pariskunta teki lopulta 7 tai 8 lasta ennen ku sai tytön.
että työn iloa!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen::hug: Miksei sitä saisi toivoa? Sitä mä en ymmärrä. Varmasti se lapsi kuitenkin on ihan yhtä rakas, osoittautui se kummaksi tahansa. Ei sitä sitten jälkeenpäin toivo, että kunpa tämä olisi ollut joku muu.
Mulla meni odotusaikana pasmat sekaisin hetkeksi, kun sain kuulla odottavani tyttöä (esikoinen poika ja jotenkin olin ajatellut itseni poikien äidiksi, mä olen ihan pikkupoikafani! :heart: ), mietin, osaanko olla tytön äiti, kun mun mielestä ne pikkutytöt on aina ollut vähän sellaisia, hmm, ärsyttäviä(älkööt kukaan loukkaantuko, huumorillahan minä). Ja kun tyttö syntyi, oli hän todella toivottu ja rakastettu mutta jos meille joskus vielä lapsi suodaan, niin salaisesti toivon sen olevan poika.
![]()
Mutta rakkaita kaikki tyynni, oli yksi lapsi, kuusi lasta, tyttöjä, poikia, molempia. Omalle äidille niiiiin rakkaita! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:mulla kans vähän sama, meille ei tyttöjä sen takia tuu kun miehen puolelta niin voimakkaat geenit, et sielä puolen sukua ei oo kun poikia! :/
Meillä on jo 2 poikaa, ja viel olis mahdollista yksi lapsi tehdä; mut sekin on aivan satavarmasti poikaTäällä talossa pukkaa pahasti tää ukkovalta kans päälle :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisen LAPSEN. Mut ei,kaikki muut vaan niitä saa,me ei... Vaikka ollaan tietty ilosia tuosta yhdestäkin kullannupuista,mut silti..