Nyt suututan teidät, katsokaa vaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chapallone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Persjalkainen tarkoittaa ihmistä jolla on lyhyet jalat pituuteensa nähden. Usein persjalkaisilla saattaa olla kapea vyötärö ja kaunis peppu kuitenkin.

En ole itse persjalkainen vaikka olenkin samaa kokoluokkaa kuin Anna Abreu. En ole kade hänen hienosta pepusta, koska itse en jaksa niin ahkerasti treenata kroppaani.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Ai persjalkaisuus tarkoittaakin tätä: lyhyet jalat pituuteensa nähden. Ja urbaanisanakirjakin tukee tätä näkemystä :O
Mä oon aina kuvitellut että persjalkaisuus tarkoittaa sitä että on sivuprofiilista katsottuna tasainen eli peppu ei juurikaan tule esiin kauniisti pyöreänä kumpuna vaan jatkuu tikkuna ylöspäin suoraan jalasta. Lähinnä siis muodoton yksilö.

Ai persjalkaisuus tarkoittaakin tätä: lyhyet jalat pituuteensa nähden. Ja urbaanisanakirjakin tukee tätä näkemystä :O
Mä oon aina kuvitellut että persjalkaisuus tarkoittaa sitä että on sivuprofiilista katsottuna tasainen eli peppu ei juurikaan tule esiin kauniisti pyöreänä kumpuna vaan jatkuu tikkuna ylöspäin suoraan jalasta. Lähinnä siis muodoton yksilö.

Ei, kyllä se tosiaan on nimenomaan sellainen, jolla on suhteessa lyhyet jalat ja pitkä selkä :)

Joo, upea peppu Annalla siinä videossa! Vau!

Mullakin oli joskus tuollainen (ihan kolmekymppiseksi asti), mutta en ole kade. Sehän on itsestä kiinni jaksaako niin paljon tehdä töitä. Mä en enää jaksa, joten ei ihme ettei persus ole samassa kuosissa.

p18p0tkjro1emt17tv1o32s5t1dtc6.jpg

Yhteistyössä