Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
:hug:
Tsemppiä
Tsemppiä
sanoppa se..ja kun mua toi matka vähän jänskättää kun kaksi edellistäkin syntyivät niin vauhdilla ja kipeitä supistuksia ehti tulla vain vajaat 2h...kiva jos matkalle syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
Tsemppiä
Lähde vaan hyvissä ajoin matkaan. Yleensä supistukset vielä automatkalla voimistuvat.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:sanoppa se..ja kun mua toi matka vähän jänskättää kun kaksi edellistäkin syntyivät niin vauhdilla ja kipeitä supistuksia ehti tulla vain vajaat 2h...kiva jos matkalle syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
Tsemppiä
:|
Ilmeisesti seki on sairaala kohtaista.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:sanoppa se..ja kun mua toi matka vähän jänskättää kun kaksi edellistäkin syntyivät niin vauhdilla ja kipeitä supistuksia ehti tulla vain vajaat 2h...kiva jos matkalle syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
Tsemppiä
lähtisin jos nämä nyt alkaisi uudestaan...oikeesti alkaa syömään jo himppusen naista tämä veivuu!!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Lähde vaan hyvissä ajoin matkaan. Yleensä supistukset vielä automatkalla voimistuvat.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:sanoppa se..ja kun mua toi matka vähän jänskättää kun kaksi edellistäkin syntyivät niin vauhdilla ja kipeitä supistuksia ehti tulla vain vajaat 2h...kiva jos matkalle syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
Tsemppiä
tää on niin ihme sairaala et tääl vaikka paukutat päätä pöytään niin laittavat kotiin... mut katsotaan..ja nyt täs noituessa tuli juuri yksi suppari...nyt en ala edes toivoo liikoja...katsottan..inffoan tääl kun tapahtuu..sitten kun tapahtuu..Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Ilmeisesti seki on sairaala kohtaista.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:sanoppa se..ja kun mua toi matka vähän jänskättää kun kaksi edellistäkin syntyivät niin vauhdilla ja kipeitä supistuksia ehti tulla vain vajaat 2h...kiva jos matkalle syntyyAlkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
Tsemppiä
Mulle sanottiin on nyt np-ultrassa käydessä, että sairaalaan heti ekoista supistuksista, ja lähetään siellä sitten avustamaan, jos ei meinaa edistyä. Ja just sen takia, että kaikki synnytykset ollu todella nopeita, ja matkaan menee tunti..
Mee sinne ja lyö nyrkki pöytään. =)
eipä oo sitten tiheentynyt..ihan viimesen tunnin aikan tullut 3 supistusta :/ kävin saunassakin jo...eikä oikein nyt ota tuulta purjeisiin..Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti hullu:ihanaa, toivottavasti ne nyt voimistuu ja tihenee! Teillä on kohta vauva <3
pystysin ja maastoa on tossa takapihalla het kilometritolkulla...mut kun se ei auta...mulla on nyt ollut just päin vastoin..mitä enempi liikun sitä hiljasemmaksi käy supistelutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on aina auttanut lenkki, pystytkö lähtee ulos kävelemään ja mieluiten oikein maastoon????
joo..KOTONA...eikä mulla oo tylsää,,eikä mua ollenkaan kypsytä tää odottelu ja hitaus... :headwall: :headwall: mun edelliset synnytykset ei ole ikuna reagoineet näin..ja alkaa tuntuu et tää ei oikein osaa nyt käynnistyä,joku tässä mättää :|Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vieläkö sinä olet kotona.
ai niin tosiaan..täällähän voi saada kuraa niskaan..noh,,mut mulla on ihan toimiva sateenvarjo*availee jo valmiiksi*Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ei tällä palstalla saa sanoa laittautuvansa synnärille mennessä....Ssssshhhhh
Minäkin laskin viimeksi supistuksia koko päivän... Olivat aika laiskan puoleisia... Mutta päästiinhän sitä viimein illalla lähtemään.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:joo..KOTONA...eikä mulla oo tylsää,,eikä mua ollenkaan kypsytä tää odottelu ja hitaus... :headwall: :headwall: mun edelliset synnytykset ei ole ikuna reagoineet näin..ja alkaa tuntuu et tää ei oikein osaa nyt käynnistyä,joku tässä mättää :|Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Vieläkö sinä olet kotona.
oi hitsi..toivottavasti beibi päättää tulla ulos tänään!!! peukutuksia sinne. b=)d :flower:Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:tsadaa..mä oon vielä täällä nyt pitäs lähtee lenkille niin josko homma etenis...nyt tuloo harvakseltaan mut vähän jo kipakammalla sävyllä...