nyt supistaa jo...

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
:hug:
Tsemppiä
sanoppa se..ja kun mua toi matka vähän jänskättää kun kaksi edellistäkin syntyivät niin vauhdilla ja kipeitä supistuksia ehti tulla vain vajaat 2h...kiva jos matkalle syntyy
:|

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:
Miks ne ei ota synnärille ja ala auttamaan niitä supistuksia? Kun kuitenkin noin paljon jo tulee.
Tsemppiä
sanoppa se..ja kun mua toi matka vähän jänskättää kun kaksi edellistäkin syntyivät niin vauhdilla ja kipeitä supistuksia ehti tulla vain vajaat 2h...kiva jos matkalle syntyy
Lähde vaan hyvissä ajoin matkaan. Yleensä supistukset vielä automatkalla voimistuvat.

Tsemppiä
Ilmeisesti seki on sairaala kohtaista.
Mulle sanottiin on nyt np-ultrassa käydessä, että sairaalaan heti ekoista supistuksista, ja lähetään siellä sitten avustamaan, jos ei meinaa edistyä. Ja just sen takia, että kaikki synnytykset ollu todella nopeita, ja matkaan menee tunti..

Mee sinne ja lyö nyrkki pöytään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Tsemppiä
Lähde vaan hyvissä ajoin matkaan. Yleensä supistukset vielä automatkalla voimistuvat.
lähtisin jos nämä nyt alkaisi uudestaan...oikeesti alkaa syömään jo himppusen naista tämä veivuu!!! :headwall:

Tsemppiä
Ilmeisesti seki on sairaala kohtaista.
Mulle sanottiin on nyt np-ultrassa käydessä, että sairaalaan heti ekoista supistuksista, ja lähetään siellä sitten avustamaan, jos ei meinaa edistyä. Ja just sen takia, että kaikki synnytykset ollu todella nopeita, ja matkaan menee tunti..

Mee sinne ja lyö nyrkki pöytään. =)
tää on niin ihme sairaala et tääl vaikka paukutat päätä pöytään niin laittavat kotiin... :D mut katsotaan..ja nyt täs noituessa tuli juuri yksi suppari...nyt en ala edes toivoo liikoja...katsottan..inffoan tääl kun tapahtuu..sitten kun tapahtuu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on aina auttanut lenkki, pystytkö lähtee ulos kävelemään ja mieluiten oikein maastoon????
pystysin ja maastoa on tossa takapihalla het kilometritolkulla...mut kun se ei auta...mulla on nyt ollut just päin vastoin..mitä enempi liikun sitä hiljasemmaksi käy supistelut :eek:

hehe...kun tässä odottelen supistusten kirivän ja viimestä neuvvolaa niin kun koti ja auto siivottu niin eipä paljoo ollut tekemistä...lakkailin sitten kynsiä ja aloin kokeilee uusia kampauksia :LOL: jos lähtö valkenee niin onpahan kynnet lakattu ja tukka töttöröllä...että kuinka,,mullako tylsää :whistle:

Vieläkö sinä olet kotona. :eek:
joo..KOTONA...eikä mulla oo tylsää,,eikä mua ollenkaan kypsytä tää odottelu ja hitaus... :headwall: :headwall: mun edelliset synnytykset ei ole ikuna reagoineet näin..ja alkaa tuntuu et tää ei oikein osaa nyt käynnistyä,joku tässä mättää :|

Vieläkö sinä olet kotona. :eek:
joo..KOTONA...eikä mulla oo tylsää,,eikä mua ollenkaan kypsytä tää odottelu ja hitaus... :headwall: :headwall: mun edelliset synnytykset ei ole ikuna reagoineet näin..ja alkaa tuntuu et tää ei oikein osaa nyt käynnistyä,joku tässä mättää :|
Minäkin laskin viimeksi supistuksia koko päivän... Olivat aika laiskan puoleisia... Mutta päästiinhän sitä viimein illalla lähtemään. :D

tunnin päästä olis sitten viimenen neuvola...muutamia supistuksia tullut mutta niistä on mennyt se säännöllisyys mikä oli aamulla,,tulis vaikka edes sitä limatulppaa pihalle niin ois edes jotain viitettä että ehkä vuorokauden sisään syntys!

HelloShitty
tsadaa..mä oon vielä täällä :D nyt pitäs lähtee lenkille niin josko homma etenis...nyt tuloo harvakseltaan mut vähän jo kipakammalla sävyllä...
oi hitsi..toivottavasti beibi päättää tulla ulos tänään!!! peukutuksia sinne. b=)d :flower:

Yhteistyössä