Nyt suositelkaa sykemittaria!!!

mie
Mulla on Polar F4 eli ihan perustavismalli, mutta haluaisin F11:n:
http://fi.polar.fi/polar/channels/fin/segments/products/F11_female.html

Mutta siis Polarin mittari, ehdottomasti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla on Polar F4 eli ihan perustavismalli, mutta haluaisin F11:n:
http://fi.polar.fi/polar/channels/fin/segments/products/F11_female.html

Mutta siis Polarin mittari, ehdottomasti!
Juu olenkin kahlannut noita nettisivuja, mutta kiinnostaa nimenomaan käyttäjien kokemukset "ihan selkokielellä" :D Kertoisitko kokemuksistasi...mikä hyvää/huonoa tavismallissa? MIksi haluat sen F11?
 
Mulla on huutonetistä huudettu Polar A5. Maksoi 30 euroo ja on kyl mun tarpeisiin ihan passeli. Laskee kalorit, on itse asetettavat sykerajat ja kello ja tallentaa 1 lenkin tiedot muistiin.

Eli jos et tarvi gpsiä sun muita hienouksia, niin suosittelen huutamaan huutonetistä joku polarin perusmalli.

Ai niin joo, tota Owncodea ei mun mallista löydy, joten voi olla ryhmäjumppatunnilla vähän huono, ottaa naapurin signaalia. Mut lenkillä ei oo muita liian lähellä että häiritsisi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Mulla on huutonetistä huudettu Polar A5. Maksoi 30 euroo ja on kyl mun tarpeisiin ihan passeli. Laskee kalorit, on itse asetettavat sykerajat ja kello ja tallentaa 1 lenkin tiedot muistiin.

Eli jos et tarvi gpsiä sun muita hienouksia, niin suosittelen huutamaan huutonetistä joku polarin perusmalli.

Ai niin joo, tota Owncodea ei mun mallista löydy, joten voi olla ryhmäjumppatunnilla vähän huono, ottaa naapurin signaalia. Mut lenkillä ei oo muita liian lähellä että häiritsisi. :)
Vielä suomex tuo owncode ja Gpsi :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Mulla on huutonetistä huudettu Polar A5. Maksoi 30 euroo ja on kyl mun tarpeisiin ihan passeli. Laskee kalorit, on itse asetettavat sykerajat ja kello ja tallentaa 1 lenkin tiedot muistiin.

Eli jos et tarvi gpsiä sun muita hienouksia, niin suosittelen huutamaan huutonetistä joku polarin perusmalli.

Ai niin joo, tota Owncodea ei mun mallista löydy, joten voi olla ryhmäjumppatunnilla vähän huono, ottaa naapurin signaalia. Mut lenkillä ei oo muita liian lähellä että häiritsisi. :)
Vielä suomex tuo owncode ja Gpsi :saint:
Jep. :D Eli OwnCode on Polarin oma termi, tarkoittaa sitä että sykemittarista voi vaihtaa taajuutta tms. niin että rannekellovastaanotin ei ota toisten sykevöiden lähettämiä signaaleja vastaan, vain oman. Jos kaikkien sykemittarit lähettävät samalla taajuudella, ne signaalit menee vain sekaisin eikä kellään enää toimi. Mut tosiaan, jos et tarvi ryhmäliikunnassa sykemittaria niin tuo ominaisuus on turha.

Gpsi eli GPS. Global positioning system. Sama mitä autonavigaattorit käyttää. Joissain kalliimmissa sykemittareissa on se, jolloiin se mittaa myös esim. juostun matkan ja nopeuden, ja sen avulla voi saada tietokoneelle sit kartalle oman juoksureitin siirrettyä.

 
Mulla on Polarin F11, ukolla semmoinen... ööö.. muista mallia.. :snotty: Vähän edistyneempi versio kuitenkin. :whistle: Mulle riittää tuo F11, sopii hyvin mun tarpeisiin.

Mitä tarviit siltä? Lähde siitä. Itse ollaan todettu tuo Polar parhaimmaksi merkiksi (noita tullut vuosien varrella aika paljon testailtua :xmas: ). Jos joku ihan ehdoton ominaisuus pitäis sanoa, niin Polarien suojaus (juuripa tuo ylläkin näköjään mainittu owncode), että ottavat vain sun sykkeen eivätkä kaikkien lähellä olijoiden, joilla vaan panta on, on aika tärkeä juttu. :saint:
 

Yhteistyössä