Nyt sitten sain sen korun niskaani (turhis)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:04 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:02 Lollo kirjoitti:
Niin, ja entäs sitten genitaali lävistykset? Ne vasta piilossa onkin. ;)
ei kun sitten pitää kulkea tuolla kaupungilla niin että ne lävistykset näkyy. onneks on kesä kohta!
Niin, talvellahan se ei oikein ole kannattavaa, paleltuu paikat.
 
Uii.. kun tuota kuvaa katsoin niin tuli mieleen että siinä on jonkun..hilavimpulanmetkunketkulan silmät pullahtaneet nahkan läpi ja mietin että missäs nenä ja suu... :whistle: Minullako muka vilkas mielikuvitus.. No kuitennii, ei minulle kiitos. :D
 
Auuu :eek: en uskaltais...pelkäisin et repee. Toihan on implantti eikö? Eli sellanen tappi menee siinä välissä ihon alla? Piä nyssi hyvin puhtaana :wave: ettei tulehu.
Ukko haluais johki implantin jossa ois päässä sellaset piikit :p :whistle: mä en oo kannattanu sillä pelkään et repee :\| muuten piikkijutskat on ihan mun lempparia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:57 vieras kirjoitti:
hyi hitto!!! 100e tollasiin.. eikä noi es näytä miltään!!! hiuksia harjatessa jää harja niihi kiinni.. varmaan "kiva" kipu sillo..
Ainakin mitä naamalävistyksiin tulee, niin eipä ne enää aikojen päästä tunnu sen kummemmilta kuin esim. korvalävistyksetkään. Että tuskin sattuu, vaikka harjalla vähä sohasee..
Ja mun mielestä tuo niskaläväri näyttää komealta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:45 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Auuu :eek: en uskaltais...pelkäisin et repee. Toihan on implantti eikö? Eli sellanen tappi menee siinä välissä ihon alla? Piä nyssi hyvin puhtaana :wave: ettei tulehu.
Ukko haluais johki implantin jossa ois päässä sellaset piikit :p :whistle: mä en oo kannattanu sillä pelkään et repee :\| muuten piikkijutskat on ihan mun lempparia.
Juu, tappi menee ihon alla. :)
Itse asiassa se setä ketä tän laittoi, kertoi että hänellä oli päässe olleet sellaiset "sarvet" joista toinen repesi kun löi pöydän kulmaan... :eek:

Mut jotenkin luottaisin että tää nyt kummiskin pysyy. Kyllähän muutkin lävärit parantumisen jälkeen kestää aikamoistakin riuhtomista. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:50 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 19:54 mimmali kirjoitti:
Sä oot tosi nätti likka ja sitten laitat reikiä ihoos..ei ymmärrä sua. :ashamed:
rumien etuoikeusko korut on?

mä oon kans haaveillu tollasesta korusta jo pitkään! :D onks se tosiaan noin kallis? :eek: sattuko kuin hirveesti?
Saahan sen edullisemmallakin, 5o-75? maksaa useimmissa paikoissa, jos ihan perus pihdit-neula systeemillä laitetaan.
Mä maksoin vähän enemmän, kun laittoi sen jotenkin monimutkaisemmin. :)
 
En kauheesti tykkää, mutta jos ite pidät niin mikäs siinä :) Itsellä kielessä lävistys enkä näkyvälle paikalle voikaan ottaa, hoitoalalla kun olen. Muutama potilas/ asiakas on huomannut :whistle: Tatuoinnitkin on piilossa vaatteitten alla ;)
 
Etköhän ota noita koko kaulan ympäri. Olis hieno koru.... :) Ja ite en ottais kuitenkaa. Ei oo ku korvissa reikiä. Tosin tosta kivusta että mulla otettiin eilen tuolta sisäreidestä ihan sieltä läheltä taivetta luomi, siis sellanen "riippuluomi" eli pieni. Ja se otettiin ilman puudutusta, saksilla leikkas. Ei siinä mitää on otettu ennenki, ennen on vaan kerralla nipsattu, mut nyt se lekuri napsi sitä ainaki neljästi. :eek: tuumas vaan että pitää vähä syvemmältäki leikata jos on juuret ettei tuu heti uutta. Sanoin vaan että kunhan et ihan hirveen syvälle ronki ilman puudutusta... auts.... Yllättävän paljo tuli verta. Lekuri oli laittanu vaan pienen laastarin ja mul oli housut veressä ja auton penkissäki vähä sitä verta...
 

Yhteistyössä