Nyt sitten pomppas perkele

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
likka on koko viikon ollut kuin kissa kuumalla pankolla,on tapeltu,ovia paiskottu,huudettu ja muuten käyttäydytty miten sattuu.
Hän ollut illan poissa ja menin sitten hänen huoneestaan pyykit tapani mukaan keräämään.Eipä siinä mitään,päätinpä siistiä samalla ja tipahti jostain yöpäydän ja sängyn välistä PLUSSAA NÄYTTÄVÄ RASKAUSTESTI!!
hetken löi tyhjää ja oli istuttava alas,koskaan tullut niin kylmähiki pintaan kuin tunteja sitten.huusin ukon kattoon ja sai hepulin kanssa,ehkä jos onkin jonkun muun,jos tälle kaikella on järkevä selitys.
Tyttö sai raivarin kun soitin ja kerroin löydöstäni #mitä olen pönkinyt hänen huoneessaan,mitään oikeutta yms#eli hänen se oli.tajusi sentään että niin kauan kuin minun kattoni alla asustaa,minulla on oikeus kulkea joka huoneessa,pöngi en toisten tavaroita.Tajusi sentään että kuvitteliko pystyvänsä salaamaan asian pitkäänkin,ja suotui sen rentun kanssa tulemaan kotia.00 pitäisi olla täällä.pakko purkaa tänne ennen koska tästä tulee pitkä ja kivinen yö.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Miten on mahdollista, sori vaan? :x
kuinkahan sitä raskaaksi tullaan?? katsoppa vaikka googlella.

Ei tässä huuto auta ei,luulin jo että tulivat ,mutta ukko tuli tupakalta.
Lapsi tuo on itsekkin vielä,mitään lasta tuossa iässä!
pillerit haettiin puolivuotta sitten kun tapasi tuon pojan,sen takia ettei näin kävisi,estää en sitä seksiä pysty kuitenkaan,enkä näköjään pystynyt.
Hermot menee multa sekä ukolta,kunhan nuo toiset lapset pysyvät huoneissaan,nukkuvat onneksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Miten on mahdollista, sori vaan? :x
varmaan ovat harrastaneet seksiä ja siitä se sit lähtee
Nii-in, mutta miten on mahdollista, että lapsi harrastaa seksiä. Kerroppa se. :(
kerroppa kuka äiti/isä yms on lapsensa kanssa 24/7,sinä ET KOSKAAN voi tietää mitä he tekevät vaikka olisi mikä pyhimys lapsi kyseessä!
 

Yhteistyössä