Nyt sitä vasta huomaakin kuinka yksin on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Mies ja lapset lähtivät sukuloimaan pariksi viikoksi. Minä jäin kotiin töitä tekemään (kun kesäloma on vasta elokuussa) nyt huomaan, että tosi yksin täällä on. Paljon hyvänpäivän tuttuja kyllä. Peukaloita pyörittelen, kun ei muutakaan tekemistä ole. Siivonnut olen jo kaksi päivää ja salilla käynyt, mutta huoh!

Kyllä käy kateeksi. Täällä muksut metelöi, kun eivät ole nukkunu päikkäreitä. Ruoka uunissa, kohta siis syödään ja sitte pihalle leikkii. Ei viitti enää laittaa nukkuu, kun sit ei käy kumpikaan yöunille.

Et haluis täältä pari ihanan raivostuttavaa muksua. :whistle: :wave: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Kyllä käy kateeksi. Täällä muksut metelöi, kun eivät ole nukkunu päikkäreitä. Ruoka uunissa, kohta siis syödään ja sitte pihalle leikkii. Ei viitti enää laittaa nukkuu, kun sit ei käy kumpikaan yöunille.

Et haluis täältä pari ihanan raivostuttavaa muksua. :whistle: :wave: :D

näin minäkin ajattelin vielä viime viikolla, kun mukulat kiljui korvan vieressä. =) Nyt kun lauantaina lähtivät ja olen täällä pyörinyt niin voinsin ottaakin muutaman muksun hoitoon =) En ole ollut 3,5v yksin, kai tähänkin alkaa tottumaan.

Juu täältä liikenee heti. Hermot menee kohta. Valmistuis nyt toi ruoka, niin sais heivattua muksut tonne pihalle, tosin sinne saa lähteä itsekin kun en niitä yksin voi jättää.

Tulis jo se 8.päivä, sais tännekin rauhan maahan. :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Mieki oon yksin tän viikon, laps lähti mummon kanssa reissuun. Tai onhan mulla nää elukat täällä seurana. Osaan kyllä nauttia rauhasta :D

Koirankin veivät mukanaan. Toisaalta nyt täytyy van yrittää nauttia =)

Kun itselläni oli männävuosina vastaavia viikkoja huvitin perinteisesti itseäni sulattamalla ja pesemällä pakastimen, sellaisen ison ikivanhan arkkumallisen. Siinä meni kevyesti päivä.

Tänä vuonna vauva on tissi-iniäinen eikä ole minkäänlaista itsellistä vapaata.

Täälläkin toinen kesäleski. Mies lähti lasten kans lomareissulle, tulevat kyllä jo to iltana, mutta on tää outoa. Söin heti töistä tullessani 2 jätskiä pakkasesta :)
Nyt kai k uuluisi pomppia sängyllä ja hihkua ilosta! :D

Hiljaista on ja tekee varmasti hyvää olla joskus ihan yksinkin. Taidan kanssa hiukan siivota ja alkaa töllöttämään jotain kivaa leffaa.

Yhteistyössä