Nyt sille iski räkätauti!!!!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Minun pikku muruselle :'( Mulla on itellä lievähkö nuha ja nyt se on vauvalla, justiinsa aivasti ja ilmaantu ihanainen räkäpallero sieraimesta ja alko niiskutus |O

Ei siinä muuten mittään mutko mie alan maalailla kauhukuvia, pienestä flunssasta se esikoisen sairastelukierre lähti ja lopputulos oli leukemia... :ashamed:
Mie hajoan |O

nyt rouvahyvä rauhoitut ja ajattelet järjellä vaikka pelottaisi. todennäköisyys on häviävän pieni että kyseessä olisi mitään muuta kuin lievä nuha :hug:

No onneksi se nuha ei yleensä pienillä kovin kauan kestä, ainakaan se räkäisin vaihe.
Onko teillä se semmonen pikkuniistäjä, jolla voi imasta räkää vauvan nokasta?
Sitte yks vinkkihän on laittaa kirjoja sinne sängyn päätyjalkojen alle että ainaki räkä valuu nenästä ulospäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieraus:
No onneksi se nuha ei yleensä pienillä kovin kauan kestä, ainakaan se räkäisin vaihe.
Onko teillä se semmonen pikkuniistäjä, jolla voi imasta räkää vauvan nokasta?
Sitte yks vinkkihän on laittaa kirjoja sinne sängyn päätyjalkojen alle että ainaki räkä valuu nenästä ulospäin.

Joo, kyllä mulla on niksit tiedossa millä saa nuhanenun oloa helpotettua... Häätyy toivoa että menneepi vaan nopsaa ohi. Mie voin vaikka vannoa etten ees nuku ennenkö se on terve...

Kyllähän sinä nyt vaan voisit rauhottua , kun sitä räkätautia on sitte ihan joka puolella, aivastaa ja muksutkin. Toki siinä huoli hiipii takaraivoon , mutta koita vaan ajatella positiivisesti. Sähän pitkässä juoksussa sekoat jos et ala ottaa rennommin noita nuha-räkä- tauteja. niitä tulee vielä monen monta sunkin pienelle ennenkuin on aikuinen.Ps. Eihän se mulle kuulu mutta jokos on nimi annettu pienelle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän sinä nyt vaan voisit rauhottua , kun sitä räkätautia on sitte ihan joka puolella, aivastaa ja muksutkin. Toki siinä huoli hiipii takaraivoon , mutta koita vaan ajatella positiivisesti. Sähän pitkässä juoksussa sekoat jos et ala ottaa rennommin noita nuha-räkä- tauteja. niitä tulee vielä monen monta sunkin pienelle ennenkuin on aikuinen.Ps. Eihän se mulle kuulu mutta jokos on nimi annettu pienelle?

Ehkä se tämän ekan nuhan jälkeen alkaa helpottaa minunki pelot... Ja ko mie tiän että mie sekoan jos en rauhotu ja lakkaa miettimästä. Onneksi tuo mies on järkevä ja ossaa rauhottaa minutki, en mie ylleensä mitenkään hysteerinen ole mutko pelottaa vaan nyt. :ashamed:

On annettu nimi jo.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ehkä se tämän ekan nuhan jälkeen alkaa helpottaa minunki pelot... Ja ko mie tiän että mie sekoan jos en rauhotu ja lakkaa miettimästä. Onneksi tuo mies on järkevä ja ossaa rauhottaa minutki, en mie ylleensä mitenkään hysteerinen ole mutko pelottaa vaan nyt. :ashamed:

On annettu nimi jo.

Kiva että on lapsalla nimi, ja ihanaa että sulla on tuollanen mies rinnallasi, kaipa ne pelon tunteetkin on sallittuja , varsinkin kun on yhtä sun toista ollu. Pahempi se olis jos ei mitään hätkähtäs koskaan, ja onneks on tää palsta mihin voi vähän purkautua.Hyvää jatkoa.

Hyytis, ymmärrän sinua täysin! :hug:

Todennäköisesti kuitenkin kyse vaan ihan pienestä flunssasta. Voimia!
Voin vaan kuvitella, miten kaameat ajatukset tuollaisestakin (toisille mitättömistä ) asioista tulee. :hug:

Sain mie kiihytettyä itteni niin hyvvään paniikkiin että käjet tärisee vieläki... :ashamed: Nyt vaan hengittelen ja yritän rauhottua. Mieski totes että toinen vaan vähän aivastaa ja nenu vuotaa nii äitee hyppii seinillä... :kieh: Pöh. Taijan mennä halimaan puhki koko nyytin... :heart:

Omalla pikkuruisella murulla oli viime viikonloppuna kunnon nuhakuume ja kyllä kirpaisi, kun vauva oli ihka ensimmäistä kertaa kipeänä. Mutta niin ne flunssat vaan ohi menee.

Yhteistyössä