Nyt siitä tulee totta!Saan oikeasti ostaa kauniita rintsikoi

rintsikoita ja alkaa elää normaalia elämää,mennä kesällä rannalle uikkarit tai bikinit päällä,käyttää myös v-aukkoisia paitoja täysin peittävien sijaan,tuntea itseni naiseksi.Olen menossa rintojen suurennukseen tohtori Nordstromin klinikalle!!!
Tähän asti rintoja ei oo AA-kupiksikaan joten jopa A kupit on tyhjää täynnä.Nyt saa sievät b-kupin rinnat ja saan alkaa elämään normaalia elämää,ei enää rinnattomana naisena.Olen niin onnellinen,6000euroa köyhempänä mutta naisellisempana!!!! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:02 vieras kirjoitti:
rintsikoita ja alkaa elää normaalia elämää,mennä kesällä rannalle uikkarit tai bikinit päällä,käyttää myös v-aukkoisia paitoja täysin peittävien sijaan,tuntea itseni naiseksi.Olen menossa rintojen suurennukseen tohtori Nordstromin klinikalle!!!
Tähän asti rintoja ei oo AA-kupiksikaan joten jopa A kupit on tyhjää täynnä.Nyt saa sievät b-kupin rinnat ja saan alkaa elämään normaalia elämää,ei enää rinnattomana naisena.Olen niin onnellinen,6000euroa köyhempänä mutta naisellisempana!!!! :D
Täällä samaa kokoa rinnat mutta eipä ole rahaa suurennuksiin :'(
 
Kiitos vaan!Ja lisään vielä että en tälläiseen operaatioon ryhtyis ikinä mutta täysin rinnattomana,kirjaimellisesti,asia rajoittaa lähes joka päiväistä elämää ja operaatio parantaa elämän laatua huomattavasti.Leikkaus jännittää mutta luotan asiantuntijoihin ja toivon että kaikki menee hyvin. =)
 
Aika kallista :eek:

onneks on rinnat omasta takaa, tosin, ymmärrän kyllä ap:ta, rinnat on naiselle tärkeät :)
kauanko kestää toimenpide? toipuminen?

tyhmää sanoa tähän kohtaa, mut mä voisin luovuttaa kupillisen verran omistani :ashamed: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:13 emilja kirjoitti:
Aika kallista :eek:

onneks on rinnat omasta takaa, tosin, ymmärrän kyllä ap:ta, rinnat on naiselle tärkeät :)
kauanko kestää toimenpide? toipuminen?

tyhmää sanoa tähän kohtaa, mut mä voisin luovuttaa kupillisen verran omistani :ashamed:
Tunnin verran kestää leikkaus ja sen jälkeen viikko rinnat siteissä ja sen jälkeen saa alkaa pikku hiljaa oman voinnin mukaan jatkamaan elämää siitä,mihin se jäikin. =) Pari päivää täytyy makoilla leikkauksen jälkeen sairaalassa ja sitten on tietenkin vielä jälkitarkastus. =) On rinnat tärkeät,koskaan ei mulle kehittynyt rintoja,ei siis ollenkaan.Siitä on tullu kärsittyä ja paljon kuullut huudettavan perään "lauta" yms satuttavaa. :(Mutta nyt saan ihan tavalliset,sievät B-kupin rinnat ja oon niin onnellinen että voin alkaa elämään tavallista elämää,ilman häpeää. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:13 emilja kirjoitti:
Aika kallista :eek:

onneks on rinnat omasta takaa, tosin, ymmärrän kyllä ap:ta, rinnat on naiselle tärkeät :)
kauanko kestää toimenpide? toipuminen?

tyhmää sanoa tähän kohtaa, mut mä voisin luovuttaa kupillisen verran omistani :ashamed:
Ja tohon hintaan vielä,saishan esim.virosta paljon halvemmin mutta sen verran tärkeä on tuo oma henki kulta/terveys että halusin ehdottomasti suomeen ja parhaalle klinikalle.Riskien minimoimiseksi. =)
 
Gluteus maximus
Minä voisin lahjoittaa puolet omistani!!! Pursuaa joka puolelta ja rintsikoitakin vaikea löytää... :whistle:

Onnea kovasti! Sitä vielä piti sanoa, että hyvä, että ymmärrät pysyä kohtuudessa, koska joillakin menee yleensä tuo hiukan yli...eli ottavat sitten D-kupit saman tien! <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:02 vieras kirjoitti:
rintsikoita ja alkaa elää normaalia elämää,mennä kesällä rannalle uikkarit tai bikinit päällä,käyttää myös v-aukkoisia paitoja täysin peittävien sijaan,tuntea itseni naiseksi.Olen menossa rintojen suurennukseen tohtori Nordstromin klinikalle!!!
Tähän asti rintoja ei oo AA-kupiksikaan joten jopa A kupit on tyhjää täynnä.Nyt saa sievät b-kupin rinnat ja saan alkaa elämään normaalia elämää,ei enää rinnattomana naisena.Olen niin onnellinen,6000euroa köyhempänä mutta naisellisempana!!!! :D
Onnea!!! :hug:
Vitsit mä oon kade :ashamed: Sama vika rahikaisella, mutta ei oo oikein rahaa eikä toisaalta rohkeuttakaan... Täytynee hankkiutua raskaaksi ;) Saa taas puoleksi toista vuodeksi rinnat :LOL:
 
Itselläni kanssa ollut aina pienet mutta kolmosen jälkeen pieneni vielä enemmän.Vaikka imetys kesti vain 2kk.Mieheni ei valita mutta silti..
Täytyy varmaan otta koiran tisuista omiin :LOL:
Rinnat on kuitenkin tärkeät kun mainokset ja miesten katseet/kommentit sen tekevät.

Toivotaan kaiken menevän ap:lla hyvin!!
 
voih
Toisilla noin päin, minä kun olen niin ahdistunut näistä B kupin rinnoista jotka on raskauden aikana siunaantunut. Voi miten kaipaankaan sitä langanlaihaa vartaloa ja AA kupin rintoja. Taidan olla ihan vajaa, mutta vihaan rintoja ja vihaan muotoja :x Nämä raskauskuukaudet ollut välillä ihan onneton.
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:27 voih kirjoitti:
Toisilla noin päin, minä kun olen niin ahdistunut näistä B kupin rinnoista jotka on raskauden aikana siunaantunut. Voi miten kaipaankaan sitä langanlaihaa vartaloa ja AA kupin rintoja. Taidan olla ihan vajaa, mutta vihaan rintoja ja vihaan muotoja :x Nämä raskauskuukaudet ollut välillä ihan onneton.
En halua mitenkään loukata, mutta työskennellessäni anoreksia klinikalla, niin siellä naisilla/tytöillä oli puheet juuri samanlaisia kuin sinulla tämä kirloitus...
 
voih
Niin siis ja onnea sinulle leikkaukseen :) Vaikka minä päinvastainen tapaus olenkin, niin ymmärrän hyvin että suurin osa haluaa rinnat. Se on pääasia että itse viihtyy omassa vartalossaan ja kun asialle on mahdollista tehdä jotain niin miksipä ei.
 
voih
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:30 Gluteus maximus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:27 voih kirjoitti:
Toisilla noin päin, minä kun olen niin ahdistunut näistä B kupin rinnoista jotka on raskauden aikana siunaantunut. Voi miten kaipaankaan sitä langanlaihaa vartaloa ja AA kupin rintoja. Taidan olla ihan vajaa, mutta vihaan rintoja ja vihaan muotoja :x Nämä raskauskuukaudet ollut välillä ihan onneton.
En halua mitenkään loukata, mutta työskennellessäni anoreksia klinikalla, niin siellä naisilla/tytöillä oli puheet juuri samanlaisia kuin sinulla tämä kirloitus...
Minulla on teini-iässä ollut anoreksia. Vuosia sitten parantunut, mutta tietysti jotain ajatuksia jäänyt väkisin.
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:32 voih kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:30 Gluteus maximus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:27 voih kirjoitti:
Toisilla noin päin, minä kun olen niin ahdistunut näistä B kupin rinnoista jotka on raskauden aikana siunaantunut. Voi miten kaipaankaan sitä langanlaihaa vartaloa ja AA kupin rintoja. Taidan olla ihan vajaa, mutta vihaan rintoja ja vihaan muotoja :x Nämä raskauskuukaudet ollut välillä ihan onneton.
En halua mitenkään loukata, mutta työskennellessäni anoreksia klinikalla, niin siellä naisilla/tytöillä oli puheet juuri samanlaisia kuin sinulla tämä kirloitus...
Minulla on teini-iässä ollut anoreksia. Vuosia sitten parantunut, mutta tietysti jotain ajatuksia jäänyt väkisin.
Sitä hiukan mietinkin. Hyvä, että olet parantunut :hug: :hug:
 
Onnea!
Itse en tuohon ryhtyisi, koska omalla kohdallani pitäisin toimenpidettä turhan pinnallisena.
Omat A/B -kuppini kelpaavat vallan mainiosti...tosin myönnettäköön, että nyt kun rinnat ovat raskaudesta johtuen tulleet täyteläisemmäksi ja isommiksi, niin kivahan näillä on keikistellä pikku topeissa... ;)
Eli ymmärrän sinua!! =) <br><br>
 

Yhteistyössä