Nyt sellanen kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kihelmöintiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kihelmöintiä

Vieras
Onko teillä koskaan sellasta tunnetta, että tuolla klitassa on kaiken päivää sellainen tykyttävä, kutkuttava tunne, aivan kuin olis orkku tuloillaan ihan ilman syytä? Mistä mahtanee johtua tää ilmiö?

Alkuperäinen kirjoittaja karvatonkoira:
joskus raskausaina joo...saattaa muutenkin olla loppuvaiheessa paikat turvoksissa...varmaan siitä sillon johtui

Kun en ole raskaanakaan. Ei kai mulle iske se saatanan sairaus jossa joutuu monta kertaa päivässä orkun kouriin??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Matoja tai joku muu tauti?

Ai jaa, että matoja klitassa. Ei oikee ole uskottava selitys. Tautejakaan ei ole. Äh mitä menin tätä kysymään kun muut eivät ole koskaan kokeneet samaa ilmeisesti.

mä olen kokenut samaa. en elä puutteessa, eikä ole klitorismatojakaan todettu :D

mistä lie johtuu. välillä aina tulee ja kestää päivän tai pari. en osaa liittää mihkään erityiseen, joka aiheuttas :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai jaa, että matoja klitassa. Ei oikee ole uskottava selitys. Tautejakaan ei ole. Äh mitä menin tätä kysymään kun muut eivät ole koskaan kokeneet samaa ilmeisesti.

mä olen kokenut samaa. en elä puutteessa, eikä ole klitorismatojakaan todettu :D

mistä lie johtuu. välillä aina tulee ja kestää päivän tai pari. en osaa liittää mihkään erityiseen, joka aiheuttas :)

Heh, aika hankala olo ja vaikka tekis jotain mikä helpottaa tilanteen, niin se auttaa vain hetken. No jospa huomenna olis jo toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Heh, aika hankala olo ja vaikka tekis jotain mikä helpottaa tilanteen, niin se auttaa vain hetken. No jospa huomenna olis jo toisin.

Ai mulla kyllä auttaa pelkkä orkku korjaamaan tilanteen =) Tulee tuo tunne joskus harvoin, ehkä viitisen kertaa vuodessa.

Yhteistyössä