vierailija
/img-s3.ilcdn.fi/af34b031c9f7cbdb289e8fa86b3e347da47499e5cb91899acd822515f75fbe61.jpg)
Daniel Sazonovista kokoomuksen pormestariehdokas
Kokoomus valitsi Daniel Sazonovin pormestariehdokkaaksi yksimielisesti.

Onkohan Putte tyytyväinen?
Koska Kokoomus ja sen omat piirit ja hyödyn ja etujen jakaminen. Se on näin aina ollut.Mistä ihmeestä tuo Sazonov on noussut noin korkealla. Vaaleissa ei kumminkaan menesty.
Samaa ihmettelen.Mistä ihmeestä tuo Sazonov on noussut noin korkealla. Vaaleissa ei kumminkaan menesty.
Siinähän ihmettelet. Kerroin jo yllä.Samaa ihmettelen.
Minkä ulkomaalaisen taustan Petteri Orpo omaa?Suomea ovat aina johtaneet ulkomaalaistaustaiset. Näyttää siltä, että näin tulee aina olemaan.
OrpoPurran hallitusta johdetaan KremlistäMinkä ulkomaalaisen taustan Petteri Orpo omaa?
Demareita ja vasemmistoliittoa johdettiin Kremlistä.OrpoPurran hallitusta johdetaan Kremlistä
Hieno tarina, Alepa-Anna!Minua ei hetkauta kuka jatkaa torkkupeite Juhanan töitä jatkossa.
Tykkäsin Jussi Pajusesta. Hän perusti aikoinaan alepan.
Ensimmäinen liike, jossa asioimme oli Itiksessä. Pakkaukset olivat ankeita.
Väreinä valkoinen ja sininen.
Daniel nimenä tuo mieleen Ruotsin prinssin.
”28.9.2023 — Vuosikymmenen lopussa Jussi Pajunen hyppäsi ketjun johtoon yhdessä veljensä Olli Pajusen kanssa. He muokkasivat kaupasta nykymuotoisen Alepan,”
Ja Eva-Riitta Siitonen.Raimo Ilaskivi oli Helsingin paras kaupunginjohtaja.
Tykkäsin myös Eeva-Riitta Siitosesta. Muistan, kun hän oli tv-kuuluttaja nuoruudessaan.Raimo Ilaskivi oli Helsingin paras kaupunginjohtaja.
Tykkäsin myös Eeva-Riitta Siitosesta. Muistan, kun hän oli tv-kuuluttaja nuoruudessaan.
Oi niitä aikoja. Minun ihanneammatit lapsena olivat tv-kuuluttaja ja linja-auton rahastaja.Minäkin muistan
Sano muuta! Muistan, että lapsena leikittiin ystävän kanssa tv-kuuluttajia ja uutistenlukijoitaOi niitä aikoja. Minun ihanneammatit lapsena olivat tv-kuuluttaja ja linja-auton rahastaja.
Tykkäsin myös Eeva-Riitta Siitosesta.