Nyt se sitten tapahtui ...

  • Viestiketjun aloittaja Ei voi olla totta
  • Ensimmäinen viesti
Ei voi olla totta
... polttelin rauhassa yrtti-sätkää pihalla (kasvatan niitä itse kasvihuoneessa pihalla, ettei tarvitse olla tekemisissä rikollisuuden kanssa), kun sain lapset nukkumaan.

Pihaan heilahti sitten poliisit ja lastensuojelun päivystys.
Nyt sitten uhkaillaan huostaanotolla sen takia, että olen kasvatellut kasveja kasvihuoneessa ja kerran - pari viikossa poltellut sätkän mieheni kanssa.

Molemmat olemme töissä käyviä, akateemisia ihmisillä, jolla ei ole pienintäkään ongelmaa aineiden kanssa..

On tämä sosiaalidemokraattien maa kyllä merkkinen, vaimoa saa hakata, viinaa juoda ja sekoilla, mutta yhden sätkän poltolla saa sitten koko järjestelmän vihat niskaan...

 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla totta:
... polttelin rauhassa yrtti-sätkää pihalla (kasvatan niitä itse kasvihuoneessa pihalla, ettei tarvitse olla tekemisissä rikollisuuden kanssa), kun sain lapset nukkumaan.

Pihaan heilahti sitten poliisit ja lastensuojelun päivystys.
Nyt sitten uhkaillaan huostaanotolla sen takia, että olen kasvatellut kasveja kasvihuoneessa ja kerran - pari viikossa poltellut sätkän mieheni kanssa.

Molemmat olemme töissä käyviä, akateemisia ihmisillä, jolla ei ole pienintäkään ongelmaa aineiden kanssa..

On tämä sosiaalidemokraattien maa kyllä merkkinen, vaimoa saa hakata, viinaa juoda ja sekoilla, mutta yhden sätkän poltolla saa sitten koko järjestelmän vihat niskaan...
Nyt en jotenkin usko tätä..
Ei sillä että tuo olisi mielestäni erityisen vahingollista, mielestäni on ihan ok polttaa sätkä silloin toinen tällöin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla totta:
... polttelin rauhassa yrtti-sätkää pihalla (kasvatan niitä itse kasvihuoneessa pihalla, ettei tarvitse olla tekemisissä rikollisuuden kanssa), kun sain lapset nukkumaan.

Pihaan heilahti sitten poliisit ja lastensuojelun päivystys.
Nyt sitten uhkaillaan huostaanotolla sen takia, että olen kasvatellut kasveja kasvihuoneessa ja kerran - pari viikossa poltellut sätkän mieheni kanssa.

Molemmat olemme töissä käyviä, akateemisia ihmisillä, jolla ei ole pienintäkään ongelmaa aineiden kanssa..

On tämä sosiaalidemokraattien maa kyllä merkkinen, vaimoa saa hakata, viinaa juoda ja sekoilla, mutta yhden sätkän poltolla saa sitten koko järjestelmän vihat niskaan...

Hei , haluaisin korjata asiavirheen tekstissäsi : tämä on keskustan ja kokoomuksen maa. Tarjalla ei ole puolukirjaa just täl hetkel.

 
no
Alkuperäinen kirjoittaja harmaahiiri:
Provo tahi ei, olen samaa mieltä-- ennemmin yrtit kuin viina, kohtuus toki kaikessa, mut siitäpä tuskin tässä oli puutetta :)
niinpä, mutta arvaapa vaan miktä keskivertomamma tällä palstalla on asiasta mieltä...
 

Yhteistyössä