nyt se sit meni kesken:`(

• Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti
tilly
noh,oon toi ap mut en jaksa kirjautua ku tuntuu niin kauan kestävän..en tiiä...menkkakipuja ja ku olis menkat..mitä muuta vois olla...=( mut joo,kai se pitäs ultrassa käydä mut jos täs huomiseen selviis...huoh..

mm
missä vaiheessa kiertoa olet? joillakin tulee kuukautiset pitkäänkin vaikka ovat raskaana, minulla tiputteli kahksien kuukautisten ajan alkuraskaudessa, ja vatsassa menkkakipuja. kaikki oli kuitenkin ok.

vieras
mä huomasin kans tänään alushousuissa ihan pikkuisen rusetavaa vuotoa ja olen viikolla vähän päälle 20,toivottavasti ei olis mitään vakavaa :(

voimia sinulle ap *hali*

älä vielä liikaa huolestu, ei välttämättä todella ole keskenmeno. Mulla on kolme lasta ja kahden raskauden kohdalla vuosin verta suurinpiirtein samoilla viikoilla kuin millä sä olet. Silti jatkuivat ihan normaalisti. Esimerkiksi menkatkin voi tulla alussa melko normaalisti vaikka on raskaana. Parempi ottaa rennosti ja mennä vaikka maanantaina ultraan selvittämään tilanne, mielenrauhan vuoksi. Jos vuoto tulee erittäin runsaana, silloin tietty yhteys lääkäriin.

Mulle sanottiin, että joillakin saattaa tulla pientä vuotoa jopa loppuun asti, vaikka kaikki olisi hyvin. Itselläni oli meinaan rusehtavaa ja punertavaakin vuotoa melkein kymmenen viikkoa.. Kyllä siinä meinasi välillä usko loppua ja pelko ottaa totaalisesti vallan.
Toivottavasti teillä molemmilla huolestuneilla menee kaikki hyvin :hug:

tilly
kiitos teille,ihanat ihmiset!*halaus*koetan nyt mennä rauhallisin mielin nukkuu ja rukoilen että saatais oma masukkimme pitää..muut lapsetkin niin innolla odottaa...=(
mut tuun kyllä kertoo kui täs käy!
hyviä öitä kaikille!

surullinen tilly

:hug: Voi ei!Toivottavasti saat pitää pikkuisesi.Mulla on ollut raskauksissa vuotoja ja silti on menneet loppuun asti.Itse juuri menetin pieneni viikkoja oli 16+2 eikä mitään vuotoja ollut.Ei kipuja ei mitään mistä olisi voinut edes aavistaa,muusta kuin että tämä oli 6.keskenmeno.Lapsia jo kuitenkin 3.
Voimia sinulle.Mene ihmeessä heti lääkäriin ,niin saat selvyyden.Täällä pidetään peukkuja et kaikkki olisi sinulla hyvin.

Yhteistyössä