nyt se sit kävi,nyt olis sit muutettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Eilen mies ilmoitti,et voin pakata tavarani ja häipyä hänen elämästään..
Tein työtä käskettyä ja pakkasin tavarani ja muutin pois.
Oli kyllä vaikea yö ja siinä tuli monet ajatukset mietittyä.
Tänään tuli viesti et haluis olla kuitenkin mun kanssa..
Nyt sit vaan pitää miettiä onko tää hyvä vai mitä mä oikein haluan..

Koitanhan minä päättää..
Tää on vaan iso ja tärkeä asia..enkä halua myöhemmin katua ratkaisua jonka teen..
Ja kaipa sekin viimein tajus kuinka karsee akka mä oon:D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Koitanhan minä päättää..
Tää on vaan iso ja tärkeä asia..enkä halua myöhemmin katua ratkaisua jonka teen..
Ja kaipa sekin viimein tajus kuinka karsee akka mä oon:D

Tarkoitin miestäsi, joka soutaa ja huopaa :D

jos eka sanoo et kerää kamas ja sit haluukin ola sun kanssa niin mä en enää menis. varppina löydät jonkun joka tietää mitä haluaa.eikä pelaa mitään pelejä.

Kumpikin tekee paljon töitä ja ollaan lopetettu toistemme kanssa puhuminen..molemmille ollu viime aikoina kaikki muu tärkeämpää kuin parisuhteen hoitaminen..
Molemmat luovuttanut..
Voiko sen kipinän saada takaisin??Kokemuksia???

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No mun pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni, pakata mun ja lasten tavarat ja muuttaa pois. Mut en vain saa aikaiseksi :(
Yhdessä ollaan oltu kohta 15v :o

:-( Mullakin vaikeuksia erota miehestä, josta haluan eroon. Onneksi mies ei asu enää meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja surkee ja voimaton:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
No mun pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni, pakata mun ja lasten tavarat ja muuttaa pois. Mut en vain saa aikaiseksi :(
Yhdessä ollaan oltu kohta 15v :o

:-( Mullakin vaikeuksia erota miehestä, josta haluan eroon. Onneksi mies ei asu enää meillä.

Mä en enää oikeesti ymmärrä itseäni! Järjellä ajateltuna mun olis jo pitäny muuttaa mut ei... tässä mä vain oon ja kärsin :(
Kai mä 8vieläkin) toivon käännettä parempaan... oon liian sinisilmäinen ja hyväuskoinen

no semmosia ne miehet vaan on että heitää pihalle ja säälistöä ottaa takasin eihä siin kai muu oo ku säälistä sutki haluu takas... ja jossain ketjussahan sä puhuit uudesta miehestä, ni eikö olisi kohtuullista että tämä sun mies joka heitti pihalle niin tietäisi asiasta.

Aika impulsiiviselta vaikuttaa ylipäätään tuo teidän tapa toimia. Yhtenä päivänä heitetään toinen pihalle ja heti seuraavana ollaan ottamassa/menemässä takaisin. Ei kovin kypsältä vaikuta, minkä ikäisiä olette?

No tuota mun henk.koht neuvo sulle on että älä mene takas ja anna miehellesi yksinhuoltajuus, pysähdy miettimään omaa käytöstäsi. Ei perheellinen ihminen voi tollai elää!!!

Kiitos vaan kaikkien ihanista neuvoista,mut osaan jo kyllä itsekkin elää elämääni.
Voin kertoa et meidän elämä on hyvällä mallilla huolimatta siitä mitä muut toivoo.

Yhteistyössä