Nyt se poju sen sit teki!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tähän asti, kun kaupassa ollaan käyty, ni kävellyt ulko-ovelta autolle kiltisti joko kädestä kiinni pitäen tai jos oon ollu yksinäni pojun knsasa, ni on pitänyt kauppakassin kahvasta kiinni ja "auttanut" kantamaan. Eilen sit oltiin kaksin kaupassa ja vietiin autokärri pois ja mie läksin kävelemään käsilaukun ja kahden kauppakassin kanssa ovelle päin. Poju halus kävellä yksin ulos asti. Ulko-ovella sanoin, et nyt kassista kiinni, ni katto taakseen ja kikattaen läks juoksemaan suoraan autojen sekaan! Jumankauta, et mie ärähin! Karjasin SEIS, mut jätkä vaan juoksee. Ei auttanu muu ku lähtee perään kassien kera ku toinen vaan juoksee ja nauraa. Sainkin pojun sit kiinni hupun reunasta, ni kaatui pyllylleen. Siinä sit pidin tiukan puhuttelun, ku olin niin vihainen |O POju huutaa kiukkusena kurkku suorana. Oltiin viel ostettu pääsiäisruohon sekaan tipuja ym. ja poju niitä odotti innoissaan, mut jäipä eilen sit tiput saamatta. Saas nähä miten seuraava kauppareissu menee :whistle: huoh

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Avaa jo sateenvarjo, olet karjunut lapsellesi ihmisten ilmoilla :whistle: :hug:

:D Ja karjun vastedeskin jos tuommoista tekee. Ainiin. Ja siinä vaiheessa ku läksin pojun perään, ni karjasin, et Jumalauta jätkä! :whistle: Eli tuli kiroiltuakin lapsen kuullen.

Mun 3v teki tuota vuos sitten. Ja hankalammaksi asian teki pikkuveli joka oli vauva. Siellä oon minäki parit kerrat juossu kaukalo kädessä karjuen lapsen perässä. Sen jälkeen on osannu olla varuillaan ja yleensä en antanu kävellä ilman kädestä pitämistä yhtään missään vaarallisilla paikoilla. Nyt on onneks jo tajunnut et multa EI KARATA ja on saanu jo vapauden kävellä välillä ilman et pidän kiinni. Mut nyt sit karkaileekin pikkuveli! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hohjoijaa:
aika huono aprillijuttu

heh heh muista että tänään ei ole pelkästään aprillipilajuttu päivä!

Ei miulla nyt sentään noin huono mielikuvitus oo, et tuommosen jutun aprillipilana kirjoittaisin :o

Ja jos satuit eilen olemaan 7 jälkeen Prisman pihalla, ni kyllä kuulit huutoni :D

Yhteistyössä