Nyt se on tutkittu: Perussuomalaiset on menneisyyteen katsovien puolue

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä persuilu on pahinta saastetta. Negatiivisiä louskuttajia koko jengi. Kauheesti täällä vihreitä pilkataan, mutta mä tunnen monta vihreää, jotka ihan vientisektorin hommissa sillä asenteella, että ilmastonmuutos ja vihreä teknologia on iso mahdollisuus Suomelle. Turha jäädä persumaisesti tuleen makaamaan ja pistää syyt muiden niskoille.
 
vierailija
Kyllä persuilu on pahinta saastetta. Negatiivisiä louskuttajia koko jengi. Kauheesti täällä vihreitä pilkataan, mutta mä tunnen monta vihreää, jotka ihan vientisektorin hommissa sillä asenteella, että ilmastonmuutos ja vihreä teknologia on iso mahdollisuus Suomelle. Turha jäädä persumaisesti tuleen makaamaan ja pistää syyt muiden niskoille.
Tämä juuri! Jos teollista vallankumousta ei olisi koskaan tullut, missä olisimme nyt? Ei se pelkkä agraariyhteiskuntakaan mitään herkkua liene ollut.
 
vierailija
HAH HAH HAH. Koskas sellainen aika on ollut?
Maailma on hiukkasen muuttunut, täystyöllisyys on aikamoinen utopia. Vaikka Suomeen ei olisi kuuna päivänä tullut yhtään mamua julkinen sektori olisi kovin velkainen eikä meillä olisi täystyöllisyyttä.
80-luvulla. Mutta sitten alkoi valmistautuminen EU-jäsenyyteen sekä mamutus ja nyt me tiedämme mihin tämä huono politiikka on meidät vienyt...
 
vierailija
80-luvulla. Mutta sitten alkoi valmistautuminen EU-jäsenyyteen sekä mamutus ja nyt me tiedämme mihin tämä huono politiikka on meidät vienyt...
Kuitenkin 80-luvulla elettiin velaksi ja rankasti vaikka hyvin pyyhki. Järkyttävä lama oli velan takia vielä järkympi ysärillä. Ilman mamuja (joo tais pari somalia tulla, mutta pisara meressä).

Rikollisuutta oli enemmän kaikkien tilastojen mukaan.

Mun mielestä kasari oli hienoa aikaa, olinhan silloin nuori. Mutta ei se mitään kultaa kaikille ollut. Ja sillä kulutusjuhlalla oli kohtalakkaat seuraukset.
 
vierailija
Persut: älä korjaa sitä, mikä ei ole rikki.
Muut: heitetään paskaa seinään ja katsotaan mikä tarttuu. Ihanaa.
Mitenhän firmat nykymaailmassa pärjäis tuolla asenteella "älä korjaa mikä ei ole rikki". Huonosti. Kasvu tulee jatkuvasta kehityksestä, vaikka se välillä vähän raskasta onkin.

Täysin älytöntä tuo persut vs. muut - asettelu. Tuolla asenteella persut pysyykin siellä räksyttävänä negaporukkana. Noita on duunipaikat täynnä: Kaikki on perseestä, mitään ei saa muuttaa jne...

Asioita ei pidä turhan takia muuttaa, mutta eteenpäin menon takia sitä pitää tehdä.
 
vierailija
Kuitenkin 80-luvulla elettiin velaksi ja rankasti vaikka hyvin pyyhki. Järkyttävä lama oli velan takia vielä järkympi ysärillä. Ilman mamuja (joo tais pari somalia tulla, mutta pisara meressä).

Rikollisuutta oli enemmän kaikkien tilastojen mukaan.

Mun mielestä kasari oli hienoa aikaa, olinhan silloin nuori. Mutta ei se mitään kultaa kaikille ollut. Ja sillä kulutusjuhlalla oli kohtalakkaat seuraukset.
Yksityiset elivät velaksi 80-luvun lopulla, ei valtio, ja se johtui siitä, että rahamarkkinat piti vapauttaa jotta pääsemne EU:n jäseniksi. Missä EU siellä ongelma.
 
vierailijapersu
Kyllä persuilu on pahinta saastetta. Negatiivisiä louskuttajia koko jengi. Kauheesti täällä vihreitä pilkataan, mutta mä tunnen monta vihreää, jotka ihan vientisektorin hommissa sillä asenteella, että ilmastonmuutos ja vihreä teknologia on iso mahdollisuus Suomelle. Turha jäädä persumaisesti tuleen makaamaan ja pistää syyt muiden niskoille.
Vihreät on ikävissä tuontihommissa enimmäkseen, mieti Ruotsin karmivaa tilannetta mamutuksen suhteen. Kukaan tervejärkinen ei halua meille samaa!
Vihreät ja vassarit haluavat, mutta eiväthän he olekaan täysipäisiä
 

Yhteistyössä