Nyt se on tilattu, pitkän aikomisen jälkeen :D

sepäs sattui!! Panin itsekin vuoden aikomisen jälkeen eilen tilauksen vetämään! Oli tarjouksessa, niin raaskin ostaa ;) Nyt pitää ootella kuukausi, ennenkuin pääsee testaamaan, kun just lopuillaan tämän hetkiset. Tuli mitta täyteen näite hiostavia siteitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mäkin haluisin testata mut ei onnistu kun ei ole menkoja.. no, ehkä mäkin joskus vielä tilaan sen.. :D

Mä suunnittelin tätä liki vuoden :laugh: Nyt sattu hyvä tarjous kohdalle nassukirjas niin pitihän se tilata

Mäkin olen suunnitellu jo ainakin vuoden.. mutta minkäs teet.. turha sitä on kaappiin ostaa vaikka olis kuinka hyvä tarjous.. :D

Toivottavasti on kaikkien kehujen arvoinen.. =)

Mäkin haluisin testata mut ei onnistu kun ei ole menkoja.. no, ehkä mäkin joskus vielä tilaan sen.. :D

Mä suunnittelin tätä liki vuoden :laugh: Nyt sattu hyvä tarjous kohdalle nassukirjas niin pitihän se tilata

Se PinkCup? :D Mä haaveilin kanssa siitä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Se PinkCup? :D Mä haaveilin kanssa siitä... :D

Just se :D

Kuppi ei ole mielestäni yhtä hyvä kuin tamponit mutta ihan ehdoton öisin kun vuotaa kuin seula ja tamponia ei voi käyttää pitkän vaihtovälin vuoksi. Minulla kuppi falskaa kuitenkin aina vähän, huonot lantiopohjanlihaksen ilmeisesti.

Hyvä ostos! Itellä oli käytössä pitkään ennen raskauksia ja kun tän pullan sais uunista ulos niin vois taas ottaa käyttöön kupposen.

Mulla on ollut käytössä mooncup ja divacup, molemmat hyviä :)

No, niin. Tilattu! Hitsi, kun tarjouksessa oli vaan pinkkejä (ei oo mun väri ollenkaan ) . Tosin eipä toi värkki varmaan välitä minkä väristä tavaraa sinne tunkee. :D :snotty: Vielä kun opin käyttämään tota.. =)

Yhteistyössä