pankkikortti tilattu. Toimitusaika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
kauanko kestää toimitus? Tilasin itelleni siis Visa Debitin ja nyt saan nakata ton electronin mäkeen.

Mietin kun jään tän vkon jälkeen lomalle et kerkiikö tulla ku oon sit 2vkoo pois. Se on siis tilattu 21.7

[QUOTE="vieras";24263703]Viikossa tulee pankkiin, josta se pitää noutaa. Itse tilasin kuukausi sitten ja tosiaan meni vain se viikko.[/QUOTE]

Mulle ne laittaa kotiin, koska mun konttori on tosiaan likimain 400km pääs enkä vaihda. Se on pieni konttori jossa on aina kaikki sujunu ku vettä vaan. Tuonki ne ihan itse sano et laitetaan kotiin ja mä soitan et on tullu ja sit voidaan mun electroni katkoo.

Mulle ne laittaa kotiin, koska mun konttori on tosiaan likimain 400km pääs enkä vaihda. Se on pieni konttori jossa on aina kaikki sujunu ku vettä vaan. Tuonki ne ihan itse sano et laitetaan kotiin ja mä soitan et on tullu ja sit voidaan mun electroni katkoo.

Minunkin konttorini on yli 1000km:n päässä, kortti tuli silti lähimpään konttoriin kun siellä omassa pankissani toimituspaikaksi valittiin minua lähimpänä ollut konttori. :)
Sun pitää allekirjoittaa korttisopimus, siksi konttoriin. Toki voihan olla että laittavat sopimuslaput mukana, allekirjoitat ne ja palautat sit postitse takaisin.

Yhteistyössä