nyt se on tehty...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkku27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä tilasin itselleni kirjekurssin. nyt lueskelen ostajan opasta ja hyvin menee. mies löi vetoo et 5kg pois ja häviäjä tarjoo ruuat. siitä se innostus alkoi. kohta ne 5kg on menny ja kirjekurssi alko vast tällä viikolla ja kestää 8viikkoo. ja tietty sit voi jatkaa. ryhmässäkin saa käydä pari kertaa kaupanpäälle.

mulla tyttö koht 9kk ja nyt on kaikki ne n.20kg menny mitä hänestä tulikin odotusaikana. eli en voi lasta syyttää kiloistani. 8kg pitäs saada pois niin olisin ihannepainon ylärajoilla.

tsemppiä sulle. kerro lisää miten on mennyt. laihdutaan yhdessä.

joo mielelläni käyn kertomassa kuulumiset.ainut että toi määrä mitä pitää syödä päivässä ni en tiedä miten sen teen,olen tottunut syömään vain 1 lämpöisen aterian päivässä ja muutenkin ruoka-ajat on ollu aina miten sattuu.no kait tähänkin joskus tottuu =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 07:30 nyt nikitön kirjoitti:
joo mielelläni käyn kertomassa kuulumiset.ainut että toi määrä mitä pitää syödä päivässä ni en tiedä miten sen teen,olen tottunut syömään vain 1 lämpöisen aterian päivässä ja muutenkin ruoka-ajat on ollu aina miten sattuu.no kait tähänkin joskus tottuu =)
unohdin laittaa nikkini tähän et oon se mirkku27.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 07:32 mirkku27 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 07:30 nyt nikitön kirjoitti:

niin ne koneet sekoo välillä. kuinka paljon sä saat sit käyttää päivässä niit pointsei? mä saan sen 25. ja kyllä ne menee aika helposti loppujen lopuks. tää on nyt eka viikko niillä eli su nään mikä on tulos. herkkuja tekee kyllä mieli välillä, mut sit katson heti miten monta pistettä menee. eilen olin vesijumpassa se on kivaa. viikonloppua.

Yhteistyössä