M
mirkku27
Vieras
2 vuotta mietin painonvartioihin menoa ja tänään sitten otin itteeni niskasta kiinni ja menin sinne! ette usko kuinka ylpee olen nyt itsestäni. =) =) =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
unohdin laittaa nikkini tähän et oon se mirkku27.Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 07:30 nyt nikitön kirjoitti:joo mielelläni käyn kertomassa kuulumiset.ainut että toi määrä mitä pitää syödä päivässä ni en tiedä miten sen teen,olen tottunut syömään vain 1 lämpöisen aterian päivässä ja muutenkin ruoka-ajat on ollu aina miten sattuu.no kait tähänkin joskus tottuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 07:32 mirkku27 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 07:30 nyt nikitön kirjoitti:joo mielelläni käyn kertomassa kuulumiset.ainut että toi määrä mitä pitää syödä päivässä ni en tiedä miten sen teen,olen tottunut syömään vain 1 lämpöisen aterian päivässä ja muutenkin ruoka-ajat on ollu aina miten sattuu.no kait tähänkin joskus tottuu =)