Nyt se on sit päätetty...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
nimittäin minkälaiset vaunut meille tulee :heart:

Edge2008Platina.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:
Hienot on. =)
Kuinka pitkä olet?
Meinaan että vajaa 160 cm kaverini näytti hyvin pieneltä noita työntäessään.

juu, mä olen pidempi, nimittäin 161cm :whistle: . kyllä vaunuilla kokoa pitää olla :D hehee.. ei vaan mä tykkään siitä että toi koppa on korkealla.

Mulle olis liian isot nuo, oon alle 160cm pitkä ja työntöaisan tarttee olla sellanen että se taittuu. Muuten tulee hartiat kipiäksi kärryjä työntäessä. Enkä ymmärrä mitä ihmiset luulee tekevänsä noilla kovilla kantokopilla kun pehmee olis paljon kätevämpi ja monikäyttöisempi. Mutta jokainen tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle olis liian isot nuo, oon alle 160cm pitkä ja työntöaisan tarttee olla sellanen että se taittuu. Muuten tulee hartiat kipiäksi kärryjä työntäessä. Enkä ymmärrä mitä ihmiset luulee tekevänsä noilla kovilla kantokopilla kun pehmee olis paljon kätevämpi ja monikäyttöisempi. Mutta jokainen tyylillään.

isommassa menee pidempään. meillä poika nukkui 10kk asti kopassa (meillä oli silloin samanlaiset ).

Makuja on monia. Mä tiedän useita, jotka ovat eri mieltä sun kanssa tuosta pehmeän kantokopan erinomaisuudesta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

isommassa menee pidempään. meillä poika nukkui 10kk asti kopassa (meillä oli silloin samanlaiset ).

Juu niin nukkui meilläkin pehmeässä kopassa, tosin meillä olikin vaunut ihan eri merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Makuja on monia. Mä tiedän useita, jotka ovat eri mieltä sun kanssa tuosta pehmeän kantokopan erinomaisuudesta. :D

Ja minäkin monta jotka ovat samaa mieltä pehmeästä kopasta.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Malli kiva ,mutta väri ruma! en ottaisi.vanhan näköiset..

mikäs väri sun mielestä olis sit parempi?

Musta voi olla kyllä kesällä kuuma.Onko noista yleensä muita värejä?

tuossa kopassa on otettu kyllä hyvin huomioon se että kesällä ilma kiertää, takana on ilmastointiluukku ja pohjassa ilmastointireiät. eihän tuota "jalkapeittoakaan" ole pakko pitää paikallaan kun tuossa on kuomussa se integroitu hyttyssuoja..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

joo esim minä.. en missään tapauksessa olis halunnut pehmeää kantokassia vaan kunnon kopan joka on tarpeeks korkealla. musta se kassi oli äärimmäisen epäkäytännöllinen (kaksostenrattaissa oli kuopuksella sellainen).

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä tykkäsin myös kovasta kopasta kun siinä mahtui nukkumaan pitkään siis isommaksi.
Käytettiin myös mökillä tavallisena sänkynä pelkkää koppaa ihan vauvana molemmilla.

Meillä yksi lapsista ei meinannut millään iltaisin nukahtaa "ihmisten aikoihin".Kovassa kopassa oli hyvä nukuttaa jalkojen päällä ja sitten siirtää kopan kanssa sänkyyn.
Mutta mielipide asioita tietysti nämä kova vai pehmeä:)

Meillä on nuo vaunut (ainakin luulen, että on samat) tosin vanhempaa mallia ja mielettömän hyvät ovat. Sen verran vaan pakko sanoa, että ne "ilmastointireiät" ovat ihan suolesta, niillä ei käytännössä oo mitään merkitystä koska patjahan kummiski on niitten reikien päällä tukkona. Eli reikien kautta ei mun mielestä vaihdu ilma juuri ollenkaan. Mutta muuten loistavat vaunut :heart:

Yhteistyössä