Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mä en tajua miksi noissa vaunuissa on niin lyhyt työntöaisa että jalat osuu rattaiden tavarakoriin. Mutta hienot on vankkurit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Hienot on. =)
Kuinka pitkä olet?
Meinaan että vajaa 160 cm kaverini näytti hyvin pieneltä noita työntäessään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle olis liian isot nuo, oon alle 160cm pitkä ja työntöaisan tarttee olla sellanen että se taittuu. Muuten tulee hartiat kipiäksi kärryjä työntäessä. Enkä ymmärrä mitä ihmiset luulee tekevänsä noilla kovilla kantokopilla kun pehmee olis paljon kätevämpi ja monikäyttöisempi. Mutta jokainen tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle olis liian isot nuo, oon alle 160cm pitkä ja työntöaisan tarttee olla sellanen että se taittuu. Muuten tulee hartiat kipiäksi kärryjä työntäessä. Enkä ymmärrä mitä ihmiset luulee tekevänsä noilla kovilla kantokopilla kun pehmee olis paljon kätevämpi ja monikäyttöisempi. Mutta jokainen tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Malli kiva ,mutta väri ruma! en ottaisi.vanhan näköiset..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle olis liian isot nuo, oon alle 160cm pitkä ja työntöaisan tarttee olla sellanen että se taittuu. Muuten tulee hartiat kipiäksi kärryjä työntäessä. Enkä ymmärrä mitä ihmiset luulee tekevänsä noilla kovilla kantokopilla kun pehmee olis paljon kätevämpi ja monikäyttöisempi. Mutta jokainen tyylillään.
isommassa menee pidempään. meillä poika nukkui 10kk asti kopassa (meillä oli silloin samanlaiset ).
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle olis liian isot nuo, oon alle 160cm pitkä ja työntöaisan tarttee olla sellanen että se taittuu. Muuten tulee hartiat kipiäksi kärryjä työntäessä. Enkä ymmärrä mitä ihmiset luulee tekevänsä noilla kovilla kantokopilla kun pehmee olis paljon kätevämpi ja monikäyttöisempi. Mutta jokainen tyylillään.
Makuja on monia. Mä tiedän useita, jotka ovat eri mieltä sun kanssa tuosta pehmeän kantokopan erinomaisuudesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja --:Malli kiva ,mutta väri ruma! en ottaisi.vanhan näköiset..
mikäs väri sun mielestä olis sit parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:On ne vaan hienoja nuo nykyajan vaunut =) Ja keveitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja --:Malli kiva ,mutta väri ruma! en ottaisi.vanhan näköiset..
mikäs väri sun mielestä olis sit parempi?
Musta voi olla kyllä kesällä kuuma.Onko noista yleensä muita värejä?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle olis liian isot nuo, oon alle 160cm pitkä ja työntöaisan tarttee olla sellanen että se taittuu. Muuten tulee hartiat kipiäksi kärryjä työntäessä. Enkä ymmärrä mitä ihmiset luulee tekevänsä noilla kovilla kantokopilla kun pehmee olis paljon kätevämpi ja monikäyttöisempi. Mutta jokainen tyylillään.
Makuja on monia. Mä tiedän useita, jotka ovat eri mieltä sun kanssa tuosta pehmeän kantokopan erinomaisuudesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä tykkäsin myös kovasta kopasta kun siinä mahtui nukkumaan pitkään siis isommaksi.
Käytettiin myös mökillä tavallisena sänkynä pelkkää koppaa ihan vauvana molemmilla.