Nyt se on pakko tunnustaa

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mulla tuli kaihoisa tunne eilen synnärillä,kun tiesin etten sinne enää pääse(siis itse synnyttämään,vain tukihenkilönä jne)
Siis nyt kun koulu alkoi ja saattelin kuopuksen ekalle niin siellä pihalla pyöri hirveesti tuttuja joko vauvojen kanssa tai sit maha pystyssä. Siitähän se sitten lähti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Mulla on vauvakuume! Koskaan ennen ei ookkaan ollu, ja nyt se sit iski kun on lapsluku ollu täynnä jo jonkin aikaa.
Mulla myös näin, uskon sen johtuvan nimen omaan siitä, että tiedän ses nyt olevan sitten tässä, vauvoja ei enää tehdä. Myyn pieniä vauvan vaatteita ja leluja pois ja olen kaihoisa. Tavallaan joku naisen tehtävä on nyt täytetty ja erehdyn luulemaan sitä vauvakuumeeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Mulla on vauvakuume! Koskaan ennen ei ookkaan ollu, ja nyt se sit iski kun on lapsluku ollu täynnä jo jonkin aikaa.
Mulla myös näin, uskon sen johtuvan nimen omaan siitä, että tiedän ses nyt olevan sitten tässä, vauvoja ei enää tehdä. Myyn pieniä vauvan vaatteita ja leluja pois ja olen kaihoisa. Tavallaan joku naisen tehtävä on nyt täytetty ja erehdyn luulemaan sitä vauvakuumeeksi.
Mä oon viimeset vauvatavarat hävittäny 4 vuotta sitten, joten tuskin se mitään tollasta on. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Mikset voi sanoa miksi et voi hankkia enempää lapsia?
Kun ei ole mitään syytä varsinaisesti miksi ei voisi hankkia enempää. Toisaalta taas järki sanoo että kaks on ihan tarpeeks, mutta toisaalta ei kolme vielä ole mahdottoman paljon.

Mä tahon!

Kyse ei olekkaan siitä miksen voisi hankkia, vaan kun just vasta tunnustin ittelleni että mä haluaisin vielä yhden lapsen. Täytyis ruveta pohtimaan oisko se sitten ollenkaan järkevää loppujen lopuks. Mies ei edes tiedä mitään mun mielihalustani.
 

Yhteistyössä