Nyt se iski, karu totuus meinaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mitä ihmettä mä teen itekseni täällä?

Saatiin nimittäin meidän operaatio muutto päätökseen viime viikolla ja nyt ollaan uudella paikkakunnalla, mulla oli ihan mukavaa siihen asti kun isäntä lähti töihin..
Nyt mä sit istun täällä neljän seinän sisällä ja ihmettelen et kuinka mä tänne eksyin?ei siis sillä, toki parisuhde on sitäkin että tehdään myönnytyksiä toisen takia, niinkun tää muutto nyt oli, enkä mä myöskään mitenkään kadu tätä muuttoa, mut tää karu totuus mikä tulee näin itekseen kun istuu!Et tunne ketään, et tiedä tapahtuuko jossain jotain?Ei kahviloita ei kavereita...
Joo toki tääkin tilanne muuttuu varmasti kun aikaa kuluu, mutta alku on ankee, pakko tästä on johonkin narista ku se ukkokin on töissä... :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
profiilistas näkyy että olet raskaana.Tilaa neuvola-aika, ja mene vaikka pari tuntia ennen sinne lueskelee lehtiä :-)
jospa sinne joku odottava osuisi samaan aikaan.

:laugh: Tää oli loistava! :D Mä itseasiassa tilasin neuvola ajan, se tosin on vasta parin viikon päästä ja aamulla jo 8 aikaan, pitäisköhän sitä siirtää myöhäsemmälle... :whistle: :D

Tässä muutaman kymmenen kilsaa kauhajoelta olen ma...

Miulla oli vähän sama tilanne 3,5 vuotta sitten kun vaihdettiin paikkakuntaa miehen työn perässä ja mie olin äitiyslomalla. Ainoat keitä tunsin, oli miehen muutama kaveri ja heidän puolisonsa. Kaikki työssäkäyviä. ASuttiin vielä metsän keskellä, joten mie en sieltä vauvan kanssa edes päässyt mihinkään ellen halunnut kävellä vaunujen kanssa 15 kilsaa (minkä pari kertaa kyllä teinkin kun ahisti istua kotona ). Käytettiin pojulla kestovaippoja ja satuinkin sit kestovaippainfon sivuilta löytämään saman kaupungin keskusteluketjun ja esittäydyin siellä, ni ei menny ku pari päivää, ni jo olin tutustumassa muihin kestovaippamammoihin ja heidän lapsiin ja kuukauden päästä olikin jo kestovaippailijoitten saunailta (ilman muksuja ) ja pian myös pikkujoulut. Edelleen ollaan paljon tekemisissä vaikka osa meistä on jo töissä ja osa kotona. Ilman kestovaippoja ei ois varmaan tullut uusia tuttuja noin nopsaan.

Ahistavaa se toki alkuun oli ja vielä jatkossakin, ennenkuin saatiin toinen kulkupeli, jotta miekin pääsin metsän keskeltä ihmisten ilmoille.

En miekään tienny mistään kahviloista ym. joten ei muuta ku netistä etsimään paikkakuntasi menojuttuja ja immeisiä =) Kyllä se siitä helpottaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
profiilistas näkyy että olet raskaana.Tilaa neuvola-aika, ja mene vaikka pari tuntia ennen sinne lueskelee lehtiä :-)
jospa sinne joku odottava osuisi samaan aikaan.

:laugh: Tää oli loistava! :D Mä itseasiassa tilasin neuvola ajan, se tosin on vasta parin viikon päästä ja aamulla jo 8 aikaan, pitäisköhän sitä siirtää myöhäsemmälle... :whistle: :D

Tässä muutaman kymmenen kilsaa kauhajoelta olen ma...

Ei ku sä voit kysellä neukkatätiltä että millaisia seuraavat asiakkaat on, ja jäät sinne ajan jälkeen istumaan :D

Onko siellä perhekahvilaa tms?

Itse olen vaihtanut paikkakuntaa pari kertaa ja tiedän kyllä miltä susta tuntuu. Ei se helppoa ole. Mutta menet vaan reippaasti mukaan johonkin perhekahvilaan tai jotain muuta. Niin minäkin tein ja nyt sitten on kyllä menoa ja meininkiä vaikka muille jakaa :D Ja uusia tuttavuuksia on paljon. Harrastusten kautta löytää aina paljon uusia ystävyys suhteita.

Tsemppiä sinne! Kyllä se siitä alkaa sujumaan :)

Sama juttu. Nyt oon asustellu puolisen vuotta uudel paikkakunnal, miehen takii muutto tänne, ja pariin ihmiseen tutustunu. Internetin kautta heihinkin, mutta kiva nyt, että voi välillä käydä ees kahvilla jne. Itekin oon myös raskaana, ja muutaman viikon päästä on vauva pyörittämässä arkea. Aika paljon tullu vierailtua kyllä mun entisellä paikkakunnalla kattomassa kavereita, mutta nyt tän mahan kans ei enään jaksa matkustaa.. Nyt sellasen muutaman päivän ajan ollu jotenkin tosi yksinäistä, ei jaksa tehdä mitään, ei edes ruokaa tai muutakaan, hyvä jos koiran jaksaa ulkona käyttää, mutta kai tää taas tästä.. Jotenkin välillä pelottaa että jos mulle on tulossa joku masennus tästä yksinäisyydestä, en haluais sitä sen vauvan kanssa tosiaankaan.. Mutta vaikeetahan se on ihmisiin tutustua, jos vaan kotona istuu!

Tää on en verran pieni paikka ettei täällä taida mitään perhekahvilaa olla, mut tossa päätin alkaa tutkailee nettiä niin on täällä ainakin uimahalli, ainaha sitä voi mennä vaikka vesijumppaan... :D Tai sit mä alan stalkkaa neuvolan asiakkaita...."moi mä oon irmeli ja tahdon olla sun kaveri"... :laugh:

Täytyy neuvolassa kysyä, kai niillä jotkut laput on antaa jos täällä jotain mammatouhua on..

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Miulla oli vähän sama tilanne 3,5 vuotta sitten kun vaihdettiin paikkakuntaa miehen työn perässä ja mie olin äitiyslomalla. Ainoat keitä tunsin, oli miehen muutama kaveri ja heidän puolisonsa. Kaikki työssäkäyviä. ASuttiin vielä metsän keskellä, joten mie en sieltä vauvan kanssa edes päässyt mihinkään ellen halunnut kävellä vaunujen kanssa 15 kilsaa (minkä pari kertaa kyllä teinkin kun ahisti istua kotona ). Käytettiin pojulla kestovaippoja ja satuinkin sit kestovaippainfon sivuilta löytämään saman kaupungin keskusteluketjun ja esittäydyin siellä, ni ei menny ku pari päivää, ni jo olin tutustumassa muihin kestovaippamammoihin ja heidän lapsiin ja kuukauden päästä olikin jo kestovaippailijoitten saunailta (ilman muksuja ) ja pian myös pikkujoulut. Edelleen ollaan paljon tekemisissä vaikka osa meistä on jo töissä ja osa kotona. Ilman kestovaippoja ei ois varmaan tullut uusia tuttuja noin nopsaan.

Ahistavaa se toki alkuun oli ja vielä jatkossakin, ennenkuin saatiin toinen kulkupeli, jotta miekin pääsin metsän keskeltä ihmisten ilmoille.

En miekään tienny mistään kahviloista ym. joten ei muuta ku netistä etsimään paikkakuntasi menojuttuja ja immeisiä =) Kyllä se siitä helpottaa :hug:

Mäkin oon ajatellut kestovaippailla, mutta ei kauheesti oo tietoa niistä, niin nyt just sattumoisin oon menossa viikon päästä sellaseen perhekahvilaan, kun siellä on joku kestovaippainfo tms. Oon aatellu että kun tätä aikaa näinkin paljon piisaa, niin ainakin haluan käyttää sen sitten jotenkin hyödyks ja kestovaipat olis niin kiva juttu! Jos sieltä jotain seuraakin löytyis mulle, niin aina parempi. Toivotaan parasta :)

Yhteistyössä