nyt se alkoi.. laihdutus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:17 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:35 hui kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:05 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:00 Räntäntänttä kirjoitti:
-42kiloa takana ja 20 edessä sitten normaali 58kiloinen.. Pisteitä laskenut 1.5 vuotta :)
älyttömän upea saavutus! :flower: mun tarviis kaikkiaan saada 53kiloa pois et saisin painon 60kiloon. mut helpompi ajatella siaa tälleen n. 10kilon pudotuksina.
Mä luulin, että olet hoikka. olisko tässä syy miks miehes lähti toisen matkaan. :ashamed:
ja läskejähän saa pettää niin plajon kun sielu sietää.. eivät ole ihmisarvoisia ollenkaan :headwall: :headwall: mikä idiootti!!
niin.. mä menin ihan pilalle nyt kun joku sai tietää et olen iso ;) omaa syytä siis miehen pettämiset ynnä muut.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:31 Kira kirjoitti:
Minäpäs hyppään kanssa tähän ja rupean laskemaan pisteitä myös,ihan oma toimisesti kylläkin lasken.Olettekos liittynyt painonvartijoihin nyt eli käyttekö ryhmässä vai lasketteko ihan itse??
Mitenkäs se menikään se laskutoimitus jolla selviää monta pistettä saa syödä???
kotona ihan itseksein lasken.. ootas ni kaivan sulle sen kaavan.
 
tässä nää..

1. Oletko
a) nainen 7 pistettä
b) mies 15 pistettä

2. Ikäsi
a) 18-20 v 5 p
b) 21-35 v 4 p
c) 36-50 v 3 p
d) 51-65 v 2 p
e) yli 65 v 1 p

3. Nykyinen painosi
Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku (85 kg = 8 p)

4. Pituus
a) alle 160 cm 1 p
b) yli 160 cm 2 p

5. Päivittäinen työsi
a) istumatyö 0 p
b) seisomatyö, osittain istumatyö 1 p
c) liikkuvaa, osittain istumatyö 4 p
d) fyysisesti rasittavaa 6 p

6. Haluatko
a) pudottaa painoasi? 0 p
b) lopettaa laihdutuksen ja pitää painosi nykyisellä tasolla? 4 p

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:35 nöppönen kirjoitti:
tässä nää..

1. Oletko
a) nainen 7 pistettä
b) mies 15 pistettä

2. Ikäsi
a) 18-20 v 5 p
b) 21-35 v 4 p
c) 36-50 v 3 p
d) 51-65 v 2 p
e) yli 65 v 1 p

3. Nykyinen painosi
Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku (85 kg = 8 p)

4. Pituus
a) alle 160 cm 1 p
b) yli 160 cm 2 p

5. Päivittäinen työsi
a) istumatyö 0 p
b) seisomatyö, osittain istumatyö 1 p
c) liikkuvaa, osittain istumatyö 4 p
d) fyysisesti rasittavaa 6 p

6. Haluatko
a) pudottaa painoasi? 0 p
b) lopettaa laihdutuksen ja pitää painosi nykyisellä tasolla? 4 p
Kiitos :flower:
Nyt vaan sit pitää miettiä tän päivän syömiset :whistle: saakohan sitä illalla mitään syödäkkään B)
Onkohan nuo miten muuttunut kun mulla on n.4 vuotta vanhat laput joista katselen..Saako noita mistään noita lappuja ilman että liittyy painonvartiojoihim??
 
hei tulkaa tonne laihtus 2007 kerhoon. siellä on meitä laihduttajia. itse ssiellä käyn melkein joka päivä vaikka oonkin tässä samassa junnannut vaikka kuinka kauan.vielä haluisin -15kiloa.
Oon laihduttanut -17kiloa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:50 Kira kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:35 nöppönen kirjoitti:
tässä nää..

1. Oletko
a) nainen 7 pistettä
b) mies 15 pistettä

2. Ikäsi
a) 18-20 v 5 p
b) 21-35 v 4 p
c) 36-50 v 3 p
d) 51-65 v 2 p
e) yli 65 v 1 p

3. Nykyinen painosi
Merkitse painosi ensimmäinen kymmenluku (85 kg = 8 p)

4. Pituus
a) alle 160 cm 1 p
b) yli 160 cm 2 p

5. Päivittäinen työsi
a) istumatyö 0 p
b) seisomatyö, osittain istumatyö 1 p
c) liikkuvaa, osittain istumatyö 4 p
d) fyysisesti rasittavaa 6 p

6. Haluatko
a) pudottaa painoasi? 0 p
b) lopettaa laihdutuksen ja pitää painosi nykyisellä tasolla? 4 p
Kiitos :flower:
Nyt vaan sit pitää miettiä tän päivän syömiset :whistle: saakohan sitä illalla mitään syödäkkään B)
Onkohan nuo miten muuttunut kun mulla on n.4 vuotta vanhat laput joista katselen..Saako noita mistään noita lappuja ilman että liittyy painonvartiojoihim??
mulla on kans vanhat vihkoset ja otan tuon oman pistemääränkin niistä lapuista, en siis tän uudemman ohjeistuksen mukaan. mulla siis painon mukaan vanhoilla tiedoilla tulee pisteitä 26.. syön säästeliäästi päivisin, koska tiedän et illalla tekee mieli jotain.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:56 Dietorelle kirjoitti:
hei tulkaa tonne laihtus 2007 kerhoon. siellä on meitä laihduttajia. itse ssiellä käyn melkein joka päivä vaikka oonkin tässä samassa junnannut vaikka kuinka kauan.vielä haluisin -15kiloa.
Oon laihduttanut -17kiloa
miten kerhoon pääsee?
 
Tsemppiä kovasti laihdutukseeen!

Mä täällä kärsin syvästä itseinhosta... Yritin käydä tänään vaateostoksilla, mut arvatkaa löytyykö tälläselle sotanorsulle mitään... Nyt sitten tässä keskustelen itseni kanssa että mitä pitäis tehdä, tai siis toki tiedän että sellaset 30kg olisi painoa pudotettava, mutta se on niin h-vetin vaikeaa. Pääsen aina hyvään alkuun ja sitten lopahtaa ja kaikki tiputettu palaa takaisin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:12 nöpö80 kirjoitti:
Tsemppiä kovasti laihdutukseeen!

Mä täällä kärsin syvästä itseinhosta... Yritin käydä tänään vaateostoksilla, mut arvatkaa löytyykö tälläselle sotanorsulle mitään... Nyt sitten tässä keskustelen itseni kanssa että mitä pitäis tehdä, tai siis toki tiedän että sellaset 30kg olisi painoa pudotettava, mutta se on niin h-vetin vaikeaa. Pääsen aina hyvään alkuun ja sitten lopahtaa ja kaikki tiputettu palaa takaisin...
kuulostaa niin tutulle. :/
 
Salama McQueen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:07 nöppönen kirjoitti:
tuntuu et saa syödä ihan kamalasti.. mulla on vielä tällä hetkellä pisteitä käytettävissä tälle päivälle 12. mitähän sitä keksis? :p

Se on kiva aina silloin kun saa pisteet riittämään! Mä jätän joskus aina muutaman jemmaan, niin saa sitten joku toinen pvä samalla viikolla syödä enemmän, jos on vaikka jotain ravintolakeikkaa tai kyläilyä.

Mä menen tänään kaverin kanssa ostosreissulle, joten mennään syömään jonnekin, lounaaksi siis kevyesti, saa sitten herkutella. Ite olen tehnyt tälläistä kevyttä sosekeittoa, helppoa valmiista aineista (toki voi itsekin kuoria perunat yms) ja nopeaa, maistuu lapsillekin. Raejuustoa voi laittaa sitten lautaselle lisäksi. Nam!

Juustoinen kasvissosekeitto


4 reilua annosta (PISTEET: yksi annos 2,5 / koko ohje 10 p)

1 l vettä
2 kasvisliemikuutiota
500g peruna-sipulisekoitusta
200g keittojuureksia/kasvissekoitusta/porkkanaa tms.
1 rasia (200 g)kevytsulatejuustoa (rasvaa max. 9 %)
basilikaa ja persiljaa (tuoretta tai kuivattua)
suokaa,aromisuolaa,valkosipulia,pippuria, mitä haluat

Mittaa kattilaan 1l vettä ja lisää kasvisliemikuutiot. Lisää kiehuvaan liemeen keittojuurekset ja perunasipulisekoitus. Keitä kypsiksi ja lisää joukkoon sulatejuusto ja sekoita tasaiseksi kasvisten joukkoon.Soseuta sauvaskoittimella kattilassa koko keitto, reilusti sekoittaen. Tarkista maku, lisää yrtit lopuksi keittoon.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:31 Salama McQueen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 18:07 nöppönen kirjoitti:
tuntuu et saa syödä ihan kamalasti.. mulla on vielä tällä hetkellä pisteitä käytettävissä tälle päivälle 12. mitähän sitä keksis? :p

Se on kiva aina silloin kun saa pisteet riittämään! Mä jätän joskus aina muutaman jemmaan, niin saa sitten joku toinen pvä samalla viikolla syödä enemmän, jos on vaikka jotain ravintolakeikkaa tai kyläilyä.

Mä menen tänään kaverin kanssa ostosreissulle, joten mennään syömään jonnekin, lounaaksi siis kevyesti, saa sitten herkutella. Ite olen tehnyt tälläistä kevyttä sosekeittoa, helppoa valmiista aineista (toki voi itsekin kuoria perunat yms) ja nopeaa, maistuu lapsillekin. Raejuustoa voi laittaa sitten lautaselle lisäksi. Nam!

Juustoinen kasvissosekeitto


4 reilua annosta (PISTEET: yksi annos 2,5 / koko ohje 10 p)

1 l vettä
2 kasvisliemikuutiota
500g peruna-sipulisekoitusta
200g keittojuureksia/kasvissekoitusta/porkkanaa tms.
1 rasia (200 g)kevytsulatejuustoa (rasvaa max. 9 %)
basilikaa ja persiljaa (tuoretta tai kuivattua)
suokaa,aromisuolaa,valkosipulia,pippuria, mitä haluat

Mittaa kattilaan 1l vettä ja lisää kasvisliemikuutiot. Lisää kiehuvaan liemeen keittojuurekset ja perunasipulisekoitus. Keitä kypsiksi ja lisää joukkoon sulatejuusto ja sekoita tasaiseksi kasvisten joukkoon.Soseuta sauvaskoittimella kattilassa koko keitto, reilusti sekoittaen. Tarkista maku, lisää yrtit lopuksi keittoon.
kiitti ohjeesta! tänään olisikin listalla kasvissosekeittoa :p painoa oli eilisesta lähtenyt 700g ja pisteitä jäi 4 käyttämättä. mä syön muutenkin päivisin aina vähemmän.. tykkään syödä rauhassa ja se onnistuu parhaiten lasten nukkumaanmenon jälkeen :D
 
määkin voisin liittyä seuraan...

Vaikeeta tulee olemaan, pudottaa pitäs 20 kiloo, eli tuonne 55 kiloon. Oon joskus yläasteella painanu niin vähän :ashamed: .

Alkaapi vaan ahistaa tää lyllertäminen...

Pisteitä jos koittasin laskea... Nostelkaa tätä ketjua aina, etten mää lipsu :ashamed:

Mun(kin) kompastuskivi on herkut, siis etenkin näin kesällä, jätskiä uppoaa vaikka kuinka. Liikuntaakaan en oikein pääse harrastamaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:42 Triana kirjoitti:
määkin voisin liittyä seuraan...

Vaikeeta tulee olemaan, pudottaa pitäs 20 kiloo, eli tuonne 55 kiloon. Oon joskus yläasteella painanu niin vähän :ashamed: .

Alkaapi vaan ahistaa tää lyllertäminen...

Pisteitä jos koittasin laskea... Nostelkaa tätä ketjua aina, etten mää lipsu :ashamed:

Mun(kin) kompastuskivi on herkut, siis etenkin näin kesällä, jätskiä uppoaa vaikka kuinka. Liikuntaakaan en oikein pääse harrastamaan.
joo nostellaan. lupasin maanantaisin ain huudella porukkaa et saadaan tuloksia nippuun. =)
 

Yhteistyössä