nyt se alkaa!

Vauva on nyt reilut 2 kk ja mulla senkun paino nousee :'( . Vaan nyt loppui mässäily, kaivon pv ohjeet kaapista ja kunhan isäntä tulee töistä haen vaakaan patterit...
Jos kohtalotovereita niin olis kiva vaikka sähköpostia vaihdella...
Ja pudotettavaa mulla yli 30 kiloa joten ihan pieni ei urakka ole.<br><br>
 
heips... tänään minkäin ensimmäistäkertaa tän alotin.. en missään ryhmissä käy mutta kaikkea matskua löytyy... kirjotin tuonne jo yhen alotteen mut ei mitään oo tapahtunut... mut joo täällä tukea myös kaivataan... mulla 10kg painoa pudotettavana.. 5esikoisesta ja loput viis tuli ennen raskautta huimlla räminällä.. ja ois kiva vanhoihin vaatteisiin taas mahtua :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2006 klo 09:25 pikkuGreippi kirjoitti:
heips... tänään minkäin ensimmäistäkertaa tän alotin.. en missään ryhmissä käy mutta kaikkea matskua löytyy... kirjotin tuonne jo yhen alotteen mut ei mitään oo tapahtunut... mut joo täällä tukea myös kaivataan... mulla 10kg painoa pudotettavana.. 5esikoisesta ja loput viis tuli ennen raskautta huimlla räminällä.. ja ois kiva vanhoihin vaatteisiin taas mahtua :)
Mulle kerta ei todellakaan ole ensimmäinen. Viime syksynä tiputinpainonvartijoiden ohjeilla 16 vajaassa kolmessa kuukaudessa mutta se tuli takaisin hyvin tossa raskausaikana. Ja nyt sit ihan suklaalla olen näitä kiloja hankkinut synnytyksen jälkeen. Vaan nyt se on loppu... Tosi helppoa aloittaa suklaa lakko näin joulun alla :)
 
juu mulla kanssa on stepperi kotona mut ei vaan saa aikaseks sillä tehtyä mitään... mut onneks käyn salilla ja kun sen yhteydessä voi mennä erilaisille tunneille myös vähän raskaampaa liikuntaa harrastaa niin ja kolmesti yritän siellä jotain tehä ja kerran viikossa tunnin rauhallinen kävelylenkki ja semmosta... et toi ruoka on pahin mut eiköhännoilla pisteillä toivottavasti ala tapahtuu jotain :D
 
Toi liikunnan puute on kyllä myös mulla. Anttilasta nyt tilasin tollasen härvelin, vähän stepperin tyylinen, jolla nyt vakaasti aion päivittäin jumppailla. Ja tietty vaunujen kanssa lenkkeilen mahdollisuuksien mukaan.
Spinningin aloittamisesta olen haaveillut mutta täällä on noi molemmat salit mun käsittääkseni sellasia et on sit se vuoden jäsenyys ja siihen en nyt lähde.
Kaikista vaikeimpia mulle on noi illat sitten kun lapset nukkuu niin olis niin kiva jotain napostella. Eilen sitten omenanlohkoja napsin, mutta ei se nyt oikeen ole sama kun suklaa. Vaan pakko tähän on tottua...
 

Yhteistyössä