Nyt sapettaa....

Mä heräsin aamulla aikasin ja laitoin paikat kuntoon ja aloin tekeen herkkujakaiken sorttisia... vieraita vaan ei edelleenkään kuulu :headwall: alkaa pikkuhiljaa oleen käpy jäässä tältä kurrelta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
siis vieraat jätti tulematta eivätkä ilmottaneet?

Siis saa vetää herneen nenään ja tosi syvälle.
20 aikaan soiteltii ja sanoivat että ihan kohta tulevat, sen jälkeen ei ole kuulunu mitään. Matkaa ei ole edes kilometriä joten matkakaan ei ole este. alkaa olla vähän tylsää |O
 
vieras
Nou hätä, niinkuin sanotaan nykyään suomeksi. Parhaat syödään heti eli itse ja loput säästöön, jos voi laittaa. Harmi silti, että olet valmistanut ennakkoon ja vieraita ei kuulu.
 
Naapurin isäntä kävi selittämässä jotta tulevat heti ku saa lankonsa potkittua ulos,makaa kuulemma kännissä keskellä pihaa ja sillä on ongelmana sen siirto ku se painaa toista sataa kiloa hih :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Naapurin isäntä kävi selittämässä jotta tulevat heti ku saa lankonsa potkittua ulos,makaa kuulemma kännissä keskellä pihaa ja sillä on ongelmana sen siirto ku se painaa toista sataa kiloa hih :kieh:
Öljyä alle, ja lankomiehen saa kätevästi liu'utettua sitä pitkin pois tontilta :xmas:
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mä heräsin aamulla aikasin ja laitoin paikat kuntoon ja aloin tekeen herkkujakaiken sorttisia... vieraita vaan ei edelleenkään kuulu :headwall: alkaa pikkuhiljaa oleen käpy jäässä tältä kurrelta
Kiva et sun vieraat on ees tulossa.. Meidän piti tulla 20-21, ei sit kuulunut. Kymmenen jälkeen laitoin viestiä.. ei vastausta, soitin ei vastaa.. no sit tuli viesti et unohti ilmoittaa etteivät tule, ovat jo muualla! Voi hemmetti. Itse oltiin kylässä ja sen takia lähdettin aiemmin kotiin! Ja toisaalta ois voitu vaikka saunoa tänä iltana mutta kun eivät ilmoita ajoissa! Tosi pyllystä :(
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Tuleeko joku eväälle :D olis kolmiovoileipiä,patonkia, karjalanpiirakkaa ja munavoita, nakkeja, paprikaa ja banaani-rahkapiirakkaa sekä tietysti sipsejä :)
Mä voisin tulla. Saako muksut ottaa mukaan? Ne kun oottaa viel puolen yön ilotulitusta.. Saataskohan tilattua helikopteri jostain? ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Tuleeko joku eväälle :D olis kolmiovoileipiä,patonkia, karjalanpiirakkaa ja munavoita, nakkeja, paprikaa ja banaani-rahkapiirakkaa sekä tietysti sipsejä :)
Mä voisin tulla. Saako muksut ottaa mukaan? Ne kun oottaa viel puolen yön ilotulitusta.. Saataskohan tilattua helikopteri jostain? ;D
Tänne vaa :) omakki muksut vielä hereillä ja about kassillinen raketteja ku saatiin anoilta
 

Yhteistyössä