Nyt sain vastauksen haamupotkuihin

miksi välillä tuntuu kuin joku potkisi vatsassa? Se on eri tunne kuin ilma kiertää....

Luin vanhoja kaks plussia kun kävin kirjastossa..oli joku juttu että naisen keho on suunniteltu noin viiden lapsen synnyttämiseen. Jos lapsi luku jää alle niin keho "vaatii" lisää lapsia on tuntemuksia: rinnat kipeet, voi jopa maitoa tihkua, vatsaa nippailee, haamupotkuja......näitä raskausoireita vaikka ei olis raskaana......
 
ja mikähän
luonnonoikku mie sitten oon kun noita lapsia on viis.. kaks keskenmenoakin ja silti nippailee ja vuotaa maitoo..pää sanoo ei mutta muu osa vaatii lisää vai..eli meillä se vois olla että vaan pää kuuluu miulle ja muu osa miusta lopulle perheelle joka haluais meille vauvan :LOL: :D
 
mullakin pää on sanonut jo ajat sitten et ei enää vaan sydän puhuu muuta ja haamupotkut vielä enemmän.....nyt on taas valtava vauvakuume, yölläkin herään välillä potkuihin ja luule nvähän aikaa olevani raskaana :D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja ja mikähän:
luonnonoikku mie sitten oon kun noita lapsia on viis.. kaks keskenmenoakin ja silti nippailee ja vuotaa maitoo..pää sanoo ei mutta muu osa vaatii lisää vai..eli meillä se vois olla että vaan pää kuuluu miulle ja muu osa miusta lopulle perheelle joka haluais meille vauvan :LOL: :D
Jos sun täytyy tehdä lapsia niidenkin puolesta jotka ei tee viittä. Oot niin huomaavainen että otat muidenkin oireet :D

 
Wide
Jaa että nyt löytyi järkiperäinen syy mun haikailuille vauvojen perään!
Todellakin järki sanoo että ei mutta kuitenkin herään haaveilemasta vähän väliä.
Sterilisaatioon niin saan itteni kuriin?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Uskooko joku ihan oikeasti että ne "potkut" ovat jotain muuta kuin suoliston liikkeitä tai jotain vatsalihasnykimisiä? :eek:
onhan täällä vähän väliä näitä ketkä väittävät tunteneensa liikkeitä ja raskausviikkoja on säkällä 10.. sekoittavat haamupotkut oikeisiin vauvan liikkeisiin eivätkä usko millään muuta selitystä. :D

mun haamupotkut alkoi rv8.

ja onhan näitäkin ketkä tekevät testejä vaikka syövät pillereitä kun tuntevat selvästi potkuja.. itsekkin olen siihen syyllistynyt.. :D :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Jaa että nyt löytyi järkiperäinen syy mun haikailuille vauvojen perään!
Todellakin järki sanoo että ei mutta kuitenkin herään haaveilemasta vähän väliä.
Sterilisaatioon niin saan itteni kuriin?!
vaikka tekis sterilisaation niin ei se keho sitä välttämättä ymmärrä, paras keino tehdä ne viisi vaan ja varmuuden vuoksi vaikka seuraavat viisi niin saa vanhuudet päivät viettää rauhassa ilman haamupotkuja :D
 

Yhteistyössä