Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Glitteri ei ole mun makuun, mutta sun tyyliin se sopii kyllä. Tosi nätit ja luonnollisen näköset, kyllä nyt kelpaa juhlia.
Millanen mekko sulla muuten on? Vai onko se salaisuus?![]()
Oikeastaan halusin ne peittämään mun kynttä, joka näyttää mun mielestä jotenkin likaisen näköiseltä. Ja halusin, että niissä on jotain kimallusta
.
Musta mekko, jossa on hopeista kukkakuviota, olkaimeton..sen kanssa musta pieni laukku, valkoiset korkkarit ja valkoinen huivi sekä helmet kaulaan.
Kuulostaa hienolta mekolta. Tahtoo nähdä kuvan![]()
Laitan heti yo-juhlien jälkeen kuvia galleriaan. Ja huomenna on kuvaus niin saatan jo sillon laittaa jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Bing:Paljon tuli muutes maksamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ootko tytsi laihtunut? Oon sun kuvia usein katsellut, kun niitä olet laittanut ja mun mielestä sä oot ainakin tullut naisellisemman näköiseksi.
Hienot kynnet!
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Siis maksoi 40e vaikka sait 10e alennuksen?![]()
Aika kovat hinnat ekan vuoden opiskelijalla
Kun ottaa huomioon sen, ettei kovin moni edes mene laitattamaan kynsiä sellaisella joka kynsiä opiskellut vain kosmetologikoulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oi sä olit saanut upeen onnittelukimpun!
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Hienot kynnet.
Jännittääkö lauantai?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Odotan innolla!Ei kai siinä enää mitään jännittämistä ole, kun pääsen ainakin varmasti ylioppilaaksi
.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Siis maksoi 40e vaikka sait 10e alennuksen?![]()
Aika kovat hinnat ekan vuoden opiskelijalla
Kun ottaa huomioon sen, ettei kovin moni edes mene laitattamaan kynsiä sellaisella joka kynsiä opiskellut vain kosmetologikoulussa.