Ok. Pitää jaksaa odottaa ainakin huomiseenAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Laitan heti yo-juhlien jälkeen kuvia galleriaan . Ja huomenna on kuvaus niin saatan jo sillon laittaa jotain.Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Kuulostaa hienolta mekolta. Tahtoo nähdä kuvanAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Oikeastaan halusin ne peittämään mun kynttä, joka näyttää mun mielestä jotenkin likaisen näköiseltä . Ja halusin, että niissä on jotain kimallusta .Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Glitteri ei ole mun makuun, mutta sun tyyliin se sopii kyllä. Tosi nätit ja luonnollisen näköset, kyllä nyt kelpaa juhlia.
Millanen mekko sulla muuten on? Vai onko se salaisuus?
Musta mekko, jossa on hopeista kukkakuviota, olkaimeton..sen kanssa musta pieni laukku, valkoiset korkkarit ja valkoinen huivi sekä helmet kaulaan .
Kaveri otti 40e, sain 10e alennuksen.Alkuperäinen kirjoittaja Bing:Paljon tuli muutes maksamaan?
Voipi olla mahdollista, aloitin 3viikkoa sitten elämäntaparemontin, ruokavalion ja liikunnan suhteen . Muuten ei oikein vielä näy tuloksia, mutta kasvot ovat jo kapeammat ja kaksari pienentyny .Alkuperäinen kirjoittaja v:Ootko tytsi laihtunut? Oon sun kuvia usein katsellut, kun niitä olet laittanut ja mun mielestä sä oot ainakin tullut naisellisemman näköiseksi.
Hienot kynnet!
50e he ottavat muilta paitsi kavereilta .Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Siis maksoi 40e vaikka sait 10e alennuksen? Aika kovat hinnat ekan vuoden opiskelijalla Kun ottaa huomioon sen, ettei kovin moni edes mene laitattamaan kynsiä sellaisella joka kynsiä opiskellut vain kosmetologikoulussa.
Juu, iskältä :heart: Olen saanut postissa jo 3 onnittelukorttia ja arvan . Äitini entinen työkaverikin halusi muistaa ja antoi muumimukin ja kortin, häntäkään en ole varmaan vuosiin nähnyt. Yllättävän moni on halunnut muistaa, ihan kiva juttu .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oi sä olit saanut upeen onnittelukimpun!
Odotan innolla! Ei kai siinä enää mitään jännittämistä ole, kun pääsen ainakin varmasti ylioppilaaksi .Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Hienot kynnet.
Jännittääkö lauantai?
Nii-i. Mut se lakitus ja kaik semmoi rumba .Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Odotan innolla! Ei kai siinä enää mitään jännittämistä ole, kun pääsen ainakin varmasti ylioppilaaksi .
No ei minusta, kun yleensä saa pulittaa sen 100euroa joskus ylikin. Eli tosta puolet ja jos kaveri vielä laitteetkin kotiin hommannu niin maksaahan nekin ja sitten vielä laittokin. Mutta ite oisin tehnyt kaverille ilmaiseksi, muilta oisin ottanut sen 30-50e.Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Siis maksoi 40e vaikka sait 10e alennuksen? Aika kovat hinnat ekan vuoden opiskelijalla Kun ottaa huomioon sen, ettei kovin moni edes mene laitattamaan kynsiä sellaisella joka kynsiä opiskellut vain kosmetologikoulussa.