Nyt ruvettiin herkistelemään, Jukka Poika teki sen taas

  • Viestiketjun aloittaja Iso äijä
  • Ensimmäinen viesti
En tiedä miksi, mutta toi tyyppi on jotenkin ihan mielettömän kiinnostava. Jokin siinä kiehtoo, vaikka ei sinänsä ole kyllä yhtään "mun oloinen" mies. Ehkä se on vaan niin erikoinen ja erilainen...tai jotain :)
 
[QUOTE="vieras";25788869]Mulla vaan kaikki uskontoihin liittyvät jutut aiheuttaa inhoreaktion.[/QUOTE]

Ymmärrän, koska mulla on vähän sama juttu. Mutta tässä kohtaa mä näen kyllä sillä lauseella (jossa se sana on) vähän syvällisemmän funktion.

Kaipa se on kuulijasta kiinni.
 
cc
[QUOTE="vieras";25788843]En. Kun en jaksa mitään jeesusteluja kuunnella.[/QUOTE]

:D just..
Eihän sitä "jumalanpelkoo" kannata kirjaimellisesti ottaa! tiedät varmaan kuitenkin sen tunteen kun lakeuden laidalla tuntee itsensä niin kovin pieneksi?
 
cc
[QUOTE="vieras";25788884]Tiedän tunteen, mutta en pysty yhdistämään siihen pienessä mielessäni jumalanpelkoa millään.[/QUOTE]

Niin no kyllä siihen joskus voi liittyä sekin tunne "ettei voi kyseenalaistaa jonkinsorttista jumalaa" suurten voimien edessä. Mutta eihän tämä kristinuskoon mitenkään liity! Ainakaan mun mielestä..
 

Yhteistyössä