nyt riitti. minä en enää ikinä ala kaveerata yhdenkään eukon kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

soleigh

Aktiivinen jäsen
14.05.2009
2 021
0
36
Laukaa
Päivällä kaveri oli ihan itsensä mutta nyt illalla sai jonku helkatin mustasukkaisuuskohtauksen minun EKSÄSTÄ. niillä kun on jotain sutinaa ja me nyt ollaan tuon eksän kanssa ihan hyvissä väleissä.
Tuo minun kaveri alkoi meuhkaamaan valehtelemisesta ja lupauksen pettämisestä ja ties mistä vain sen takia että lääkärintodistukseen vedoten peruin huomisen jv-keikan jo eilen ja keskustelin henk.koht. itse tapahtuman järjestäjän kanssa tilanteesta.
Minä laitoin puhelinnumeron ja koko ihmisen estoon, en jaksa mitään kaksinaamaisuuksia enkä haukkumista tässä vaiheessa. mädäntyköön perkele :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O

Itekkin totesin yläasteelta lähtiessä,etten naisten kanssa kovinkaan kummossiin kaveruussuhteisiin ennää ruppee.Ahistun helposti ja inhoan riitoja ja ei saa sannoo mittään,ku suututtaan:D 5-vuotta nyt pääasiallisesti miehiä ystävinä ja kavereina ja voi kun on helppoo,ku voi sannoo "mitä vaan"...Naisten kanssa(en sano,että kaikkien,mutta minun kohalle sattunu nää herkät tyypit) kanssa saa olla varpaisillaan ja kunnolla miettiä,mitä suustaan päästää ja siltiki aina sannoo väärin:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
Itekkin totesin yläasteelta lähtiessä,etten naisten kanssa kovinkaan kummossiin kaveruussuhteisiin ennää ruppee.Ahistun helposti ja inhoan riitoja ja ei saa sannoo mittään,ku suututtaan:D 5-vuotta nyt pääasiallisesti miehiä ystävinä ja kavereina ja voi kun on helppoo,ku voi sannoo "mitä vaan"...Naisten kanssa(en sano,että kaikkien,mutta minun kohalle sattunu nää herkät tyypit) kanssa saa olla varpaisillaan ja kunnolla miettiä,mitä suustaan päästää ja siltiki aina sannoo väärin:D:D

Juurikin näin :D
On mulla naisystäviäkin mutta ei herkkiksiä..Ei vaan jaksa sitä ala-aste touhua.

heh mut on miehissäkin tuota tyyppiä liikkeellä. mustasukkaisuus jyllää sielläkin mutta kyllä me naiset olemme hieman erillaisia kaverisuhteissa (jos kyseessä ei lole niin sanottu poikamainen nainen). olette törmänneet vaan vääräntyyppisiin akkoihin ^^

Yhteistyössä