"ystäväni",joka siis nostaa kaikki mahdolliset sosiaalietuudet.on virallisesti yksinhuoltaja kahden alle koulu ikäsen lapsen(miehen kirjat äidillä-vaikka käytännössä asuu perheensä kanssa)."ystävä" nostaa kaikki etuudet yh-korotuksella,saa vuokratuet, ja sossuta rahaa menoihin.itse kituuttelen ...ja kaipa minua "kateus pisti silmään" tai sitten ihan viha koska he käyttävät verorahojamme väärin.
olen miettinyt jo pari vuotta kuinka voisin ilmiantaa heidät.en ole saanut aikaiseksi.pelkään että hän saa tietää,että minä olin ilmianataja. kuinka toimitaan?voiko olla nimetön? soitanko sekä kelaan (kotihoidontuki tulee sieltä) ja lkaupungin sossiin?mistä voin varmistua ettei hlöllisyyteni paljastu?
olen miettinyt jo pari vuotta kuinka voisin ilmiantaa heidät.en ole saanut aikaiseksi.pelkään että hän saa tietää,että minä olin ilmianataja. kuinka toimitaan?voiko olla nimetön? soitanko sekä kelaan (kotihoidontuki tulee sieltä) ja lkaupungin sossiin?mistä voin varmistua ettei hlöllisyyteni paljastu?