Nyt REHELLISESTI!!! Vallitseeko palstalla yleinen mielipide minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Sain erittäin vittumaisia vastauksia yhteen ketjuun. Pari esimerkkiä harmaalta kirjoittajalta:
Hakkaahan sinä päätäs seinään. Niin luultavasti penskasikin, kun tajuaa minkä lainen äippä sillä on.
Minä en selitä sulle yhtään mitään, koska näköjään kukaan muukaan ei siihen ole pystyntyt.

:o Onko kirjoittajalla vain paha päivä, vai olenko kenties palstan vittumaisin, huonoin, epäluotettavin ja epätoivosin äiti??

Mitä mun nyt pitäis tajuta, vääntäkää rautalangasta.

Kiitos! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Paha mennä sanomaan mitään, kun en muista sua :D Toisaalta se kertoo myös siitä, ettet voi olla palstan paskin, koska silloin sut muistasin :saint:

:D PItäiskö tuo ottaa nyt hyvällä vai pahalla? ;)

Ihan ehdottomasti hyvällä :) Mä en muista kuin muutaman nikin kun harvemmin katson kuka kommentin on kirjoittanut...keskityn enempi siihen kommentin sisältöön :)

Emmä tiedä.

Mä en tajunnut ollenkaan noita synttäriketjukommentteja?

Mulla ei ole mitään muuta muistikuvaa susta kuin se, että lapses matkusti reippaasti yksin isovanhemmilta kotiin...vai olitko se sun tyttös? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Emmä tiedä.

Mä en tajunnut ollenkaan noita synttäriketjukommentteja?

Mulla ei ole mitään muuta muistikuvaa susta kuin se, että lapses matkusti reippaasti yksin isovanhemmilta kotiin...vai olitko se sun tyttös? :)

Kyllä meidän tyttöhän se! *ylpeänä*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku varmaan halusi provota, ja nähtävästi onnistui. Itse en sinua kyllä muista edes. Tai nikin olen nähnyt, mutta kirjoituksistasi ei mitään mielikuvaa.

No vähemmästäkin on täällä provosoiduttu. Nuo kommentit vaan meni NIIIIN henkilökohtaisuuksiin, et en kellekään EDES HARMAANA ilkeis kirjoittaa noin, kun en henk. koht. tunne tyyppiä! :o

Paha mennä sanomaan mitään, kun en muista sua :D Toisaalta se kertoo myös siitä, ettet voi olla palstan paskin, koska silloin sut muistasin :saint:

:D PItäiskö tuo ottaa nyt hyvällä vai pahalla? ;)

Ihan ehdottomasti hyvällä :) Mä en muista kuin muutaman nikin kun harvemmin katson kuka kommentin on kirjoittanut...keskityn enempi siihen kommentin sisältöön :)

Juu, hyvällä ehdottomasti =)
P.S. Onnea pienen syntymän johdosta, en ole vielä onnitellu! :flower: :heart:

Mun mielestä pari vuotta sitten oli joku Sisu-draama. En muista mikä. Olisiko siitä jäänyt jotakin kytemään... Liittyi hoitolapsiin jotenkin.

Draama oli ehkä se, kun meiltä menehty vauva.

Ja hoitolapsista en ole täällä kertonu mitään, enkä kerro. Ehkä yksittäisen esimerkin, mutta silleen, et kukaan ei voi tunnistaa. Mulla on vaitiolovelvollisuus lasten asioiden suhteen.

Mun mielestä pari vuotta sitten oli joku Sisu-draama. En muista mikä. Olisiko siitä jäänyt jotakin kytemään... Liittyi hoitolapsiin jotenkin.

Draama oli ehkä se, kun meiltä menehty vauva.

Ja hoitolapsista en ole täällä kertonu mitään, enkä kerro. Ehkä yksittäisen esimerkin, mutta silleen, et kukaan ei voi tunnistaa. Mulla on vaitiolovelvollisuus lasten asioiden suhteen.

Jeps kukkuu!

Yhteistyössä