Nyt raivostuttaa!! (Anoppi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotarrrrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivotarrrrrr

Vieras
Erottiin miehen kanssa kaksi päivää sitten. Mies lähti sitten (tietääkseni) äidilleen vaikka tarjosin kyllä majapaikkaa kunnes löytää uuden asunnon (tämä on siis ihan minun). Ei oltu naimisissa, mutta meillä on kuitenkin kaksi lasta, eikä tämä päätös tullut mitenkään hetkessä vaan tätä on harkittu jo pitkään. Päätös oli kuitenkin loppujen lopuksi mun. Mies olisi vielä ollut valmis yrittämään.

Tiedä sitten mitä se herra on puhunut äidilleen! (ex) anoppi oli nimittäin eilen soittanut mun äidilleni ja ollut kovasti sitä mieltä, että minä "tarvitsen nyt apua". Olen siis hullu kun jätin hänen poikansa? Olen niin raivoissani! Tekisi mieli soittaa ko.eukolle ja sanoa, että se sun poikas sitä apua tarvii!! X( Että voi ottaa aivoon! Ja mun äidille vielä! Soittais nyt jumalauta mulle jos on jotain sanottavaa!!

Ihan kun tässä ei olisi vuosikausia yritetty tätä parisuhdetta korjailla ja mä olisin vaan yht äkkiä sannut päähäni, että nyt en enää viittikään... Ihan kun mä en olisi tehnyt koko ajan selväks, että lapset ovat yhteisiä ja tarvitsevat isäänsä, vaikkei me enää yhdessä oltaiskaan!

Taidankin soittaa sille... Kyllä nyt sen verran letuttaa toi nokan tunkeminen toisten asioihin...

No jos mun sisko, kaveri tai kukalie erois ja jäis kahden lapsen kanssa yksin, niin kyllä mäkin oisin sitä mieltä että ne "tarvitsee apua", ja saattaisin näin jopa sanoa vaikkapa äidilleni.

Tosin mun sisko, kaveri tai kuka lie ei todennäköisesti olettais että viittaan psykiatriseen apuun?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, kun nyt tarkemmin ajattelen niin eiköhän se eukko soita mulle päin jossain vaiheessa kun on noin huolissaan mun mielenterveydestä! :P

Vedä sitten pitkään henkeä ja kuuntele kiinnostuksella, kun hän sinulle avautuu :) Onhan se äidillekin kova pala, kun lapsen liitto hajoaa, jotkut eivät niin osaa sitten olla avautumatta siitä suuntaan jos toiseen.

Yhteistyössä