anoppi soitti pojalleen, siis minun miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
ja olishan se pitänyt arvata, tarvii apua, jossain....
Soittaa miehelleni vain silloin kun tavii apua.
Kaksi muutakin veljeä asuu samalla paikkakunnalla, mutta he ovat anopin mielestä niin "kiireisiä" että heitä ei voi vaivata. Toki heidän lapsiaan anoppi hoitaa useana päivänä viikossa.
Mun mies ei ole kiireinen, eihän? Tekee kahta työtä, lisäksi omakotitalomme laajennusta. Viime viikon hoiti siinä sivussa lapsiamme, koska olin nuorimmaisen kanssa sairaalassa.
ARGH!

Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
No mikset sinäkin soita anopilles ja pyydä reilusti apua lastenhoitoon, mitäs siinä ruikutat

Olen soittanut ja pyytänyt. "No en nyt tiedä, kun en ole vielä soittanut xxxx ja kysynyt mitä niillä on huomenna" Eli on "hälytysvalmiudessa" jos miehen veljen perhe sattuis tarviin.
Yks kerta oltiin menossa miehen kanssa elokuviin ja lapset oli tark. viedä anopille, menimme hän ei ollut kotona, oli unohtanut (!?) jälleen miehen veljän perheessä tarvittiin.
Olin lähdössä synnyttämään, ja kaks isompaa lasta oli tark. viedä anopille, ei sopinut kun taas veljen perheessä leikattiin nurmikkoa ja ei se onnistu kun lapset on siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaa:
No jos anoppi on luvannut hoitaa teidän lapsia ja on serkkuja hoitamassa, viekää teidänkin lapset sinne...

Anoppi asuu n. kilometrin päässä elokuvateatterista, ja ko. serkut 30 km päässä, niin ei ehkä ehditä näytökseen takaisin.
Ja toiseksi meidän isommat lapset ei haluu sekkujen luo mummon kanssa samanaikaisesti, ovat huomanneet eriarvoisuuden.

Yhteistyössä