Nyt puhuvat kaikista viisaista ne kaikkein viisaimmat. Sorry vaan piikitetyt, nyt teitä kaduttaa, mitä menittekään tekemään. Tsemiä teille.

vierailija
me koronahoitsut töissä ajateltiin itseasiassa ruveta porukalla pitämään koronahoitajien pikkujouluja, uudenvuodenbileitä ja muita illanistujaisia ja mennä oikein porukalla baareihin, leffaan ja ravintolaan. Eipä olla aikoihin käyty kuin ruokakaupassa ja töissä... hyvällä tuurilla saadaan vaikka listeria graavilohesta tai noro baarin vessasta koko porukka niin siinähän potilaat omaisineen ihmettelevät miten nyt mummille vatsatauti iski ja hengen vei ja kukas muuten hoitaa kun kaikki hoitsut on sairaslomalla
'

miksi pitäisi välittää kun ketään muutakaan ei tunnu kiinnostavan.

Hyvää joulua muuten vaan kaikille, meidän lomat peruttiin. Mun lapsilla on toivottavasti kivaa keskenään kotona jouluaattona.
Tuen täysin tulevaa hoitajien lakkoa. Saksassa taisi lääkärit mennä jo lakkoon.
 
vierailija
Hilse, nilkkavaivat, tinnitus, kuoleminen 2v päästä, siru, maailmanloppu, romahtelevat jalkapalloilijat, sydänkohtaukset, romahtelevat teinit toreilla, pylrätuoliin joutuminen, steroideja käyttävät painonnostajat vaarassa, käteinen täytyy ottaa käyttöön, magneettinen iho, työkyvyttömyys, lapsettomuus, keskenmenot (verta seinissä ja portaissa asti), impotenssi, halvaantuminen, totalitarismi, hengitysvaikeudet, hengityskoneeseen joutuminen, vammautuminen, vapauden riisto, keuhkojen tuhoutuminen, rokote on sama kuin tautitauti, immuniteetti joutuu uhatuksi jatkuvalla ärsykkeellä ja rokote tuhoaa immuniteetin, rokote menee verenkiertoon, selittämättömät kiputilat ympäri kehoa, kasvojen turpoaminen, kasvohalvaus, aivoveritulppa, näköhäiriö, autismi, rokotteessa on troijan hevonen, sterilisaatio, häntä, alumiini ja elohopea kulkeutuu aivoihin, 5g verkko, syöpäriski. ...
Tiedäkö että osa näistä mainitsemistasi oireista lukee ihan niissä rokotteiden haittavaikutuksissa ja osa jopa siellä yleisissä haittavaikutuksissa? Mm. nivelsärky, lihaskipu, päänsärky, raajakipu, ihottuma, kasvohalvaus, sydänlihastulehdus, sydänpussitulehdus, punavihoittuma, raajan turvotus, kasvojen turvotus on kaikki mainittu Pfizerin haittavaikutuksissa pakkausselosteessa. Meinaat että ne huvikseen mainostavat omaa rokotettaan valheellisen tiedon saattelemana?

Ja mistä tiedät että kuoleminen ei voi tapahtua 2 vuoden päästä kun koko koronarokotetta ei edes ollut vielä 2 v sitten?
 
vierailija
Oletteko te rokotetut rokotemyönteiset, jotka väitätte että haittavaikutuksia ei ole juuri ollenkaan, edes lukeneet sen saamanne rokotteen pakkasselostetta?
Pakkausselosteessa oli pitkä litannia haittavaikutuksia. Mulla oli käsi kipee ja väsytti pari tuntia.

Puoli miljoonaa ihmistä säästänyt henkensä rokotteen ansiosta. Teidän kanssa he olisivat kuolleet.
Olen iloinen, kun olen ollut säästämässä niin monen hengen.
Jos uskotte, että rokotteeseen kuollaan 1,5 vuoden päästä, kannattaa suunnitella elämää sen jälkeen, eikä roikkua netissä.
Teiltä loppuu aika moni juttu. Saatteko sähköä? Ruokaa? Vettä? Lämpöä?
Teinä alkaisin rakentaan bunkkereita ja vauhdilla!
 
vierailija
Tiedäkö että osa näistä mainitsemistasi oireista lukee ihan niissä rokotteiden haittavaikutuksissa ja osa jopa siellä yleisissä haittavaikutuksissa? Mm. nivelsärky, lihaskipu, päänsärky, raajakipu, ihottuma, kasvohalvaus, sydänlihastulehdus, sydänpussitulehdus, punavihoittuma, raajan turvotus, kasvojen turvotus on kaikki mainittu Pfizerin haittavaikutuksissa pakkausselosteessa. Meinaat että ne huvikseen mainostavat omaa rokotettaan valheellisen tiedon saattelemana?

Ja mistä tiedät että kuoleminen ei voi tapahtua 2 vuoden päästä kun koko koronarokotetta ei edes ollut vielä 2 v sitten?
Tiedän. Samoin ruusu saattaa olla oire.
Nämä on näitä teidän juttuja. Jotkut ovat uskottavampia kuin toiset.
Koska kellään ei ole ollut rokotetta vielä 2v sitten, niin kysyisinkin, että mistä tiedätte, että niin käy. 1,5 vuotta aikaa jäljellä and counting:D
 
vierailija
Vähemmistön takia meillä on käytössä passit ja puhutaan pakosta. Meillä on myös nelinkertainen sairastuminen käynnissä. Vähemmistön takia en voi elää normaalia elämää ja vähemmistön takia pikkujoulutkin peruttiin. Minun pitäisi päästä lääkärille, mutta vaivani ei ole kiireellinen. Siispä kärsin tästä vielä jonkin aikaa, vähemmistön takia.
Itse olen sitä mieltä, että luonnonvalinnan voisi antaa hoitaa homman, mutta siinä kärsisi myös vastuulliset ihmiset.
Öö vai onko meillä passit kenties niiden rokotettujen takia, jotta ne voi todistaa olevansa oikeutettuja tekemään mitä lystää? Ja juuri näiden passien ja passinkäyttäjien takia kenties sairastumiset nätissä kasvussa?
 
vierailija
Lisäksi: oletko kyseenalaistanut kaikki elämäsi aikana saadut rokotteet, vauvasta lähtien? Jos siis olet ne saanut. Jos et ole saanut, miksi et ole saanut. Jos olet saanut, oletko syyttänyt vanhempiasi vaikkapa siitä, että he olivat varomattomia, että on rokotteiden syytä, että et esimerkiksi ole niin lahjakas jossakin asiassa kuin toivoisit, tai muita vastaavia esimerkkejä, joiden kohdalla voisit sanoa, ettet ole tyytyväinen? Tiedätkö, mitä sinuun on tuikattu? Miksi on tuikattu? Kuka siitä päätti? Oletko varma, ettei sinuun ole tuikattu neuvostoaikaisia satelliitin osia tai mitä vielä, kuunsirpin osia? Tai tehty lobotomia, härregyyd! Olemme kaikki ohjelmoituja. Minä varsinkin, 1960-luvulla syntynyt!!
No totta v*tussa olen vauvana kyseenalaistanut saamani rokotteet. Haloo, kuinka sekasin sinä oikein olet?
 
vierailija
Missä kukaan on väittänyt, että ei ole haittavaikutuksia ollenkaan? Näytätkö nämä kohdat? Kaikissa lääkeaineissa on haittavaikutuksia ja ne merkitään eritasoisina. Luetko aina kaikki? Kyseletkö jokaisen sinulle määrätyn lääkkeen kohdalla näistä vaikutuksista? Entä oletko tietoinen lisäravinteiden ja liiallisten vitamiini- ja rohdosvalmisteiden haittavaikutuksista?
"jotka väitätte että haittavaikutuksia ei ole ___juuri ollenkaan___

Eli ilmeisesti et ole lukenut saamasi rokotteen pakkausselostetta?
 
Tiedäkö että osa näistä mainitsemistasi oireista lukee ihan niissä rokotteiden haittavaikutuksissa ja osa jopa siellä yleisissä haittavaikutuksissa? Mm. nivelsärky, lihaskipu, päänsärky, raajakipu, ihottuma, kasvohalvaus, sydänlihastulehdus, sydänpussitulehdus, punavihoittuma, raajan turvotus, kasvojen turvotus on kaikki mainittu Pfizerin haittavaikutuksissa pakkausselosteessa. Meinaat että ne huvikseen mainostavat omaa rokotettaan valheellisen tiedon saattelemana?

Ja mistä tiedät että kuoleminen ei voi tapahtua 2 vuoden päästä kun koko koronarokotetta ei edes ollut vielä 2 v sitten?
Muuten ihan ok, mutta luulen, että rokotteeseen ei kuole 2 vuoden päästä shotista, mutta eihän tällaisista voi tietenkään olla ihan varma, joku esim. kuolee rokotteeseen jo aiemmin ja toinen Koronaan.
 
vierailija
Pakkausselosteessa oli pitkä litannia haittavaikutuksia. Mulla oli käsi kipee ja väsytti pari tuntia.

Puoli miljoonaa ihmistä säästänyt henkensä rokotteen ansiosta. Teidän kanssa he olisivat kuolleet.
Olen iloinen, kun olen ollut säästämässä niin monen hengen.
Jos uskotte, että rokotteeseen kuollaan 1,5 vuoden päästä, kannattaa suunnitella elämää sen jälkeen, eikä roikkua netissä.
Teiltä loppuu aika moni juttu. Saatteko sähköä? Ruokaa? Vettä? Lämpöä?
Teinä alkaisin rakentaan bunkkereita ja vauhdilla!
Kiva jos sinulla ei oireita ole juurikaan ilmaantunut. Se on hyvä juttu!

Mihin perustuu väite tälle että puoli miljoonaa pelastunut rokotteen ansiosta? Millä tavalla sinä olet ollut mukana pelastamassa heidän henkeä? Ottamalla itse rokotteen?

Ja ei, en usko että rokotetut kuolevat 1,5v päästä. Mutta minua huvittaa että täällä on "kumottu" tälläinen rokotevastaisten "argumentti", kun todellisuudessa kukaan ei varmana voi tietää mitä 2v rokotteen antamisesta tapahtuu. Ei se ainakaan koronalta nykytiedon valossa enää silloin suojaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mitä sun jälkikasvusi sanoo, miksi eivät saa rokotetta? Miten olet perustellut sen heille? Äiti tietää paremmin kuin lääkärit?
Äiti kuunteli hyvät perustelut teineiltä ja sanoi: ”ok, kuulostaa siltä että olette tutkineet asiaa.”

En ole lankaan huolissani lasten päätöksistä.
Mielestäni erittäin hyväkuntoisille ja perusterveille lapsille tämä korona ei ole mikään merkittävä virus.
 
vierailija
Tiedän. Samoin ruusu saattaa olla oire.
Nämä on näitä teidän juttuja. Jotkut ovat uskottavampia kuin toiset.
Koska kellään ei ole ollut rokotetta vielä 2v sitten, niin kysyisinkin, että mistä tiedätte, että niin käy. 1,5 vuotta aikaa jäljellä and counting:D
Eli siis sinä et usko rokotteiden pakkausselosteeseen mutta uskot itse rokotteeseen?

Ja minä en usko että kuolema odottaa 2v päässä enkä ole tavannut ketään joka siihen uskoisi. Ehkä kannattaisi sinunkin päästää irti siitä, jos olet joskus jonkun tuollaisen höpöjutun jostain lukenut?
 
vierailija
mitä 2v rokotteen antamisesta tapahtuu.
Miksi juuri kaksi vuotta? Tätä ovat nyt toitotelleet näitä muka-totuuksia levittävät? Oireet olisivat tulleet jo.

Jos et näitä ihmsiä usko, niin kerro toki ihan oman tieteellisen osaamisesi ja kokemuksesi pohjalta, MITÄ juuri KAHDEN vuoden päästä voisi tapahtua? Ja MIKSI ja MIHIN kehon toimintoihin? Yksilöi iät, sukupuoli, sairaudet yms.

Jos tämän osaa tuosta vaan, niin huh hattua nostan, olet ihmelapsi, kun muilla menee VUOSIA tutkimuksiin.

Anna palaa, areena on SINUN!
 
vierailija
Miksi juuri kaksi vuotta? Tätä ovat nyt toitotelleet näitä muka-totuuksia levittävät? Oireet olisivat tulleet jo.

Jos et näitä ihmsiä usko, niin kerro toki ihan oman tieteellisen osaamisesi ja kokemuksesi pohjalta, MITÄ juuri KAHDEN vuoden päästä voisi tapahtua? Ja MIKSI ja MIHIN kehon toimintoihin? Yksilöi iät, sukupuoli, sairaudet yms.

Jos tämän osaa tuosta vaan, niin huh hattua nostan, olet ihmelapsi, kun muilla menee VUOSIA tutkimuksiin.

Anna palaa, areena on SINUN!
En ole asiasta varma mutta minulla on vahva epäilys että se olet sinä itse joka siitä kahdesta vuodesta on toitottanut...
 

Yhteistyössä