Nyt puhuvat kaikista viisaista ne kaikkein viisaimmat. Sorry vaan piikitetyt, nyt teitä kaduttaa, mitä menittekään tekemään. Tsemiä teille.

ERILAINEN NÄKEMYS KORONAPANDEMIASTA

Rumble — Asiantuntijat:

Heikki Peltola - Infektiotautiopin emeritusprofessori (03/2020)

Paul Lillrank - Tuotantotalouden professori, Aalto-Yliopisto (09/2021)

Pekka Timonen - Lääkäri, bioteknologi (11/2021)

Tamara Tuuminen - Lääketieteellisen mikrobiologian dosentti (09/2021)

Rauli Mäkelä - Korva-, nenä- ja kurkkutautien erikoislääkäri (09/2021)

Ville-Veikko Elomaa - Yleiskirurgian, ortopedian ja traumatologian erikoislääkäri (10/2021)

Kirsi Kautiainen - Terveystaloustieteen tohtori, ex- THL:n asiantuntija (04/2021)(11/2021)

Tapio Puolimatka - Filosofian dosentti, kasvatustieteen emeritusprofessori (11/2021)

Dr. Paul Marik

Lääketieteen professori. Yli 500 vertaisarvioitua tieteellistä julkaisua, sekä neljä oppikirjaa tehohoidosta. Työskentelee kriittisen keuhkotautiosaston päällikkönä Virginiassa, sekä tehohoito-osaston päällikkönä Sentaran sairaalassa. Saanut lukuisia palkintoja.
(05/2021) (11/2021)

Dr. Sucharit Bhakdi

Emeritusprofessori, Saksan akateemisen historian viitatuin mikrobiologi. Lääketieteellisen mikrobiologian ja hygienian instituutin johtaja 1982-2012, Johannes-Gutenberg-Universität, Mainz, Saksa. Julkaissut yli 300 artikkelia immunologian, bakteriologian, virologian ja parasitologian alalta, josta hän on saanut lukuisia palkintoja. Saanut Rheinland-Pfalzin korkeimman siviilihenkilölle myönnettävän tunnustuksen erinomaisesta työstä. (Order of merit of Rhineland-Palatine)
(11/2020) (12/2020)

Dr. Harvey Risch

Professori, epidemiologia. Yalen yliopisto, lääketieteen tiedekunta. Yli 350 vertaisarvioitua tieteellistä julkaisua.
(11/2020)

Dr. Geert Vanden Bossche

Virologian tohtori, mikrobiologian, tartuntatautien ja rokotteiden asiantuntija.
Useita johtavia virkoja akatemiassa ja teollisuudessa.
(09/2021)

Dr. Robert Malone

Virologi, molekyylibiologia. mRNA-rokoteteknologian kehittäjä. Lähes 100 vertaisarvioitua tieteellistä julkaisua.
(07/2021)

Luc Montagnier

Virologian emeritusprofessori. Lääketieteen Nobelisti. (05/2021)

Dr. Michael Yeadon

Tohtori, hengityssairauksien farmakologia. Ex-Pfizer varajohtaja. (04/2021)

Kary Mullis

Biokemisti. Kemian Nobelisti. PCR-testin kehittäjä.

Peter C. Goetzsche

Lääkäri, professori. Kööpenhaminan kuninkaallisen sairaalan Nordic Cochrane- keskuksen entinen johtaja. (01/2021)

Steve Kirsch

Piilaakson sarjayrittäjä, optisen hiiren keksijä.
(12/2021)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
Katos Latsku kuin sekaisin ihmiset ovat. Mitä tästä ajattelet?

Kiitos tuosta linkistä, en ole kuullut moisesta. Mutta no can do. Oma valinta kaikilla heillä, en tietenkään voi ottaa vastuuta heistä. Mutta itse menen koronarokotuskriittisten pikkujouluihin ensi vkl.

Jos minusta ei kuulu sen jälkeen enää mitään, voitte ihan vapaasti aplodeerata 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Onpa ihana huomata, että muutkin näkevät asian aivan samoin kuin minä itse.❤

Kiitos Latte!💋

jatkan kuuntelua…
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
vierailija
Kiitos tuosta linkistä, en ole kuullut moisesta. Mutta no can do. Oma valinta kaikilla heillä, en tietenkään voi ottaa vastuuta heistä. Mutta itse menen koronarokotuskriittisten pikkujouluihin ensi vkl.

Jos minusta ei kuulu sen jälkeen enää mitään, voitte ihan vapaasti aplodeerata
Plääh. Luulette raasut olevanne jotakin suurempaa hienoa viisasta yhteisöä, mutta todellisuudessa olette vaan joukko pöljiä.

Jos käy huonosti, ei kiinnosta teidän kohtalonne, mutta henkilökunnan jaksamisesta ja muuten tästä kärsivien (vrt. siirretyt leikkaukset jne) puolesta olen surullinen ja vihainen. Seurannut tässä kohta pari vuotta parin lähisukulaisen jaksamista. Vielä jaksavat, alan töitä takana 30-40 v. joten ovat aika rautaisia.

Ei muuta kuin kivat bileet.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
vierailija
Kaveri on just koronassa. Kuulemma erittäin ikävä tunne keuhkoissa. Ei muita oireita. Ei tiedä vielä onko omikron.
Mun miehen työkaverilla tuhoutui 30 prossaa keuhkoista, ei jaksa kävellä juurikaan. Toisella työn kautta tavanneella keuhkot menivät 80-prosenttisesti, oli vähällä kuolla. Ystäväni sisarus kuoli, nuori ihminen, elämä edessä. Sisareni työkaveri kuoli viime vuonna koronaan, alle 40, sai sen työpaikalta, sairaalasta.

Tässä vain muutama esimerkki. Joillakin on tuuria, joillakin ei.
 
vierailija
Siis olotila on suoran lainauksen mukaisesti 'vittumainen'. Täytyy kysellä kuulumisia jossain vaiheessa
Toivotaan, etteivät oireet pahene. Ongelma on juuri se, että vaikka on vähän huono olo tai jopa v..mainen, niin ne saattavat siitä yhtäkkiä paheta, valitettavasti. Tosiaan mun sisko kuntouttaa koronasta selvinneitä, opettelevat kävelemään uudelleen tehohoidon jälkeen, kuten nyt tehohoidon jälkeen kuntotus onkin tarpeen, mutta nämä ovat keskimääräistä kauemmin teholla.

Kysyin, miten hän jaksaa, ja vastasi, että ihan hyvin, kun tietää mitä tekee ja tekee sitä, mitä haluaa ja osaa, mutta kieltämättä öisin huoli potilaista on ollut suuri. Sen enempää ei tietenkään kerro, koska töiden jälkeen pyrkii unohtamaan työasiat, mikäli mahdollista, urheilee paljon, ja toki on velvoitettu olemaan kertomatta sen enempää.

Tsemppiä ystävällesi!
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mun miehen työkaverilla tuhoutui 30 prossaa keuhkoista, ei jaksa kävellä juurikaan. Toisella työn kautta tavanneella keuhkot menivät 80-prosenttisesti, oli vähällä kuolla. Ystäväni sisarus kuoli, nuori ihminen, elämä edessä. Sisareni työkaveri kuoli viime vuonna koronaan, alle 40, sai sen työpaikalta, sairaalasta.

Tässä vain muutama esimerkki. Joillakin on tuuria, joillakin ei.
Harmittavia tapauksia, mutta
turha luoda paniikkia.
Suurin osa perusterveistä lusii koronan oireetta.

Vanhukset ja heikot eivät välttämättä kestä influenssaakaan. Ja influenssasta on kärsineet nuoremmatkin.

Kannattaa kuunnella tuo video, saat vähän perspektiiviä.👍
 
vierailija
Turha luoda paniikkia.
Suurin osa perusterveistä lusii koronan oireetta.

Vanhukset ja heikot eivät välttämättä kestä influenssaakaan.

Kannattaa kuunnella tuo video, saat vähän perspektiiviä.
Sun mielestä noilla ihmisillä ei ole merkitystä?

Ei mulla ole paniikkia. Olen ottanut rokotteet, kuten koko perhe ja sukulaiset ja kaveripiiri, ja toimin edelleen varovasti ja toivon, että tämä joskus loppuu.

En todellakaan kuuntele moisia juttuja.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Harmittavia tapauksia, mutta
turha luoda paniikkia.
Suurin osa perusterveistä lusii koronan oireetta.

Vanhukset ja heikot eivät välttämättä kestä influenssaakaan. Ja influenssasta on kärsineet nuoremmatkin.

Kannattaa kuunnella tuo video, saat vähän perspektiiviä.
Niin ja siis lisään, että mainitsemani henkilöt eivät olleet vanhuksia. Nuorin 29. Menehtyi.
 
vierailija
Täällä tuntuu kaikki piikkimyönteiset olevan niitä joilta on tyyliin koko suku, ystävät ja tuttavat kuolleet koronaan.

Olivatko nämä kaikki rokotettuja?
Olenko niin väittänyt? Kerroin yllä muutaman hiljattain kuulemani esimerkin. Ystäväni sisarus kuoli ennen kuin rokotteito oli alettu antaa, tai vasta oli alettu, eikä kuulunut siihen ikäryhmään. Sisareni työtoveri kuoli viime vuonna, tuo miehen kaveri oli saanut yhden rokotteen, toisesta en tiedä, kun tapasi töiden kautta, eikä sen enempää kertonut, kiitteli vaan, että on hengissä.
 

Yhteistyössä