nyt pitäisi menkat saada alkamaan...koska loma reissu häämöttää

Meinasin, että pidätkö nyt taukoviikkoa mutta vuotoa ei näy? Jos on siis vaikka pillerit niin voi olla, että kun vaan jatkat normaalisti niiden käyttöä, niin ei se vuoto sieltä tule ollenkaan.

Hmm...No mitä tohon nyt vois sanoa...Ei kai siinä muu auta, kuin odottaa et monsuunit vaan alkaa, sitten kun alkaa...Se tämän PCO:n kanssa just oli kurjinta, kun ei tiennyt koska ne taas tulisivat..Mulla tuli ainakin extra-kivuliaat menkat, jos ne pahasti myöhästy..
Nyt onnellisesti raskaana, ni ei tarvitse hetkeen onneks niitä murehtia!!

No mä olen toudella ylipainoinen...Laihdutin kaikenkaikkiaan reilu 25kg ja rakkulat katosivat melkein kokonaan munasarjoista!! Ja aikaa...no pudottelin sitä painoa suht rauhallisesti...varmaan vajaa vuosi, et sain pois...Raskaus oli kyl toivottu lopputulos!!Sen takia jaksoinki kitkutella!! :)

No ethän sä millään poppakonstilla niitä saa alkamaan, kai nyt sen käsität? JOs alkaa lomalla, niin se on sitten harmi, mutta ei voi mitään :( Hanki kuukuppi, niin voit uida ja toimia ihan vapaasti - unohdat kokok kuukautiset =)

Sitten vaan opettelet käyttään niitä tamponeja. Kai sä nyt mieluumin uit ja nautit lomastas kuin kituutat rannalla vaipat pöksyissä kun et "tykkää" käyttää tamponeja? Tai just se kuukuppi mitä edellinen ehdotti.
Asialle ei voi mitään.

Mulla oli sama tilanne. Laskeskelin että viime maanantaina pitäis alkaa ja ehtivät siten loppua sopivasti ennen reissua, mutta tottakai ne nyt sitten alkoivat vähän myöhässä eli eilen. Nyt sitten reissun alku menee näiden kans. Mutta tää on elämää :)

Joku muu oli sit jo ehtinyt vinkata kuukupista. Olin tulossa sitä suosittelemaan. Pitää mehut sisällä ja menkat voi sen kans oikeasti melkein unohtaa. Vituttaa etten hankkinut aikaisemmin vaan rävelsin siteiden ja tamponien kanssa.

Uusimmat

Yhteistyössä