Nyt pistää vihaksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Miks ne perunat pitää pestä ennen kuorimista?
mä ainakin kuorin perunat ja huuhtelen, heitän kattilaan ja annan kiehua, sit kaadan vedet pois, laitan maidon sekaan (miks pitäs lämmittää?), voita, suolaa ja käsi suvimella survon muusiksi - ja vola! muusi on valmis.
teen kerralla sitä ihan kunnon satsin ja ei mee valmistukseen kun max.20min.
Mitä vaivanloista siinä on että odottaa kun perunat kiehuu? ihme porukkaa..
eikä se muusi siitä mihinkään jäähdy vaikka sitä maitoo ei lämmitäkkään.

20min? siis paljo sä kuoritkaan pottuja ja kauanko ne kiehuu sulla kattilassa? mä en saata käsisurvaimella tehdä kun tulee ihan liisterimäistä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies parka ei taida tietää että normaaliperheis toi on ihan jokapäiväistä, et kotona tehdään ruokaa eikä syödä mitään noutoruoka sontaa

hyvä, eli on pode enää huonoa omaatuntoa asiasta :D normaaliperheissä kun ei olla yötöissä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
EIII!!! Toisten ukkoja EI SAA opettaa liian hyvälle! Varsinki jos muutaman päivän vaan siel on, ni hyvähän siinon tarjoilla herkkuja :D

Vaan ku arki armas koittaa ni kuka JAKSAA tai edes EHTII ihan JOKA PÄIVÄ??? Emmä ainaskaa... :o :saint:

saa olla siel viikon yhteensä |O on joka päivä kehunu kui on rouva siel laitellu sitä ja tätä...
:|

Sano sille et nauttii vielä kun voi ;) Siis kyl tietenki (viitaten toiseen kommenttiin) joka päivä jotain ruokaa laitetaan, mutta ei aina ihan alusta asti ite. Ja kerta sää hyvät safkat saat töistä mukaan ni miksette niitä söisi??? En mä ainakaa siin tapaukses alkais kokkaileen erikseen.. Nii ja meil useemmin mies laittaa ruuat ku minä!

:heart: :heart:

Meidän potut on multaisia, kun ne on omaa tuotantoa. Ja joo, kun kello 16.45 kotiin päästään, niin on vaivaalloista odottaa sitä puolta tuntia, joka vähintään siihen muussiin tekoon menee. Minulla on nälkä, lapsella nälkä, miehellä nälkä ja vituttaa :D sitä paitsi, en lapsena ikinä saanut pussimuusia ja näin ollen se on minulle herkku :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän potut on multaisia, kun ne on omaa tuotantoa. Ja joo, kun kello 16.45 kotiin päästään, niin on vaivaalloista odottaa sitä puolta tuntia, joka vähintään siihen muussiin tekoon menee. Minulla on nälkä, lapsella nälkä, miehellä nälkä ja vituttaa :D sitä paitsi, en lapsena ikinä saanut pussimuusia ja näin ollen se on minulle herkku :P

mulla menee niin et oon duunissa yleensä klo 21-05 (toisinaan klo 18-04 tms) en mee nukkuun siinä välissä koska lapset pitää saada taksiin klo 7.45 ja jos menisin en heräis...
sit pääsen nukkuun siinä klo 8-9 jonka jälkeen herään klo 16.00 kun pojat tulee taksilla himaan. kyl sen väliajan 16.00-21.00 käyttää mahdollisimman laiskasti... joskus jopa tartten lisää unta et jaksan taas.