Nyt pistää vihaksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
Ukko on kaverinsa luona helsingissä, tulee vasta tiistaina.
tämän kaverin emäntä tehny joka päivä jotain herkkuja :kieh: eilen oli kuulemma itsetehtyjä lihapullia ja muusia, tänään saivat lättyjä ja huomenna varmaan lisää vastaavaa :|
EI TARTTE NIIDEN MUIDEN UKKOJA LIIAN HYVÄLLE PRKL OPETTAA!!!

mitä sitten ite laitat kotona ruuaksi, jos kerran ite tehty muusi ja lihapullat on herkkua?
Lettuja nyt kukavaan paistaa hetkessä pinon ja muusin minä teen ainakin aina itse, koska tuntuu paljon vaivalloisemmalta alkaa siitä pussista sitä vääntämään. lihapullat myös aina omatekosia, eihän niitä muuten erkkikään saa alas kurkustaan..

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
etkö sä sit tee koskaan itte tuollasia?

no siinäpä se onkin et tosi harvoin, kun töissä menee 2-7 yötä viikossa niin ei vain jaksa itse alkaa väsään mitään isotekoista :snotty: sillon ku vaan 2 yötä ollu viikon aikana töissä ni sit jaksaa enempi :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
kunhan ei sulle väl'ytä mitään "kun se paavon maijakin joka päivä leipoo ja laittaa, niin miks sä sit et?"

tätä mä nimenomaan pelkään, tiedän et raivostun silmittömästi koska tunnen piston siitä etten voi joka päivä laittaa itsetehtyä herkkuateriaa :|

EIII!!! Toisten ukkoja EI SAA opettaa liian hyvälle! Varsinki jos muutaman päivän vaan siel on, ni hyvähän siinon tarjoilla herkkuja :D

Vaan ku arki armas koittaa ni kuka JAKSAA tai edes EHTII ihan JOKA PÄIVÄ??? Emmä ainaskaa... :o :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
mitä sitten ite laitat kotona ruuaksi, jos kerran ite tehty muusi ja lihapullat on herkkua?
Lettuja nyt kukavaan paistaa hetkessä pinon ja muusin minä teen ainakin aina itse, koska tuntuu paljon vaivalloisemmalta alkaa siitä pussista sitä vääntämään. lihapullat myös aina omatekosia, eihän niitä muuten erkkikään saa alas kurkustaan..

muusin teen minäkin itse kun vaan alan tekeen :D lihapullia en todellakaan ja lättyjä ei vain jaksa tehdä ku ehkä kerran kuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:
EIII!!! Toisten ukkoja EI SAA opettaa liian hyvälle! Varsinki jos muutaman päivän vaan siel on, ni hyvähän siinon tarjoilla herkkuja :D

Vaan ku arki armas koittaa ni kuka JAKSAA tai edes EHTII ihan JOKA PÄIVÄ??? Emmä ainaskaa... :o :saint:

saa olla siel viikon yhteensä |O on joka päivä kehunu kui on rouva siel laitellu sitä ja tätä...
:|

Pussimuusi vaivalloista?! Vaivalloisempaa on ottaa perunoita, pestä ne, kuoria, pilkkoa, odottaa, että ne kiehuu ja sitten lämmittää maito, muussata potut, sekoittaa se maito sinne ja sitten vielä suolaa ja voita ja mitä lie... tein tänään pussimuusia ja siihen meni aikaa alle viisi minsaa :D tod. ei töiden jälkeen jaksa laittaa aikaa muusin tekoon sitä vähintään puolta tuntia. Vapaapäivinä on sitten ehken eri juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pussimuusi vaivalloista?! Vaivalloisempaa on ottaa perunoita, pestä ne, kuoria, pilkkoa, odottaa, että ne kiehuu ja sitten lämmittää maito, muussata potut, sekoittaa se maito sinne ja sitten vielä suolaa ja voita ja mitä lie... tein tänään pussimuusia ja siihen meni aikaa alle viisi minsaa :D tod. ei töiden jälkeen jaksa laittaa aikaa muusin tekoon sitä vähintään puolta tuntia. Vapaapäivinä on sitten ehken eri juttu.

Miks ne perunat pitää pestä ennen kuorimista?
mä ainakin kuorin perunat ja huuhtelen, heitän kattilaan ja annan kiehua, sit kaadan vedet pois, laitan maidon sekaan (miks pitäs lämmittää?), voita, suolaa ja käsi suvimella survon muusiksi - ja vola! muusi on valmis.
teen kerralla sitä ihan kunnon satsin ja ei mee valmistukseen kun max.20min.
Mitä vaivanloista siinä on että odottaa kun perunat kiehuu? ihme porukkaa..
eikä se muusi siitä mihinkään jäähdy vaikka sitä maitoo ei lämmitäkkään.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Ukko on kaverinsa luona helsingissä, tulee vasta tiistaina.
tämän kaverin emäntä tehny joka päivä jotain herkkuja :kieh: eilen oli kuulemma itsetehtyjä lihapullia ja muusia, tänään saivat lättyjä ja huomenna varmaan lisää vastaavaa :|
EI TARTTE NIIDEN MUIDEN UKKOJA LIIAN HYVÄLLE PRKL OPETTAA!!!

no eikös tuo nyt oo ihan normaalia vai eineksilläkö teillä eletään? en mä ainaka lopettas ruoan tekemistä vaikka ukkos olis kyläs.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:

saa olla siel viikon yhteensä |O on joka päivä kehunu kui on rouva siel laitellu sitä ja tätä...
:|

mies parka ei taida tietää että normaaliperheis toi on ihan jokapäiväistä, et kotona tehdään ruokaa eikä syödä mitään noutoruoka sontaa