NYT PELOTTAA..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienen lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienen lapsen äiti

Vieras
Tossa löysin emättimestä, siis kohdunnapukasta (vai mikä se on) sellaisen nuppineulanpään kokoisen patin. Patti on kova eikä satu kun sitä koittaa. Onko jollain tietoa mitä tää voi olla? Ei kai se voi olla jotain syöpää..?

Mutta mistä mä oisin kondylooman saanu? itse en ainakaan ole miestäni pettänyt. Eikähän kohdunnapukka oo tollanen kova patti, kun muualta on ihan pehmeetä. Siis siin on se kohdunkaula, siis se reikä ja sit sen vieressä tää patti. Ja mulla on kuukautiset nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
Mutta mistä mä oisin kondylooman saanu? itse en ainakaan ole miestäni pettänyt. Eikähän kohdunnapukka oo tollanen kova patti, kun muualta on ihan pehmeetä. Siis siin on se kohdunkaula, siis se reikä ja sit sen vieressä tää patti. Ja mulla on kuukautiset nyt.

Kondylooman saa ilman pettämistäkin,se on virus.Se alkaa ensin patilla ja se leviää kukkakaalimaiseksi.Se mitään väliä vaikka kuukautiset ovat.Jos kondylooma niin gyne poistaa syylät,jos ei itsestään lähde.Mee lääkäriin sit saat varmuuden patista

Siis en mä yleensä ronkikaan itseäni, vaan nyt kävi niin että unohdin oliko mulla tamponi vielä paikalla ja sitä koitin. Ja sitten huomasin tän patin. Joo, ettei kuulu yleisiin tapoihin ronkkia itseään. ;)
Mutta mistä mä sitten tiedän, jos tää onkin kohdunnapukka? ja onko kondylooma tollainen nuppineulanpään kokoinen näppylä?

Alkuperäinen kirjoittaja pienen lapsen äiti:
Siis en mä yleensä ronkikaan itseäni, vaan nyt kävi niin että unohdin oliko mulla tamponi vielä paikalla ja sitä koitin. Ja sitten huomasin tän patin. Joo, ettei kuulu yleisiin tapoihin ronkkia itseään. ;)
Mutta mistä mä sitten tiedän, jos tää onkin kohdunnapukka? ja onko kondylooma tollainen nuppineulanpään kokoinen näppylä?

Itselläni ollut kondylooma,oli ensin patti ja niitä tuli lisää kokoajan.Ne poltettiin lopulta.Hyvin voi miehesikin pettää.Kondylooma on sukupuolitauti,mutta toki myös virusperäinen.Mee lääkäriin

Alkuperäinen kirjoittaja pienen lapsen äiti:

Mielenrauhan saadaksesi mene gynekoligille niin saat vastauksen

Oiskos toi sitten kondyloomaa? Ja kyllä, olen menossa lääkäriin heti maanantaina, mutta nyt haluaisin mieltäni rauhoittaa.
Onko ne patit siis tollaisia tosi kovia kanssa, siis kondylooma? Voi isä, kun mua voi pelottaa.
Mulla on kyllä ollut sellainen olo että mies ois voinut pettää.