nyt palaa kiinni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
siis mikä tota miestä vaivaa. sen jälkeen kun kerroin tästä raskaudesta niin se ei oo mitään muuta tehny ku tiuskinu ja tiuskinu!!! voin sanoa että eihän se voi yksin tapella että kyllä ittelläkin on aika paljon pinna kireellä. tuolla se on 3 päivää hionut betonilattiaa ja tää kämppä on ihan betonipölyssä ja se vittu haisee ja on oksettavaa, ja jos mä siitä siivoomisesta sanon ni kauhee paskasade tulee päälle. normaalisti mies on kärsivällinen ja rauhallinen mut nyt!!??? mä taidan lähteä jonnekkin kaverille, saan vielä aikaan maailmansodan kun tekis nii mieli kiljuu tolle ukolle, mut en viittis kuitenkaan ku tyhmäähän se on mut nyt pamahtaa pää!!!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Kysy siltä et ootko säkin paksuna ku nuin äksyyt :D Yleensähän se on nainen joka kiukkuu kun on raskaana eikä mies :whistle:

no olen mä sitä kysynyt, että onko sillä jotain raskaushormonia kehossa ku on tollanen ass hole. mä oon muidenkin raskausten ajan ollu tosi kusipää, myönnän, mutta en mä jaksa että toinen ei voi edes löysätä vaan laittaa nyt narut entistäkin piukempaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Oliko toivottu raskaus? Miekkoset on ihmeellisiä kapistuksia, ei niistä kukaan ota selvää.

on toivottu, mutta miehellä on kumma tapaa purkaa jännitys tollasella kiukuttelulla, sitten sille lopulta puhkee päänsärky ja sit se on vielä äksympi!!! vittu mihin pitäis mennä, en jaksa kattoo tollasta!!!

Yhteistyössä